Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'In slaap vallen door pep' volgens een collega

'In slaap vallen door pep' volgens een collega

62 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
d
de banke NederlandLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Je kan ook in slaap vallen ondanks de speed in plaats van dankzij :wink:
Klik om te vergroten...
lijkt me sterk of je moet wel zn klein beetje nemen
d
de banke NederlandLid
01-01-2024, 00:00
#2
heyol zei:
Ik heb ooit hetzelfde verhaal gehoord van iemand de ADHD had. Blijkbaar heeft het op sommige mensen een omgekeerde werking dan.
Klik om te vergroten...
ik heb toevallig ook adhd en ik word in me gedrag wel wat rustiger maar ben er nog nooit van inslaap gevallen
dit is echt voor mij de eerste keer dat ik dit lees
d
de banke NederlandLid
01-01-2024, 00:00
#3
de banke Nederland zei:
ja daar dacht ik ook al aan
Klik om te vergroten...
80% zooi dat ze er alleen door heen doen om het zwaarder te maken en dan het extraatje 20% amfetamine wand het moet er wel natuurlijk een beetje op lijken
d
de banke NederlandLid
01-01-2024, 00:00
#4
Danny0531 zei:
Ja daar ligt het zeker aan als ik echt zuivere speed heb zonder caf dan kan ik hier ook heel makkelijk op slapen
Klik om te vergroten...
ik heb een vaste waar ik het haal en test ook wel is en vroeger keek ik nog wel is op internet wat de klachten waren als het gemixt was maar heb in al die jaren bijna zuiver gehad maar nog steeds moeite met inslaap komen
d
de banke NederlandLid
01-01-2024, 00:00
#5
de banke Nederland zei:
ik heb een vaste waar ik het haal en test ook wel is en vroeger keek ik nog wel is op internet wat de klachten waren als het gemixt was maar heb in al die jaren bijna zuiver gehad maar nog steeds moeite met inslaap komen
Klik om te vergroten...
oke misschien ligt het aan de persoon zelf dan (ik moet er wel even bij zeggen dat ik er meestal wel een paar jointjes bij rookte )
d
de banke NederlandLid
01-01-2024, 00:00
#6
de banke Nederland zei:
oke misschien ligt het aan de persoon zelf dan (ik moet er wel even bij zeggen dat ik er meestal wel een paar jointjes bij rookte )
Klik om te vergroten...
misschien heeft dat ook effect ook al is het een downer
d
de banke NederlandLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetalGuy zei:
Ik heb weleens gehoord dat ADHD'ers zich beter konden concentreren, maar in slaap vallen?
Klik om te vergroten...
ja het concentreren is ook bij iedereen anders
het klopt wel als je niet teveel neemt wand anders kan je het concentreren ook mooi vergeten

met teveel bedoel ik dan niet heel veel natuurlijk

maar dat inslaap vallen dat is ook voor mij nieuw
d
de banke NederlandLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Nee net er na denk. Weet de tijd niet meer maar ik gok zo 3 a 4 uur na inname.
Klik om te vergroten...
ik heb dat ook een keer bij xtc gehad
dat was al naar een uur ofzo
lag gewoon lekker op de bank te relaxen
en de pil sloeg in en ik was heerlijk in dromenland ( maar waarschijnlijk kwam het ook dat ik er al relax bij lag)
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn ex viel altijd in slaap van pep en pillen… Zelfs midden op een feest. Terwijl ik van hetzelfde spul kneiter hard ging.

Dus waar het aan ligt? Geen idee.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou, dan zou het kunnen. Thanks voor jullie info @Spyro en @De Dunne :thumbsup2::grinning:

Fijn weekend alvast
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Solotov zei:
Is t niet gewoon moeilijk slechte pep?
Klik om te vergroten...
Dat kan natuurlijk maar ik heb het ook wel eens gehoord hoor.
N
NoordzeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb ADD en als ik (zuivere)pep gebruikt hebt kan ik heerlijk slapen, ga dan gewoon liggen genieten van de body high en de heerlijke rust in mijn hoofd.. val dan vanzelf snel in slaap.. Maar ik moet er dan wel echt voor gaan liggen, en daar heb ik meestal geen zin in na een lijn pep..kan er ook nachten op wakker blijven, kan bij mij dus 2 kanten op ! Tegenwoordig als ik gebruik gewoon overdag en dan snachts rond een uurtje of 2 lekker naar bed. Ideaal
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
Soms is je lichaam ook zo op dat pep niet meer werkt. Best vaak dat ik na een dikke lijn gewoon in slaap val.
Klik om te vergroten...

Dat zal dan wrs niet na 1 standaard nachtje wakker zijn.
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snuffelaar zei:
Soms is je lichaam ook zo op dat pep niet meer werkt. Best vaak dat ik na een dikke lijn gewoon in slaap val.
Klik om te vergroten...
Kan ik beamen ja. Na 2 nnachten doortrekken that is
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
🐺PsyTekz zei:
Dat zal dan wrs niet na 1 standaard nachtje wakker zijn.
Klik om te vergroten...
Na een tijd vervangt pep je normale energiepijl.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
EugeneDe24e zei:
Ik heb ADD en als ik (zuivere)pep gebruikt hebt kan ik heerlijk slapen, ga dan gewoon liggen genieten van de body high en de heerlijke rust in mijn hoofd.. val dan vanzelf snel in slaap..
Klik om te vergroten...
Oh wat ben ik nu jaloers......
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja man, amphetamine is een goede slaapmiddel (voor sommige) ik neem soms een dikke lijn pep en slaap heerlijk.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Interessant om te weten @EugeneDe24e en @Cruelti.

Pep was voor mij een leuk middel. In die zin dat het knallen was toen het kroegleven er nog was. En toen hier de kroegen tot 5 uur, soms later, los waren sliep ik na de laatste dosis ook nooit eerder tot het eind van de ochtend.

Aan de hand van een klein onderzoek, had één van jullie (of jullie allebei) ook levensechte dromen?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben al in slaap gevallen met xtc gewoon. Heb zelfs door de piek geslapen maar wel gek gedroomd maar eenmaal wakker wel een lichte high.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
transformated zei:
Ik ben al in slaap gevallen met xtc gewoon. Heb zelfs door de piek geslapen maar wel gek gedroomd maar eenmaal wakker wel een lichte high.
Klik om te vergroten...

Lijkt me dat dit met xtc wel makkelijker gaat dan met een degelijke stimulant zoals speed. Ikzelf heb ook al door een piek geslapen van xtc en net na de piek met een jointje zou ik ook wel in slaap durven vallen. Met speed zou dat totaal een no-go zijn zelfs met ADHD.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."