#1
lijkt me sterk of je moet wel zn klein beetje nemenJe kan ook in slaap vallen ondanks de speed in plaats van dankzij![]()
lijkt me sterk of je moet wel zn klein beetje nemenJe kan ook in slaap vallen ondanks de speed in plaats van dankzij![]()
ik heb toevallig ook adhd en ik word in me gedrag wel wat rustiger maar ben er nog nooit van inslaap gevallenIk heb ooit hetzelfde verhaal gehoord van iemand de ADHD had. Blijkbaar heeft het op sommige mensen een omgekeerde werking dan.
80% zooi dat ze er alleen door heen doen om het zwaarder te maken en dan het extraatje 20% amfetamine wand het moet er wel natuurlijk een beetje op lijkenja daar dacht ik ook al aan
ik heb een vaste waar ik het haal en test ook wel is en vroeger keek ik nog wel is op internet wat de klachten waren als het gemixt was maar heb in al die jaren bijna zuiver gehad maar nog steeds moeite met inslaap komenJa daar ligt het zeker aan als ik echt zuivere speed heb zonder caf dan kan ik hier ook heel makkelijk op slapen
oke misschien ligt het aan de persoon zelf dan (ik moet er wel even bij zeggen dat ik er meestal wel een paar jointjes bij rookte )ik heb een vaste waar ik het haal en test ook wel is en vroeger keek ik nog wel is op internet wat de klachten waren als het gemixt was maar heb in al die jaren bijna zuiver gehad maar nog steeds moeite met inslaap komen
misschien heeft dat ook effect ook al is het een downeroke misschien ligt het aan de persoon zelf dan (ik moet er wel even bij zeggen dat ik er meestal wel een paar jointjes bij rookte )
ja het concentreren is ook bij iedereen andersIk heb weleens gehoord dat ADHD'ers zich beter konden concentreren, maar in slaap vallen?
ik heb dat ook een keer bij xtc gehadNee net er na denk. Weet de tijd niet meer maar ik gok zo 3 a 4 uur na inname.
Dat kan natuurlijk maar ik heb het ook wel eens gehoord hoor.Is t niet gewoon moeilijk slechte pep?
Soms is je lichaam ook zo op dat pep niet meer werkt. Best vaak dat ik na een dikke lijn gewoon in slaap val.
Kan ik beamen ja. Na 2 nnachten doortrekken that isSoms is je lichaam ook zo op dat pep niet meer werkt. Best vaak dat ik na een dikke lijn gewoon in slaap val.
Na een tijd vervangt pep je normale energiepijl.Dat zal dan wrs niet na 1 standaard nachtje wakker zijn.
Oh wat ben ik nu jaloers......Ik heb ADD en als ik (zuivere)pep gebruikt hebt kan ik heerlijk slapen, ga dan gewoon liggen genieten van de body high en de heerlijke rust in mijn hoofd.. val dan vanzelf snel in slaap..
Ik ben al in slaap gevallen met xtc gewoon. Heb zelfs door de piek geslapen maar wel gek gedroomd maar eenmaal wakker wel een lichte high.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."