#1
Mijn ex viel altijd in slaap van pep en pillen… Zelfs midden op een feest. Terwijl ik van hetzelfde spul kneiter hard ging.
Dus waar het aan ligt? Geen idee.
Dus waar het aan ligt? Geen idee.
80% zooi dat ze er alleen door heen doen om het zwaarder te maken en dan het extraatje 20% amfetamine wand het moet er wel natuurlijk een beetje op lijkenja daar dacht ik ook al aan
ik heb een vaste waar ik het haal en test ook wel is en vroeger keek ik nog wel is op internet wat de klachten waren als het gemixt was maar heb in al die jaren bijna zuiver gehad maar nog steeds moeite met inslaap komenJa daar ligt het zeker aan als ik echt zuivere speed heb zonder caf dan kan ik hier ook heel makkelijk op slapen
oke misschien ligt het aan de persoon zelf dan (ik moet er wel even bij zeggen dat ik er meestal wel een paar jointjes bij rookte )ik heb een vaste waar ik het haal en test ook wel is en vroeger keek ik nog wel is op internet wat de klachten waren als het gemixt was maar heb in al die jaren bijna zuiver gehad maar nog steeds moeite met inslaap komen
misschien heeft dat ook effect ook al is het een downeroke misschien ligt het aan de persoon zelf dan (ik moet er wel even bij zeggen dat ik er meestal wel een paar jointjes bij rookte )
ja het concentreren is ook bij iedereen andersIk heb weleens gehoord dat ADHD'ers zich beter konden concentreren, maar in slaap vallen?
ik heb dat ook een keer bij xtc gehadNee net er na denk. Weet de tijd niet meer maar ik gok zo 3 a 4 uur na inname.
inderdaad dat dacht ik ookWat een onzin, pure amfetamine slaapt (bijna) niemand op na een mooie dosis, misschien met een flinke tolerantie of aan het einde van een lange binge, maar anders echt niet.
Ik heb er wel wat moeite mee dat die collega lekker gaat snuiven als hij verantwoordelijk is voor zijn kind.Enkele weken terug had een collega een dikke lat klaargelegd en vervolgens mooi proper gestofzuigd d.m.v. zijn neus. Een kort ogenblik erna stond plots zijn dochtertje. Ze had een nachtmerrie. Ze is bang en durft niet alleen slapen. Collega gaat met dochtertje in bed liggen totdat ze in slaap valt. Een uur later en nog niet terug. Dat kan toch niet zo lang duren.. dacht ik. Na zoveel tanken kan je echt niet in slaap vallen, dus ik ga kijken.
Zijn ogen dicht. Ik werd onmiddellijk paniekerig. Een hoop gedachten in racetempo "hij is toch niet dood in slaap vallen da kan toch nie daarnet nog een dikke lijn gesnoven zijn kind nee leeft hij onmogelijk wat nu zijn dochtertje nee is hij dood da kan toch ni". Ik ga dichter bij en ik hoor gesnurk. Zijn gesnurk. Dit alles duurde hoogstens 10 seconden. Heeft uiteindelijk heel de nacht doorgeslapen. Ik maak hem wakker om 8u in de ochtend. Hij schrikt en vraagt hoe laat het is.
Ik: Het is 8u.
Collega: 8u 's avonds?
Ik: Nee 8u 's morgens.
Collega: Schrikt weer
Ik: Zo diep en lang slapen? Hoe doe je dat? Speed en slaap da ga nie samen.
Collega: Ja ik heb narcolepsie e en als ik lig en even mijn ogen toe doe val ik gemakkelijk in slaap.
Als ik onder invloed van speed met mijn laptop in bed lig is de slaap bijna onbestaande. Ik kan gewoon wakker blijven. Ik moet mezelf er echt toe aanzetten en verplichten want anders komt die slaapwens en wil niet. Zelfs als ik uitgeput ben.
Even advocaat van de duivel he: wat is er precies mis met speed gebruiken als je kind naar boven is gegaan om te gaan slapen?Ik heb er wel wat moeite mee dat die collega lekker gaat snuiven als hij verantwoordelijk is voor zijn kind.
Ja daar ligt het zeker aan als ik echt zuivere speed heb zonder caf dan kan ik hier ook heel makkelijk op slapenLigt dit niet aan de zuiverheid van uw speed?
Stel je kind word plots erg ziek en moet naar een dokter of ziekenhuis kun je niet rijden, of je krijgt zelf iets door bv je drugsgebruik, of er komt brand of iets.Even advocaat van de duivel he: wat is er precies mis met speed gebruiken als je kind naar boven is gegaan om te gaan slapen?
Als we het over concrete dingen hebben die er mis kunnen gaan, wat zijn die dingen dan?
Stel je kind word plots erg ziek en moet naar een dokter of ziekenhuis kun je niet rijden, of je krijgt zelf iets door bv je drugsgebruik, of er komt brand of iets.
Ik ben opgegroeid met een verslaafde ouder en heb daar door vervelende dingen meegemaakt en heel snel van alles zelf moeten doen. Incl mijn ouders wekken toen zij in drankcoma lagen nadat het brandalarm afging etc. Dus ik ben er zelf wat te prat op misschien door mijn jeugd.
Plus dat ik het moreel ook niet oke vind om lekker uit je plaat te gaan aan drugs of drank terwijl je je kind hebt ter verantwoording.
Zeker is alcohol anders maar je bent alsnog onder invloed en niet in de mogelijkheid je kind naar de arts te brengen met de bv de auto. Wat er mis kan gaan schreef ik al hierboven. Het middel maakt imo niet uit, je hoort niet dik te gaan snuiven of zuipen als je je kind bij je hebt. Ik weet dat anderen daar anders over denken maar ik persoonlijk vind het gewoon een no go.Alcohol is wel wat anders dan speed.
De vraag is wat er mis kan gaan als een ouder speed gebruikt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."