#1
2 a 3 lijntjes zijn al welngemoeg om mij de volgende dag focktop te laten voelemNogmaals de vraag hoeveel had
2 a 3 lijntjes zijn al welngemoeg om mij de volgende dag focktop te laten voelemNogmaals de vraag hoeveel had
Er zijn RCs te koop die erg op "gewone" amfetamine lijken, zoals 2-FA of 3-FA. Dat zou je als legaal alternatief kunnen gebruiken totdat ze verboden worden. Wordt waarschijnlijk minder versneden maar is wel duurder over het algemeen.Maar goed ik ben benieuwd of er nog echt zuivere dingen bestaan want 15 % is echt bende
Groet p
Persoonlijk heb ik alleen positieve dingen gehad met pep. Comedown was alleen koude ledematen, (gekrompen lul😅) bloedgeil, zwetende oksels en niet kunnen slapen. Ik eet altijd fruit tijdens het gebruik en neem in de avond vitamine pillen.Beste forumleden,
Ik ben voorlopig klaar met speed. Afgelopen zaterdag naar een feest gegaan (valhalla) en speed gebruikt. Tegen het eind van het feest ging de speed opeens naar mn keel en niet meer via de neus. Dus ik snuif en het komt in mn keel, hele scherpe pijn in mijn keel als gevolg. Na het feest ben ik enorm ziek geworden, ben nog steeds ziek. Enorme keelpijn, hoofdpijn, zweten, snelle hartslag… ik had dit 3 weken geleden ook al… Dit is voor mij een besefmomentje dat ik er voorlopig mee moet stoppen. Minimaal 3 maanden wil gaan herstellen voordat ik weer is ga gebruiken.
hebben meerdere mensen dat de speed naar hun keel gaat en daardoor keelontsteking/pijn krijgt? Of dat je ziek word na speedgebruik. Ik probeerde vaak 2 weken tussen speedgebruik te houden maar dat blijkt te weinig te zijn.
Nee zelf nooit ziek geworden na speed zere keel ook niet. Maar hoe puur was se speed was die getest en hoeveel heb je gebruikt die avond
Als jij gewoon normaal gebruikt in het weekend en goede zuivere speed hebt heb je 1 niet zoveel nodig en 2 ben je niet brak/ziek erna en plus als je goede pep hebt dan is die zo goed als ph7 dus zal die niet brandenHa die @ryanmen2
Ja, dit heb ik ook weleens gehad, vooral nadat ik veel gesnoven heb op een avond. Keelpijn is dan ook niet onbekend voor mij.
Speed is op zichzelf al een stofje dat aan je neusholtes vreet. En daarnaast (in welke vorm ook) erg slecht voor de weerstand, waardoor je griepachtige verschijnselen kan krijgen na gebruik.
Het is dus inderdaad verstandig om je gebruik beperkt te houden zoals je aangeeft. Gezond eten en drinken plus voldoende beweging (zonder te gebruiken uiteraard) zal je ook helpen om die klachten te voorkomen of in elk geval zoveel mogelijk te beperken.
Nog een vraagje: heb je het afgelopen weekend ook veel gedronken?
Ik word altijd ziek nadat ik speed gebruik 5x gebruikt altijd ziek geworden dag erna. Is mij het niet waard. Ik herken al je klachten dit had ik ook altijd.Beste forumleden,
Ik ben voorlopig klaar met speed. Afgelopen zaterdag naar een feest gegaan (valhalla) en speed gebruikt. Tegen het eind van het feest ging de speed opeens naar mn keel en niet meer via de neus. Dus ik snuif en het komt in mn keel, hele scherpe pijn in mijn keel als gevolg. Na het feest ben ik enorm ziek geworden, ben nog steeds ziek. Enorme keelpijn, hoofdpijn, zweten, snelle hartslag… ik had dit 3 weken geleden ook al… Dit is voor mij een besefmomentje dat ik er voorlopig mee moet stoppen. Minimaal 3 maanden wil gaan herstellen voordat ik weer is ga gebruiken.
hebben meerdere mensen dat de speed naar hun keel gaat en daardoor keelontsteking/pijn krijgt? Of dat je ziek word na speedgebruik. Ik probeerde vaak 2 weken tussen speedgebruik te houden maar dat blijkt te weinig te zijn.
Nogmaals de vraag hoeveel had je gebruikt als je zonder enige tolerantie pep gaat snuiven zoals veel mensen coke snuiven kan je idd goed ziek wordenIk word altijd ziek nadat ik speed gebruik 5x gebruikt altijd ziek geworden dag erna. Is mij het niet waard. Ik herken al je klachten dit had ik ook altijd.
Veel gedronken als in alcohol of water? Alcohol heb ik niet veel gedronken, water wel maar ik weet ook van mezelf dat ik altijd te weinig water drinken met en zonder speed op.Ha die @ryanmen2
Ja, dit heb ik ook weleens gehad, vooral nadat ik veel gesnoven heb op een avond. Keelpijn is dan ook niet onbekend voor mij.
Speed is op zichzelf al een stofje dat aan je neusholtes vreet. En daarnaast (in welke vorm ook) erg slecht voor de weerstand, waardoor je griepachtige verschijnselen kan krijgen na gebruik.
Het is dus inderdaad verstandig om je gebruik beperkt te houden zoals je aangeeft. Gezond eten en drinken plus voldoende beweging (zonder te gebruiken uiteraard) zal je ook helpen om die klachten te voorkomen of in elk geval zoveel mogelijk te beperken.
Nog een vraagje: heb je het afgelopen weekend ook veel gedronken?
4 dagen daarvoor ook 1 lijn in de ochtend. En die avond zelf op het feest ook doorgehaald met het spul. Daarvoor gebruikte ik vaak om de 2 weken voor ongeveer 3 maanden. Ook periodes gehad dat ik 2x per week deed, heel kort dan 1 lijn in de ochtend. Ik had dus al wel wat tolerantie opgebouwd. Weet niet hoeveel er die avond doorheen is gegaan maar echt wel een hoop. Meerdere dikke lijnen voor en na het feest. En tijdens het feest veel sleutelpuntenNogmaals de vraag hoeveel had je gebruikt als je zonder enige tolerantie pep gaat snuiven zoals veel mensen coke snuiven kan je idd goed ziek worden
Zeg dat wel...Ik heb hierzelf eigenlijk nooit last van met speed maar het is natuurlijk wel zo dat met speed je weerstand niet goed doet en dus je wellicht daardoor net die verkooudheid hebt opgelopen. Veel drinken en blijven eten is wat vaak tijdens speed vergeten wordt terwijl het eigenlijk juist dan heel belangrijk is. Dus ook dat kan meespelen. Daarbij reageerd iedereen weer anders op een middel dus het kan zijn dat speed gewoon niet voor jou bestemd is.
Verder zet ik deze topic even in het speed subforum aangezien het hier daadwerkelijk alleen over speed gaat.
Fijne dag ieder!!
Nogmaals de vraag hoeveel hadIk word altijd ziek nadat ik speed gebruik 5x gebruikt altijd ziek geworden dag erna. Is mij het niet waard. Ik herken al je klachten dit had ik ook altijd.
En dan vind je serieus vreemd dat je zere keel krijgt als je pep dan idd niet ph neutraal is en al in je neus goed brand dan brand het je keel ook weg en even voor de goede orde nee speed hoort niet te branden in je neus. En als je idd meer dan genoeg kan je idd goed ziek worden4 dagen daarvoor ook 1 lijn in de ochtend. En die avond zelf op het feest ook doorgehaald met het spul. Daarvoor gebruikte ik vaak om de 2 weken voor ongeveer 3 maanden. Ook periodes gehad dat ik 2x per week deed, heel kort dan 1 lijn in de ochtend. Ik had dus al wel wat tolerantie opgebouwd. Weet niet hoeveel er die avond doorheen is gegaan maar echt wel een hoop. Meerdere dikke lijnen voor en na het feest. En tijdens het feest veel sleutelpunten
Als je speed gebruikt dan gaat alle energie naar de spieren en het wakker blijven. Daardoor pleeg je roofbouw op je lichaam, omdat je lichaam bijvoorbeeld geen energie steekt in het verteren van voedsel en/of opnemen van voedingsstoffen, en ook (bijna) niks doet aan herstel of afweer. Je wordt daardoor dus gevoeliger voor het oplopen van infecties.Beste forumleden,
Ik ben voorlopig klaar met speed. Afgelopen zaterdag naar een feest gegaan (valhalla) en speed gebruikt. Tegen het eind van het feest ging de speed opeens naar mn keel en niet meer via de neus. Dus ik snuif en het komt in mn keel, hele scherpe pijn in mijn keel als gevolg. Na het feest ben ik enorm ziek geworden, ben nog steeds ziek. Enorme keelpijn, hoofdpijn, zweten, snelle hartslag… ik had dit 3 weken geleden ook al… Dit is voor mij een besefmomentje dat ik er voorlopig mee moet stoppen. Minimaal 3 maanden wil gaan herstellen voordat ik weer is ga gebruiken.
hebben meerdere mensen dat de speed naar hun keel gaat en daardoor keelontsteking/pijn krijgt? Of dat je ziek word na speedgebruik. Ik probeerde vaak 2 weken tussen speedgebruik te houden maar dat blijkt te weinig te zijn.
Ohja en wat betreft het snuiven. Het is meestal genoeg om gewoon voorzichtig via de neus te inhaleren; zeker als je een snuifbuisje gebruikt dat goed de neusopening afdekt. Je hoeft echt niet te snuiven en als je geluid maakt bij het snuiven dan doe je het waarschijnlijk veel te wild. Het is ook niet de bedoeling om met snuifbuisjes Ãn de neus te gaan. Je kunt daarmee de neusslijmvliezen beschadigen. Daarom hebben snuifbuisjes dus ook zo'n bolle kant: die kun je óp de neus zetten zodat je er niet in hoeft.Tegen het eind van het feest ging de speed opeens naar mn keel en niet meer via de neus. Dus ik snuif en het komt in mn keel, hele scherpe pijn in mijn keel als gevolg.

Ik ben weleens in de synthese gedoken van dit spul. Daar zal ik verder niet op ingaan (ook niet via pb). In principe is het een vrij eenvoudig proces. Vandaar ook dat er zoveel 'cooks' zijn. Iedere malloot kan het leren.Je zou haast gaan denken dat het troep is.
drugsforum.nl
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."