Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Soma is naar mijn mening wat valium in de jaren 60 voor moeders was, of een variant van mdma in de jaren 80 , 90 begin, alles verandert, wordt veel minder vooral in Nederland daar er weinig of geen kritiek is, heroine in de jaren 70 was soms 98 % ik heb zoiets gehad no 4 door Chnezen verkocht maar kwam net als 90 % van alle heroine rondom Marseille , de eerste Coke die gebased werd zag ik mensen 12 uur door A'dam rennen , lsd, etc was ook erg hard, Huxley was een absolute ' spirituele reiziger ' in die tijd was er een academische elite die ( Sulgin etc ) . Soma was om de massa rustig te houden en brave new world is al geweest, nu ai de wereld over gaat nemen , zijn mensen snel overbodig voor veel werk dat eveneens door robotica gemaakt gaat worden. Tot s;lot mijn ervaring met de meeste middelen ( behalve wiet en co ) is dat zoals met de meeste medicijnen de euforie er veel minder in is geworden, ik vind niets meer waar ik nog echt lekker op ga , vroeger 'speed ' d en l methyl amfetamine sulfaat , een likje snuifje en was asoluut prettig tot de d het overnam , de straat speed nu is bagger 1 ste klas, de crystal meth d base vorm van methyl amfetamine , de designer drugs die ik geprobeerd heb heb ik niets aan beleefd . *Modknip*"
"Ben sinds 1974 bezig en mijn ervaring is methyl-amfetamine sulfaat de d en l vorm die ik nergens meer kan vinden ( geen crystal meth of andere d vorm straat speed is slappe benzedrine of dexedrine vaak 15 % volgens trimbos ) maar daar was het erg prettig mee , indien juist gemaakt zelfs geen kater"
"Kleine J zei: Ik hoor vaak dat mensen niet kunnen eten, niet kunnen slapen, strakke kaken hebben en een vette kater hebben tijdens/na gebruik van speed. Ik zelf heb eigenlijk nooit een kater meer (ook niet als ik een weekje lang had gebruikt), ik kan eten wat ik wil tijdens en na gebruik (en ik heb serieus ook echt honger!), ik heb nooit last van strakke kaken en ik kan slapen als een roosje als ik een minuutje vantevoren nog 2 dikke lijnen (ff overdreven) naar binnen heb gewerkt. Die ochtend erna kan ik gewoon makkelijk uit mijn bed en voel me de hele dag en de rest van de week kiplekker alsof ik helemaal niks op heb gehad de dag vantevoren. Zijn er nog meer mensen die dit hetzelfde hebben of ben ik een uniek geval? Want dat vraag ik me toch eerlijk gezegd wel af. Normaal gesproken begint de eerste de beste persoon die ook pep doet al te kokhalzen als ik zeg dat ik honger heb en een hele XL zak chips zonder pauzes naar binnen werk (en gaan helemaal over hun nek als ik zeg dat ik dan nog steeds honger heb) Ps: hoi allemaal, lang al niks meer getypt op drugsforum. Ben benieuwd of mensen me nog kennen. Klik om te vergroten... Hoi , ik ben nu bijna 61 en gebruik vooral speed sinds mijn 14e , wel periodes van depressies , is zelfmedicatie en eet slaap er prima op tegenwoordig. vroeger met methyl amfetamine niet , echt sterk en ik spoot het ook. Heb er niets aan over gehouden en zoek wel altijd beste spullen . Ik kan het ook een aantal maanden laten en ben er happy mee , gr philh"
"Hoi , ik ben nu bijna 61 en gebruik vooral speed sinds mijn 14e , wel periodes van depressies , is zelfmedicatie en eet slaap er prima op tegenwoordig. vroeger met methyl amfetamine niet , echt sterk en ik spoot het ook. Heb er niets aan over gehouden en zoek wel altijd beste spullen . Ik kan het ook een aantal maanden laten en ben er happy mee , gr philh"
"Hallo Ik gebruik speed sinds 1974 ben nu 62 en daar er waar ik woon alleen nog troep op de markt is heb ik daar geen zin in. Heb erg veel gelezen en chemie bekeken alsook heb ik speed ( benzedrine en methyl amfetamine) gehad van over de 80 % zonder kater of rare dingen. Je had ook maar een likje nodig om twaalf uur op zelfde level te blijven. Na leergeld betaald te hebben in de jaren zeventig door te lang door te gaan etc was ik snel op juiste manier die pastte . Ik lijd aan een genetische depressie sinds 9e en tot nu toe i wanneer deze toe slaat amfetamine het enige dat helpt. Krijg nu die pillen maar onze bedrijven zijn super in euforie er uit te halen, het helpt wel maar niet in de mate die ik verkies. Was aangemeld via ggz voor alternatieve behandeling maar een depressie moet klinisch een jaar bezig zijn en suïcidaal gedrag. Dat is niet het geval dus helaas weer uitbehandeld Wanneer komt de dag dat alles legaal wordt , de war on drugs is sinds begin al verloren. Allemaal resulterende in criminaliteit, enorme geld verspilling en ellende. Gewoon verkopen bij slijterij oid met goede voorlichting op lagere school etc . Mensen moeten leren om te gaan met deze dingen. Alcohol de meest gevaarlijke drug is vrij en zie de gevolgen. Bepaald percentage mensen is verslaving gevoelig aan wat dan ook. Maar goed ik ben benieuwd of er nog echt zuivere dingen bestaan want 15 % is echt bende Groet p"