Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw periode langst wakker onder pep?

Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

560 antwoorden
113 weergaven
18-5-2026
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#1
50 uur in nuchtere staat, helaas weddenschap verlore
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
buzzy zei:
Ben wel eens 5 nachten op de pep en kletsers wakker geweest, niet echt een aanrader :wink:
Klik om te vergroten...

flink depri nadien buzzy? :(
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#3
/me niet in een geheel begrijpende mood

maar..


ik vroeg me dus af..

hoe je je 144 uur kan vermaken....

als je alleen in je huis zit zolang..

maar...

lsd gaf al het al aan...

je gaat dan ook de deur uit...

feesten....

neuken....

pepkleppen...

neuken...

kom je trug thuis....

douchen....

ETC

mhhkay ?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
mjah ik gebruik bijna nooit drugs als ik thuis zit XD

trouwens
ligt t aan mij of hoort t troubadour te zijn? :tongueout:
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#5
maja ik ga es pitten, over 5 uurtjes een heerlijke wiskunde toets op hbo niveau.... :hearteyes:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gamen tussen door natuurlijk... :rolleyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nick de Neger zei:
Gamen tussen door natuurlijk... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

:beer:
jij bent beter in dingen verzinnen dan ik
ik kwam bijna niet verder dan pepkleppe en neuken XD
troebadoer zei:
Nou, voordat ik deze nick begon te gebruiken @ i-net ( jaar of 4-5 geleden ) wist ik niet eens van het bestaan af van deze muzikale 'troubadours'

Eerst was het troe, daarna troeba, en daarna kwam doer er achter

En tjah, nu als ik me ergens aanmeld ofzo is het troebadoer nog steeds :stoned:
Klik om te vergroten...

hmmmmmm ok :tongueout:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
slapen goed idee
:beer:

trustet
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ellesdee zei:
troebadoer zei:
zeker weet ik toch.. d'oh

/quit
Klik om te vergroten...

:beer: :beer: :beer: :beer:
*valt van dr stoel*

hahaha
Klik om te vergroten...

*Raapt Ellesdee weer op en schopt haar naar bed* :beer:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ellesdee zei:
slapen goed idee
:beer:

truste
Klik om te vergroten...

:beer:
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#11
weltruste hehe

( ben jij snel met reply zeg )
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
wooot :grin:
wij zijn snel

mop mop gas dr op

jwt
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
troebadoer zei:
zeker weet ik toch.. d'oh

/quit
Klik om te vergroten...

:beer: :beer: :beer: :beer:
*valt van dr stoel*

hahaha
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nick de Neger zei:
Ellesdee zei:
troebadoer zei:
zeker weet ik toch.. d'oh

/quit
Klik om te vergroten...

:beer: :beer: :beer: :beer:
*valt van dr stoel*

hahaha
Klik om te vergroten...

*Raapt Ellesdee weer op en schopt haar naar bed* :beer:
Klik om te vergroten...

meeeh dankje xD
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik doe nooit meer als 2 en neem altijd wel rust tussen die 2 dagen. gewoon wat uren in bed liggen met ogen dicht doet wonderen :)
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
week wakker is wel te doen met je juiste hulpmiddeltjes..
zou ik nu nooit meer doen eheh ik takel nu al af na een nacht wakker...
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#17
11 dagen, 3 gram meth
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#18
van vrijdag ochtennd tot zondag avond..

fucked up up up niet leuk.. tegenwoordig als ik het weer zou doen zal ik me wel stukken beter voelen aangezien ik heb geleerd om neter te gebruiken.. nauwelijks last van afkicken tegenwoordig :grin:

vitamine/mineralen pillen, vruchtensappen, veel water, toch veel eten ookal heb je geen zin en toch op bed gaan liggen met ogen dicht relaxte muziek op ofzo.. ookal blijf je wakker.. kan je die zelfde aaf weer lekker hardgaan en uiteindelijk minder kut voelen! :wave:
T
Tsjechie TsjechLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep

Ik heb tsejchiesche Pervitin gesnoven kan jullie zeggen dat ik ongevieer van zondag nacht tot vrijdag nacht niet heb geslapen. Andere halve gram gekocht voor ong. 60Euro. Verdeelt in veel lijntjes en iedere dag heb ik ervan een paar opgemaakt denk dat het Crystalmeth was, maar nu weet ik het al zeker :rock: .
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#20
JewCookie zei:
Dat bedoelde ik eigenlijk met 'motivatie'. Ik bedoel niet een x aantal uur op een stoel gaan zitten en naar je muur gaan staren, maar met of aan iets bezig zijn. Die 'roes' komt er langzaam vanzelf. Het ligt maar net aan je persoonlijke interesses of je zo 'lang' met één ding bezig kan zijn op dezelfde stoel, niet iedereen kan immers uren achter elkaar op internet zitten of pielen om iets voor elkaar te krijgen. Niet iedereen kan het geduld ervoor op brengen uren achtereen met iets bezig zijn, sommigen kunnen van zichzelf al amper stil zitten..

Hoewel geboeid worden wel ietwat gemakkelijker gaat met speed in je hersens, moet je toch het geduld opbrengen of in enkele gevallen het idee krijgen om achter de pc te kruipen. Iemand die in z'n normale leven eigenlijk nooit achter een pc zit zal niet opeens 15 uur bezig gaan achter een computer omdat hij wakker wil blijven. Juist het feit dat je bezig bent met iets waar je normaal ook mee bezig bent maakt de drempel om hiermee te stoppen lager. Op een computer met een internet verbinding zijn er zo enorm veel verschillende dingen te doen dat er voor iedereen wel iets interessants tussen zit. Je kunt door blijven ratelen met verschillende dingen wat er wel niet mogelijk is achter een computer.

Helemaal als je in het dagelijks leven ook met plezier gebruik maakt van de computer is het gemakkelijk iets te gaan doen. Een forum waar je altijd al actief bent, zoals voor velen dit forum, is één van de weinige dingen waar je vrij weinig aan hebt in uurtjes als deze. De bestaande informatie ken je al en nieuwe posts komen maar niet, waar je jezelf al snel aan gaat irriteren. Vaak duurt het ook niet lang voordat je in je bedje te vinden bent, eens de motivatie weg is dan is de stap om naar bed te gaan veel kleiner geworden. De reden dat je ook blijft zitten is dat je wat te doen hebt. En waar zijn meer dingen te vinden die èn interessant zijn èn eindeloos zijn als op een computer met internet? Hoe eindeloos het ook is, je blijft nieuwe resultaten zien wat weer motiverend werkt.. Een eindeloze spiraal waarbij de tijd voorbij vliegt.

Tijd heeft totaal geen waarde meer als je gemotiveerd en geconcentreerd met iets bezig bent. Het enige waar je hoofd zit is datgeen waar je mee bezig bent, eventueel kijk je tussendoor op de klok alleen hecht je geen waarde aan de tijd die je er op ziet staan. Ik kijk eigenlijk pas bewust een aantal keer naar de klok als ik in mijn hoofd heb dat ik nog iets moet doen, ergens heen moet of nog een keer naar bed wil. Helaas dringt ook dan de tijd niet door. Als je ergens moet zijn op een bepaalde tijd kan je zo vaak naar de klok kijken als je wil.. Je ziet de tijd wel, je weet ook wel hoe laat het is, je weet wel dat je zo weg moet alleen valt de waarde van dat je weg moet totaal weg. Pas als je al niet meer op tijd kunt komen dan komt het besef.. In één klap is alles waar je mee bezig was totaal uit je kop verdwenen en sta (beter gezegd spring) je zo van die stoel af waar je uren en uren achtereen aan vast gelijmd gezeten hebt..


Dit lijkt voor mensen een 'dwangmatige' roes die je als het ware cadeau krijgt bij speed, maar lang niet iedereen doet dit en het gros van de mensen duikt na een tijdje gewoon het bed in. Het is totaal afhankelijk van je gewoontes en wat jou hersenen geleerd hebben dat normaal is. Ga je normaal nooit later dan 3 uur slapen na het uitgaan, dan begint het vanaf die tijd ook steeds meer te knagen en verlang je na een tijdje zelfs naar je bed. Dat allemaal alleen omdat je hersenen door het herkennen van de wekelijkse herhaling om rond 3 uur te gaan slapen deze tijd als normaal 'geleerd' hebben, wijk je hier van af dan proberen je hersenen d.m.v. een knagend gevoel toch zo snel mogelijk te slapen. Dit is hetzelfde idee als dat je elke dag je tanden poetst en je het een keer vergeet, geen zin hebt om uit bed te komen en probeert te gaan slapen.. Voordat je je tanden gepoetst hebt slaap je echt niet! Toch is een gewoonte ook vrij snel gebroken, de waarde die je hersenen koppelen aan een handeling of gewoonte word enorm snel minder naar mate je afwijkt van je aangeleerde gewoontes. Zo ook bij jou 'bed-tijd', dit is ook maar een aangeleerde gewoonte..
Zo lang je bezig bent vermaak je je geweldig. Het is totaal niet dwangmatig, verplicht of een negatief gevolg van gebruiken, maar een bewuste keuze. Hoe enorm veel tijd ben je wel niet bezig met iets wat je boeit en waar je vaak het nut van inziet ook!


Het feit dat ik achteraf nog nooit een spijt gevoel gehad heb van zo'n nacht is denk ik het beste voorbeeld om een juiste interpretatie over te brengen..

Wat is er moeilijker als het beschrijven van een ervaring(of een trip)?
Klik om te vergroten...

ff ontopic hoe lang was jij al wakker toen je dat bericht aant schrijve was:d

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."