Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw periode langst wakker onder pep?

Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

560 antwoorden
112 weergaven
18-5-2026
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#1
btw
nog eens voor de mense die me niet gelove
dan zulle jullie ook niet geloge dat ik 1 keer 10 gr pep in een nacht erdoor gejaagd heb

pep is nu een maal gek spul
waar je beter van af kan blijve als je er niet aan kan weer staan

drugsforum is weer veel verandert
zit vol met mense die drugs gebruike om er bij te hore :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

de mense die er al lang op actief zijn weten dat ik het niet op hun heb
:d

drugs blijft troep
en ookal is drank nu de enige drugs die er is in mijn leve (en ja ik ben nu ladderzat :P :grin: :grin: :grin: ) drank is nog steeds de zwaarste hard drugs die er is

ik ben nu aan het spare voor alleen te wone
en als ik alleen woon ga ik trug aan de pep mag je gerust wete
ik vind speed een van de nuttigste drugs die er is
ieder zijn mening
het blijft natuurlijk rotzooi
en vieze troep
:d
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey kan best; twee weken wakker zijn. Ligt helemaal aan je fysieke gesteldheid, en of je tussendoor normaal eet. Als je niet eet dan heeft je lichaam het zwaar te verduren.

Kijk maar naar de film Cookers, ook twee weken wakker (Zwaar paranoia; ja duh dat wel) uiteindelijk gaan ze ook dood maar das niet van de pep.

Zelf ben ik wel eens zonder drugs 72 uur wakker gebleven maar dat was een weddenschap en met drugs ook zoiets, maar zowel met als zonder drugs is het niet fijn wakker blijven. Je moet op een gegeven moment slapen. Ik kreeg in ieder geval erg zere ogen en die wou ik automatisch dicht doen... Meestal hou ik het op 1 nachtje hooguit 2.

Ik hoorde pas een verhaal(broodje aap denk ik persoonlijk) van iemand in Zweden die aan chronisch slaapgebrek lijdt en die al 6 jaar wakker is. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.


Groets
t
tempotempoLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb toch wel een aantal keer de 100 uur gehaald. maar eet en drink wel die dagen en lig ook iedere dag wel een uur of 2 a 3 op bed met een muziekje zachtjes op de achtergrond ... is toch rust voor je lichaam :wink:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij kan het dus ook hoor. Ik ben ook weleens zo lang wakker geweest, of ik moet gedroomd hebben dat ik wakker was. :confused:
Je krijgt er wel de gekste dingen van, geestelijk gezien. Maar in mijn herinnering is het echt mogelijk.
Of in mijn herinnering loopt alles door elkaar. Ik heb een paar jaar geleefd op een manier van: een week wakker, een dag slapen, een week wakker, een dag slapen. En dat kan echt.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou berbe, ik ken je al een tijdje, en ik heb al verschillende verhalen over je gehoord. :P Dus geloof ik wel dat het kan, maar ik wil niet weten in welke toestand je was op het einde van die 2 weken. :rolleyes: :wink:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Saivy zei:
Nou berbe, ik ken je al een tijdje, en ik heb al verschillende verhalen over je gehoord. :P Dus geloof ik wel dat het kan, maar ik wil niet weten in welke toestand je was op het einde van die 2 weken. :rolleyes: :wink:
Klik om te vergroten...

kzal je een ding zegge
normaal was ik toen niet:d
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jezus man, pepklep :P.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
hehe brakbak meer.. :P
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
ehrm, een dag bijna ofzo.. Alleen t is chaos omdat ik de hele tijd stopte en weer opnieuw ff verder ging, normaal kan ik dat niet.. :P
T
TofkeThe1Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Motje van miij 172uur ma zag er ni meer uit echt had er effe genoeg van overal hebben we hem weesten zoeken en plots stond hij daar me paar ander den 1 van hun was 150 doorgegon was beetje weddenschap eigenlijk grat zot ma 2-3 nachten gebeurd hier wel regelmatig.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoeveel van dit soort topics zijn er wel niet geweest?
Anyway voor mij ligt dat tussen de 7 à 8 dagen, een uurtje of 180 zal het geweest zijn, daarna meer dan 24 uur in comateuze toestand doorgebracht (lees: diep, heel diep geslapen), niet voor herhaling vatbaar overigens.

Stiekem houd ik wel van dat gevoel dat je door een bus bent overreden, maar tegenwoordig is een dag of 2/3 toch echt het maximum. We worden toch een dagje ouder hè :P
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Armani7 zei:
berbe zei:
Armani7 zei:
berbe zei:
ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat

:openmouth: :flushed:
Klik om te vergroten...

moet je mss nog is doen dan met zo'n jury van Guinnes World Records :grin:
Klik om te vergroten...

nja denk ervan wat je wil ik ben niet zoals de mense die tegewoordig op het forum zitte
''ik gebruik drugs ik ben stoer''
ik ben er net vanaf en daar ben ik best fier om
zonder hulp gestopt helemaal op eige houtje

ik heb men speed periode meer dan gehad en dat heeft nu nog effect en gevolge voor me dus

maarja daar kome de ''stoere mense '' nog vanzelf achter :rolleyes: :wink:
Klik om te vergroten...

ik ben eerder beschaamd dan fier op mn cocaine verslaving... dat vind ik zeker niet stoer.
Klik om te vergroten...

als dat zo was zou je het voor jezelf houde:d
of als je dan toch iets zou zegge tips vrage om er vanaf te rake:)
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#13
op een forum ben ik er niet echt beschaamd over natuurlijk dat is iets of wat anoniem he :wink: en ik ben er mee aant stoppen, 2 dagen zonder nu ^^
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
langste wakker bij was 2 nachten niet geslapen

zonder speed wel.. de eerste nacht kon ik niet slapen en de tweede nacht had ik LSD genomen en ook niet kunnen slapen.. was blijkbaar niet gezond, want 2 dagen erna ben ik ziek geworden voor een week :)
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#15
@ berbe :ja, ik ben toevallig een nieuwe, redelijk jonge gebruiker & nee ik doe het niet om stoer te doen, die opmerking van jouw sloeg serieus nergens op

Waarom zou je weer beginnen als je op jezelf gaat wonen, ga gewoon verder met leven, en blijf van die rotzooi af, ''het maakt meer kapot dan je lief is''.

peace. :stoned:

(p.s. ik hoop dat t je lukt van de shit af te blijven)
S
SpeedieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Opblijven

Dit is zeker niet aan te raden maar dat was voor mij 114 uur...
Vanaf 90 uur ben ik paranoide geworden en dacht ik dat iedereen me wel iets wou doen of mij wou gaan verklikken ik zat bijv. op de trein(met een maat die clean was) en ik dacht dus dat de mensen die achter ons zaten over mij bezig waren en een plan aan het bedenken voor mij met een mes te steken(dit kan wel leuk lijken maar ik had dus zelf niet door dat ik zo paranoide werd, dus ik heel de tijd tegen men vriend zeggen van ik wil hier weg, ik wil hier weg, die wil mij steken... Ik had gewoon doodsangst.. nu bleken die mensen achter ons gewoon een gezinnetje met 2 nogal jonge kinderen te zijn die van een dagje zee terug naar huis gingen :|)... en helemaal op het einde zat ik op men kamer.. en waren mijn hallucinaties + paranoide zo groot dat ik men lief zag kussen met men vriend op bed en van die stuff... ik om 4 uur snachts naar men liefde gebeld van wat zit je nou te doen en helemaal tegenuit gevlogen.. en toen had ik pas door dat alles gewoon fake was en dat de speedgevoelens me gewoon helemaal overmeesterd hadden... ik schaamde me ongelofelijk hard... ben toen METEEN gaan slapen want hallu's bleven maar komen

Ik neem nog wel maar ik blijf nooit maar nooit meer zo lang op... Dat kan niemand aan..(of is toch echt niet gezond voor je...) Nochtans is het wel een apparte ervaring en dat het zo'n mindfucker(was nog nooit paranoide geweest dus..) is wist ik daarvoor zelf niet. Nu weet ik dat ook weer..
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#17
SperSIZEboon zei:
langste is een uur of 90,toen vond ik het ook wel mooi geweest.

maar mijn ervaring is wel dat als je gewoon ook regelmatig wat eet (als je dat kan tenminste,mij lukt het wel redelijk) dat je dan nog behoorlijk lang wakker kan blijven zonder je heel vertiefd te voelen
Klik om te vergroten...

Nou mijn ervaringen zeggen precies het tegenovergestelde :cry: Ik heb toch wat gegeten al deed ik uren over 1 boterham pfff :P veel gedronken die avond daarna vroeg slapen nouja proberen maar lukte niet :( zelfs die dag daarna niet slapen pas uur of 2 snachts pff wat een kut zooi. Heb echt duisteren momenten mee gemaakt dat eens maar nooit meer. Gebruik soms wel is een klein beetje pep maar grote hoeveelheden hoeft voort mij echt niet.

:wink:
s
sarkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#18
6 dagen :wink:
dacht even op het einde dat ik eraan was :confused:
maar .. ik leef nog :grin:

en 2 weken wakker blijven kan inderdaad wel hoor
ben er 100% zeker van!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fishhead07 zei:
SperSIZEboon zei:
langste is een uur of 90,toen vond ik het ook wel mooi geweest.

maar mijn ervaring is wel dat als je gewoon ook regelmatig wat eet (als je dat kan tenminste,mij lukt het wel redelijk) dat je dan nog behoorlijk lang wakker kan blijven zonder je heel vertiefd te voelen
Klik om te vergroten...

Nou mijn ervaringen zeggen precies het tegenovergestelde :cry: Ik heb toch wat gegeten al deed ik uren over 1 boterham pfff :P veel gedronken die avond daarna vroeg slapen nouja proberen maar lukte niet :( zelfs die dag daarna niet slapen pas uur of 2 snachts pff wat een kut zooi. Heb echt duisteren momenten mee gemaakt dat eens maar nooit meer. Gebruik soms wel is een klein beetje pep maar grote hoeveelheden hoeft voort mij echt niet.

:wink:
Klik om te vergroten...

ik eet gewoon altijd dingen die je makkelijk wegkrijgt. brinta,soep,kwark etc.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#20
JewCookie zei:
Dat bedoelde ik eigenlijk met 'motivatie'. Ik bedoel niet een x aantal uur op een stoel gaan zitten en naar je muur gaan staren, maar met of aan iets bezig zijn. Die 'roes' komt er langzaam vanzelf. Het ligt maar net aan je persoonlijke interesses of je zo 'lang' met één ding bezig kan zijn op dezelfde stoel, niet iedereen kan immers uren achter elkaar op internet zitten of pielen om iets voor elkaar te krijgen. Niet iedereen kan het geduld ervoor op brengen uren achtereen met iets bezig zijn, sommigen kunnen van zichzelf al amper stil zitten..

Hoewel geboeid worden wel ietwat gemakkelijker gaat met speed in je hersens, moet je toch het geduld opbrengen of in enkele gevallen het idee krijgen om achter de pc te kruipen. Iemand die in z'n normale leven eigenlijk nooit achter een pc zit zal niet opeens 15 uur bezig gaan achter een computer omdat hij wakker wil blijven. Juist het feit dat je bezig bent met iets waar je normaal ook mee bezig bent maakt de drempel om hiermee te stoppen lager. Op een computer met een internet verbinding zijn er zo enorm veel verschillende dingen te doen dat er voor iedereen wel iets interessants tussen zit. Je kunt door blijven ratelen met verschillende dingen wat er wel niet mogelijk is achter een computer.

Helemaal als je in het dagelijks leven ook met plezier gebruik maakt van de computer is het gemakkelijk iets te gaan doen. Een forum waar je altijd al actief bent, zoals voor velen dit forum, is één van de weinige dingen waar je vrij weinig aan hebt in uurtjes als deze. De bestaande informatie ken je al en nieuwe posts komen maar niet, waar je jezelf al snel aan gaat irriteren. Vaak duurt het ook niet lang voordat je in je bedje te vinden bent, eens de motivatie weg is dan is de stap om naar bed te gaan veel kleiner geworden. De reden dat je ook blijft zitten is dat je wat te doen hebt. En waar zijn meer dingen te vinden die èn interessant zijn èn eindeloos zijn als op een computer met internet? Hoe eindeloos het ook is, je blijft nieuwe resultaten zien wat weer motiverend werkt.. Een eindeloze spiraal waarbij de tijd voorbij vliegt.

Tijd heeft totaal geen waarde meer als je gemotiveerd en geconcentreerd met iets bezig bent. Het enige waar je hoofd zit is datgeen waar je mee bezig bent, eventueel kijk je tussendoor op de klok alleen hecht je geen waarde aan de tijd die je er op ziet staan. Ik kijk eigenlijk pas bewust een aantal keer naar de klok als ik in mijn hoofd heb dat ik nog iets moet doen, ergens heen moet of nog een keer naar bed wil. Helaas dringt ook dan de tijd niet door. Als je ergens moet zijn op een bepaalde tijd kan je zo vaak naar de klok kijken als je wil.. Je ziet de tijd wel, je weet ook wel hoe laat het is, je weet wel dat je zo weg moet alleen valt de waarde van dat je weg moet totaal weg. Pas als je al niet meer op tijd kunt komen dan komt het besef.. In één klap is alles waar je mee bezig was totaal uit je kop verdwenen en sta (beter gezegd spring) je zo van die stoel af waar je uren en uren achtereen aan vast gelijmd gezeten hebt..


Dit lijkt voor mensen een 'dwangmatige' roes die je als het ware cadeau krijgt bij speed, maar lang niet iedereen doet dit en het gros van de mensen duikt na een tijdje gewoon het bed in. Het is totaal afhankelijk van je gewoontes en wat jou hersenen geleerd hebben dat normaal is. Ga je normaal nooit later dan 3 uur slapen na het uitgaan, dan begint het vanaf die tijd ook steeds meer te knagen en verlang je na een tijdje zelfs naar je bed. Dat allemaal alleen omdat je hersenen door het herkennen van de wekelijkse herhaling om rond 3 uur te gaan slapen deze tijd als normaal 'geleerd' hebben, wijk je hier van af dan proberen je hersenen d.m.v. een knagend gevoel toch zo snel mogelijk te slapen. Dit is hetzelfde idee als dat je elke dag je tanden poetst en je het een keer vergeet, geen zin hebt om uit bed te komen en probeert te gaan slapen.. Voordat je je tanden gepoetst hebt slaap je echt niet! Toch is een gewoonte ook vrij snel gebroken, de waarde die je hersenen koppelen aan een handeling of gewoonte word enorm snel minder naar mate je afwijkt van je aangeleerde gewoontes. Zo ook bij jou 'bed-tijd', dit is ook maar een aangeleerde gewoonte..
Zo lang je bezig bent vermaak je je geweldig. Het is totaal niet dwangmatig, verplicht of een negatief gevolg van gebruiken, maar een bewuste keuze. Hoe enorm veel tijd ben je wel niet bezig met iets wat je boeit en waar je vaak het nut van inziet ook!


Het feit dat ik achteraf nog nooit een spijt gevoel gehad heb van zo'n nacht is denk ik het beste voorbeeld om een juiste interpretatie over te brengen..

Wat is er moeilijker als het beschrijven van een ervaring(of een trip)?
Klik om te vergroten...

ff ontopic hoe lang was jij al wakker toen je dat bericht aant schrijve was:d

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."