Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Persoonlijk ben ik geen "vaste" gebruiker, eerder bij gelegenheid. Vorige vakantie vroeg ik mij af, hoe lang zou ik kunnen wakker blijven met pep, dus was ik vier gram gaan halen. Met deze hoeveelheid heb ik van maandag ochtend 9 uur, tot vrijdag nacht twee uur ongeveer niet geslapen. Dat komt dus in totaal ongeveer neer op een 113 uur. Ik weet zelf niet als dit lang is of niet. Maar ook zonder pepmiddelen en dergelijke kan ik van mijn eigenlijk al redelijk lang wakker blijven. Wel kan ik gerust zeggen dat ik het nooit meer opnieuw ga proberen! Zo slecht als ik me de week nadien heb gevoeld, heb ik nog nooit meegemaakt."
"Tufnut zei: Wat vind je nu wel ene prettige lengte van wakkertijd voor speed dan? Klik om te vergroten... Persoonlijk, toen ik vijf nachten wakker was, voelde ik me ongeveer twee weken niet helemaal in orde. Ook kreeg ik overdreven vreetbuien.. Een goede/comfortable tijd om wakker te blijven, vind ik persoonlijk iets van een twee/drie nachten.. Maar dit hangt van persoon tot persoon af. Grtzss"
"Wel, ik weet niet zeker als dit ook voor jou of jullie werkt, maar; Ik gebruik af en toe speed en tijdens de examens deed k da ook om te kunnen studeren, ma na de eerste week begon ik me slapjes te voelen en dergelijke, dan kon k nog niet studeren. Daarom heb ik eens aan een vriend van mij, die ADHD heeft, gevraagd als hij mij niet wa rilatine pilletjes kon verkopen. Als je er zo twee verbrokkelt en opsnuift, krijg je ongeveer een effect dat in de richting gaat van snelle, maar niet zo sterk. Mij heeft dit bij verschillende examens toch wel al redelijk goed geholpen, maar ik ben natuurlijk niet zeker als dit voor jullie ook geldt ^^"