Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStinkende speed

Stinkende speed

51 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi Allemaal,
Ik woon in Rotterdam en ik heb een aantal verschillende dealers.
Nu valt het mij enorm op dat per dealer de geur van de speed heel erg kan verschillen.
Echter merk ik niet echt een verschil in kwaliteit.

uiteraard is speed nooit echt lekker, maar soms is het gewoon echt niet te doen zo vies

hebben jullie dit ook waar jullie wonen?
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wel de welbekende geur/smaak van speed. Die is inderdaad niet lekker. Maar ik kan me niet heugen of dat hier ooit zo ondraaglijk is geweest zoals je beschrijft.

Kortste klap is laten testen! Maar dan zou je dat vooralsnog één voor één per keer moeten doen, omdat je anders als dealer wordt gezien.
R
RegenOpWarmAsfaltLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is de speed goed droog? Goed gewassen en gedroogde speed heeft in mijn ervaring bijna geen smaak/geur.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
RegenOpWarmAsfalt zei:
Is de speed goed droog? Goed gewassen en gedroogde speed heeft in mijn ervaring bijna geen smaak/geur.
Klik om te vergroten...
Precies!

Maar die geur is toch juist lekker? Of is dat mijn verslaafde fucked up brein? 😂

In de trein gebruiken ze op die wc' volgens mij een of ander schoonmaakmiddel met ingrediënten die ook worden gebruikt bij de productie van speed.

Het ruikt daar verdacht vaak naar appeltjes pep 😂
R
RegenOpWarmAsfaltLid
01-01-2024, 00:00
#5
LucidLucy zei:
Maar die geur is toch juist lekker? Of is dat mijn verslaafde fucked up brein? 😂
Klik om te vergroten...
Ahá, Ik ben dus niet de enige! Eventueel omdat we dat goede gevoel van de pep hebben gekoppeld aan die vage muffe smaak waardoor het lekker is idd.😅

Hoor ook veel mensen klagen over de smaak van bijvoorbeeld sos of truffels, terwijl ik deze heerlijk vind smaken. Of iets lekker smaakt is natuurlijk ook volledig subjectief.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
RegenOpWarmAsfalt zei:
Ahá, Ik ben dus niet de enige! Eventueel omdat we dat goede gevoel van de pep hebben gekoppeld aan die vage muffe smaak waardoor het lekker is idd.😅

Hoor ook veel mensen klagen over de smaak van bijvoorbeeld sos of truffels, terwijl ik deze heerlijk vind smaken. Of iets lekker smaakt is natuurlijk ook volledig subjectief.
Klik om te vergroten...
De smaak van sos is heerlijk. Daar kan ik me in vinden.

Maar de smaak van truffels... Bij elke hap begin ik na verloop van tijd te kokhalzen. Dan gooi ik er een schepje van een rolo toetje achteraan en dan gaat het weer. Volgende hap, lekker kauwen, de smaak komt tot een optimum en ik begin weer te kokhalzen. Rinse with Rolo and repeat.
Ja 15g van die krengen wegwerken was altijd een soort martelgang, maar het was het altijd wel waard 😂

Bij pep is het inderdaad sowieso de link naar de stofjes in je hoofd die het lekker gaan vinden. Een soort pavlov reactie. M'n neus begint nog net niet te lopen zegmaar. Net als bij niet denk ik. Ik was dan fervent speciaalbier fanaat. Maar m'n eerste biertje was ècht niet lekker.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
RegenOpWarmAsfalt zei:
Ik weet niet of je walnoten lekker vindt, maar gelijk al de eerste keer dat ik truffels had gegeten heb ik de link gelegd naar zure walnoten. Die vergelijking kan het een plekje geven in mijn hoofd en maakt ze oprecht nog lekker ook. Misschien niet eens zo’n verkeerd idee om de volgende keer een bakje noten te vullen met 15g nirwana erin gemixt.😂
Klik om te vergroten...

Ik vind walnoten zeker lekker hoor. En qua textuur komt het enorm overeen, maar dat is dan ook de enige overeenkomst naar mijn mening 😂

Ik kan er niets aan doen. Ik begin er gewoon van te kokhalzen. Als iets vies is kan ik mezelf meestal prima dwingen om door te eten. Maar dat kokhalzen maakt het altijd lastig 😂

Maargoed, ik heb ook een maatje en die zou ze zo als snack eten.
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#8
RegenOpWarmAsfalt zei:
Ik weet niet of je walnoten lekker vindt, maar gelijk al de eerste keer dat ik truffels had gegeten heb ik de link gelegd naar zure walnoten. Die vergelijking kan het een plekje geven in mijn hoofd en maakt ze oprecht nog lekker ook. Misschien niet eens zo’n verkeerd idee om de volgende keer een bakje noten te vullen met 15g nirwana erin gemixt.😂
Klik om te vergroten...
Ik heb het tijdens mijn microdoses altijd gemixt met pecan en walnoten, dat was nog best te doen!

Duurde daarna wel schrikbarend lang voor ik bij die noten geen zure truffel-associatie meer had en er weer van kon genieten als ik ze eens at... ):
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Miraculeus zei:
Duurde daarna wel schrikbarend lang voor ik bij die noten geen zure truffel-associatie meer had en er weer van kon genieten als ik ze eens at... ):
Klik om te vergroten...
Ik had dat dus met cool best aardbei sinaasappelsap. Dat heb ik eens gedronken tijdens en vlak na het eten van truffels. Die associatie bleef aanhouden. Toen heb ik het sapje ruim een jaar niet gedronken en daarna was die associatie ook pas weg.

Apart fenomeen haha
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#10
LucidLucy zei:
Ik had dat dus met cool best aardbei sinaasappelsap. Dat heb ik eens gedronken tijdens en vlak na het eten van truffels. Die associatie bleef aanhouden. Toen heb ik het sapje ruim een jaar niet gedronken en daarna was die associatie ook pas weg.

Apart fenomeen haha
Klik om te vergroten...
Vreemd is dat ja! Alsof je lichaam zich tegen het truffelgif wil wapenen oid. Volgende keer ga ik ze maar weer gewoon puur nemen of met iets wat ik normaal nooit eet 🤷
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Snelheid1234 zei:
Hi Allemaal,
Ik woon in Rotterdam en ik heb een aantal verschillende dealers.
Nu valt het mij enorm op dat per dealer de geur van de speed heel erg kan verschillen.
Echter merk ik niet echt een verschil in kwaliteit.

uiteraard is speed nooit echt lekker, maar soms is het gewoon echt niet te doen zo vies

hebben jullie dit ook waar jullie wonen?
Klik om te vergroten...
Echte pep brand en hoort te stinken..
S
StaytightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snelheid1234 zei:
Hi Allemaal,
Ik woon in Rotterdam en ik heb een aantal verschillende dealers.
Nu valt het mij enorm op dat per dealer de geur van de speed heel erg kan verschillen.
Echter merk ik niet echt een verschil in kwaliteit.

uiteraard is speed nooit echt lekker, maar soms is het gewoon echt niet te doen zo vies

hebben jullie dit ook waar jullie wonen?
Klik om te vergroten...
Heb het altijd al wel gehad maar wat enorm helpt om de geur te verminderen en overige onzuivere stoffen te verwijderen is het wassen met pure aceton.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#13
beau1990 zei:
Echte pep brand en hoort te stinken..
Klik om te vergroten...
Onzin, is hoofdzakelijk afhankelijk van welke zwaveloplossing is gebruikt om er amfetaminesulfaat van te maken. En nog belangrijker dan het percentage is op welke ph ze hebben afgezuurd en of de reactie uberhaupt volledig heeft plaats gevonden
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#14
De geur van natte speed is zo chemisch smerig dat ik er altijd bijna van moet nekken. Droog ruikt het echter bijna niet meer, maar smaak blijft wel een beetje bah.
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snelheid1234 zei:
Hi Allemaal,
Ik woon in Rotterdam en ik heb een aantal verschillende dealers.
Nu valt het mij enorm op dat per dealer de geur van de speed heel erg kan verschillen.
Echter merk ik niet echt een verschil in kwaliteit.

uiteraard is speed nooit echt lekker, maar soms is het gewoon echt niet te doen zo vies

hebben jullie dit ook waar jullie wonen?
Klik om te vergroten...
vroeger paar keer bij mij zat er troep overheen niet de juiste vluchtige stof en ander synthese geel dus
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jeye zei:
vroeger paar keer bij mij zat er troep overheen niet de juiste vluchtige stof en ander synthese geel dus
Klik om te vergroten...
Goede reden om voor gebruik even met aceton te wassen. Zie https://drugsforum.nl/threads/speed...e-categorie-iii-drugs-precursor-aceton.61955/
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#17
StraffeNeel zei:
Goede reden om voor gebruik even met aceton te wassen. Zie https://drugsforum.nl/threads/speed...e-categorie-iii-drugs-precursor-aceton.61955/
Klik om te vergroten...
was speed met terpetine erop dacht ik en het was 2g niet veel dus toen was ik ook niet echt bezig met speed wassen
S
SpeedyGonzalezzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jeye zei:
was speed met terpetine erop dacht ik en het was 2g niet veel dus toen was ik ook niet echt bezig met speed wassen
Klik om te vergroten...
Speed wassen met terpetine??
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#19
SpeedyGonzalezz zei:
Speed wassen met terpetine??
Klik om te vergroten...
nee die speed zat terpetine op toen ik hem kreeg gelukkig was hij gratis en hebt een kennis van mij er van genoten misschien was de methanol/aceton op
had de dealer ook niet opgelet want normaal geeft hij me goeie pep altijd met 10% caf erop ongeveer
K
KaassausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Geen idee, als ik mijn oor op je zusje dr been leg ruik ik ook de zee
Hoort erbij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."