Bijna elke week en meestal de tweede nacht gaan we rond een uur of twee/ drie slapen. Doseringen pep zijn meestal niet zo hoog. Één tot anderhalve gram met z'n tweeën voor zo'n sessie.
Ik worstel niet met problemen rondom speedgebruik. Wat voor mij geen probleem is, zal voor best veel anderen problematisch kunnen zijn.
Dus ja: het valt wel mee. Voor ons wegen de positieve effecten zwaarder dan de negatieve. Dat is een bewuste afweging die we maken.
Positieve effecten wegen bij grof gezegd een ras echte junk ook eigenlijk nog steeds zwaarder dan de negatieve.
Het veel of weinig gebruiken is ook voor ieder een andere hoeveelheid.
Als ik aan vrienden zou vragen of ze mn hoeveelheid gebruik misschien wat ongezond vinden zouden die zeggen oh nee joh valt best mee.
Zou ik dezelfde vraag aan een stel oude tantes vragen zouden ze waarschijnlijk achterover vallen van de schrik als je zegt dat je 5x per jaar een pilletje neemt en 3x per jaar een grammetje wegsnuift.
Dus
@OtherShore heeft best een goed punt hier.
Moet zeggen dat we vaak allen wel weten dat als iemand wat wil gaan uitproberen dit vaak toch wel gaat doen en je dan misschien beter een zo goed mogelijk advies te geven alleen het ik raad het af omdat word toch ergens in het achterhoofd geplaatst op zon moment.
Zou hierin dan ook de TSer een advies geven waarbij je je twijfels hebt of het wel handig is.
Opletten dat je dit niet doet wanneer je net extreem hebt gebruikt en doorgehaald.
Dat je dan beter kan wachten tot je alweer een poosje rond je dagelijks minimum speed gebruik zit en je goed in je vel zit.
En een trip kan altijd slecht vallen.
Een advies en een ervaring over wat te doen als dit gebeurd is dan iets waar je wat meer aan hebt.
Ik neig wel echt door te slaan als het km drugs gaat, heb ook zo’n fase met ketamine gehad. Blowen heb ik nooit iets gevonden en xtc , dergelijke kon ik niet vaak achter elkaar doen door de heftige kater ( ook nooit 2 dagen achter elkaar gedaan ) Daarom was die speed even echt van wow ik kan het elke dag doen. Maar ga het nu sws verminderen, mocht ik het niet onder controle krijgen moet ik er wel echt wat mee
Bij dit bericht krijg ik het gevoel dat je naar iets op zoek bent wat je dagelijks kunt gebruiken maar geen negatieve gevolgen van hebt. Want als je het niet vaak achter elkaar kan doen is dit jammer om de kater en niet omdat het om andere reden beter zo min mogelijk gebruikt zou moeten worden. Heb heel wat jaren oud en nieuw daarvoor gebruikt.
Dan mocht ik ff een keer gek doen.
Als ik dan bij het 1e bericht zie dat het voor de 1e keer is en meteen al 6 dagen is doorgegaan dan lijkt me dat dit je toch al bezorgt moest maken.
9 xtc en miauw gedeeld is dit alsnog 4 een halve pil en een halve gram.
Dit is eigenlijk gewoon extreem en als ik dat zelf zou doen zou je me volgens mij trillend in de goot terugvinden.
ik zou lekker overal mee stoppen zolang je in hoeveelheden begint waar zelfs iemand die al jaren een dagelijkse verslaving ermee heeft moeite mee zou kunnen hebben.
Ik heb (toen gebruikte ik al dagelijks) speed doseringen gedaan van 0.20 per 24 uur. Maakte ik smorgens een paar kleine lijnen van maar uiteindelijk word het meer door je tolerantie of omdat je je rot voelt en dat weer niet wilt voelen.
Emotioneel / boos / verdriet en dergelijke zijn de 1e veranderingen die je dan nu ervaart maar zullen steeds meer dingen bij komen. Altijd wat vlak en afwezig zijn geen plezier meer uit dingen halen zeker niet als je niet gebruikt hebt waardoor je mogelijk steeds dieper zakt depressies
Psychozes gekke tics tand bederf tintelingen hartklachten je loopt met elke gram/pil een extra risico.
Ik zit momenteel op minimaal een half gram speed per dag. Soms meer maar eigenlijk nooit meer minder.
Sinds ik mn hoeveelheid naar dit niveau heb moeten brengen om er nog "profijt" van te hebben, heb ik meer last van:
Het super heet hebben en zweten soort opvliegers - oververhitting.
In mezelf gekeerd zijn het allemaal niet meer kunnen volgen.
Trillen benen en armen trillen eigenlijk altijd redelijk heftig. Ik kan savonds geen jointje meer dicht draaien of klein priegelwerkje zelfs een rits dichtdoen kost moeite op zon moment.
Ben vergeetachtig geworden.
Lijk af en toe wel dement.
Last van mn kaken omdat ik ze altijd en eeuwig op elkaar klem.
duizelig beetje gedesorienteerd zijn.
dit is nog maar klein stukje van de nagatieve gevolgen.
Wens je iig alle goeds toe voor de toekomst.
Hee allemaal, als ik eerlijk ben heb ik geen idee hoe ik dit bericht moet opstellen maar ik ga mijn best doen.
De afgelopen maanden heb ik lang in mijn hoofd gezeten dat ik heel graag speed wilde proberen.. er tegen gevochten omdat ik weet dat mijn vriend dat niet fijn vond en ritalin gedaan om te kijken of dat een goed alternatief was (Op basis van wat ik op het internet vond). Uiteindelijk mezelf er toch aan toegegeven om het te proberen en zo doende 5 gram speed besteld. Het was nat dus bleef er 2,4 gram ong. over. Ik vond het een leuke drug, uiteindelijk het tegen mijn vriend gezegd en na zelf 2 avonden te gebruiken (niet in de maten dat ik niet kon slapen behalve de eerste nacht want wist niet dat het echt zo een wakkerhouder was), heb ik het 2 dagen met mijn vriend samen gebruikt
Plottwist (nog 2,5 gram gekocht) achteraf nog 2 dagen alleen. Ik heb elke avond gewoon geslapen en heb steeds pas genomen nadat ik had gegeten en at ook terwijl ik onder invloed was. Heb ook tijdens het gebruik uren op deze website gelezen en als ik iets voelde meteen opgezocht bv “speed tintelingen”. Bij elkaar heb ik het dus 6 dagen achter elkaar gedaan en heb niet echt een mentale dip, merk wel dat ik veel gevoeliger ben en sneller huil/boos wordt dan normaal. Lichamelijk heb ik pijn in mijn mond, voelt mijn lichaam heel zwaar als ik loop en heb ik moeite met ademhalen. Er is dus ong 5 gram doorheen gegaan in 6 dagen waarvan 2 dagen een jongen erbij van 190 en 81 kg.
Nu vraag ik mij af of ik gevaarlijk bezig ben? of dat dit te ver gaat of te veel is.
Heb vorig jaar heel veel verschillende drugs gebruikt en geprobeerd en kon toen altijd best wat hebben. Als ik iets doe
kan ik het
wel extreem doen.
Bv een gram miauw en 9 xtc pillen erbij in een nacht (was wel met een vriendin gedeeld) opmaken.
Ik zou graag willen weten wat jullie hier over denken ? en hoe jullie met speed om gaan. Het is wel op nu!
( heb mijn best gedaan het fatsoenlijk op te stellen)
Bekijk bijlage 54511