Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb gram 3mmc gedeeld met iemand en nu lig ik kotsmisselijk in bed en kan ik niet slapen"
"Merk je geen nadelen?"
"Tyel zei: Als ik het niet heb gebruikt dan voel ik me snel agressief en geïrriteerd. En nergens zin in. Nu ben ik mijn speed vergeten op vakantie. En word gewoon gek dat ik het niet bij me heb. Klik om te vergroten... Ik ben het nu aan t doen en voel me echt bezwaard. Weet niet waarom. Pijn in mijn borst en hoofd. Steken in mijn borst en hoofd. Pijn in mijn kuit. Hoe ziet jouw verslaving eruit?"
"Tyel zei: Ik zoek gewoon in elke jas en broek zakken of er nog iets van poeder speed is. Maar niks gevonden helaas. Misschien is deze vakantie goed om af te leren te doen. Maar het blijft elke dag zwaar. Klik om te vergroten... Ik snap dat het lastig is maar het is idd heel goed voor je, en daarbij mocht je kiezen weer te gebruiken dan kickt die wel lekker in."
"Hoeveel heb je genomen? Ik weet dat toen ik ritalin deed ik echt niet kon slapen.. Had toen 50mg gehad ofzo"
"heb het ook heel erg warm"
"Nou daar ben ik weer. Ik wil even kort mijn ervaring delen over mijn speed gebruik van gisteren. Rond 10 uur ‘s avonds begonnen denk 4 nakkies gehad en 5 nakkies 3mmc. 1 Bommetje 3mmc van 60 mg en 2 speed bommetjes van 60mg, het laatste bommetje pakkte ik om half 9 ‘s ochtends. Toen deye in begon te werken ging het mij toch een partij niet goed. Ik kon echt niet fijn zitten, mijn hard klopte zo snel dat je mijn stem hoorde trillen als ik praatte en ik had zo een erge druk op mijn borst dat het voelde alsof er een gat in mijn borstkas zat. Na 1,5 uur puffen en en rustig proberen te worden toch maar de ambulance gebeld. Ik had een hartslag van 160 en het bleek dat ik een hartritmestoornis had die opgewekt werd door de speed. Ik heb toen nog 3 uur in het ziekenhuis gelegen, Oxazepam gekregen en nog wat testjes gedaan. Nu ben ik alweer een paar uurtjes thuis en krijg ik weer dezelfde druk op mijn borst, tintelingen in mijn hoofd en krampen bij mijn hart. Waarom en wat kan ik hier mee? Groetjes"
"Ulixes zei: Wel een beetje veel ja 🤪 Maar als jij een drug gebruikt, en je krijgt de neiging er een topic over te maken, dan is de kans groot dat je verkeerd bezig bent. Klik om te vergroten... Wel he? Eerlijk gezegd wil ik dan liever leren hoe ik het “veiliger” gebruik dan te zeggen ik raak het niet meer aan. Of is dat dom?"
"OtherShore zei: Dat zijn op zich normale klachten bij speedgebruik, vooral als je gevoelig bent voor angst of spanning. Speed werkt angst en spanning ook nog eens in de hand, dus dat is waarschijnlijk een probleem op dit moment. Elke dag speed gebruiken, of paar keer per week, is altijd teveel (met uitzondering van een medische dosis amfetamine misschien). Dus ik kan met zekerheid zeggen dat je teveel gebruikt 😉 Als stoppen nu geen optie is, minderen dan misschien wel? Naast gezond eten en genoeg slapen is momenten van rust en ontspanning inbouwen in je dag ook belangrijk. En wie geeft je speed? Ban die lui uit je leven! Klik om te vergroten... Blijkbaar ben ik er idd gevoelig voor. Voor mij heeft het ergens op dit moment gewoon veel voordelen maar als ik constant ben aan het voelen hoe snel mijn hart gaat, dat vind ik niet fijn. En ik denk dan ook als ik sommige verhalen van mensen lees die het elke dag doen van hoezo zie ik weinig over dit soort klachten? Ik doe het nu ook sinds afgelopen vrijdag (alleen gister niet) En ik ben soms gwn heel bang. Ik wil gewoon dat ik me goed voel erdoor ipv dit. Dus ik wil gewoon (misschien een beetje autistisch) precies weten wanneer ik me druk moet te maken. Nu kan niemand mij dat precies vertellen natuurlijk. Mijn wil om te stoppen is niet groot genoeg denk ik, met momenten wel maar het kan erg omslaan. Ik ben eerder bang dat ik een hartstilstand krijg dan dat ik bad ga. Ik weet het niet maar het is me allemaal niet meer helder. Ik ben zelf heel erg in de war denk dat dat te merken is en de eenige mensen die mij op dit moment raad kunnen geven zijn jullie"
"Nog 1 keer om het af te leren"