#1
Als je nog een week geduld hebt, dan kan ik je zeggen wat de schade na 27 jaar gebruik is.
Sowieso toch gebitsproblemen veronderstel ik?Als je nog een week geduld hebt, dan kan ik je zeggen wat de schade na 27 jaar gebruik is.
aan de speed?Ook nog wakker een film aan het kijken
Verkeerde topic denk😉aan de speed?
aan de 3-h-pcpaan de speed?
goedzo , volhouden !Ik heb na vrijdag geen speed meer gebruikt.
Ik wil wel nogsteeds naar de huisarts maar weet niet wat ik moet zeggen
Ik heb na vrijdag geen speed meer gebruikt.@Paardenstaart hey hoe is het nu met je?
Nog wat ondernomen of is je gebruik nog beetje hetzelde?
Wat super lief dat je het vraagt☺️@Paardenstaart hey hoe is het nu met je?
Nog wat ondernomen of is je gebruik nog beetje hetzelde?

Denk dat zulke dingen/moeilijkheden waar je doorheen gaat door een huisarts goed te begrijpen zijn. Wist trouwens niet dat een huisarts dat mocht voorschrijven, ik dacht alleen een psychiater. Ik heb t met bepaalde mensen om mij heen het erover gehad dus ik neem volgende week naar de afspraak een vriendin mee als comfortHier wel bij de huisarts geweest heb weer medicatie maar ben wel van de wachtlijst gegooit super suf maar goed.
Wat je kan zeggen jah ik had gebeld voor een dubbele afspraak.
En gezegd dat ik door de aangekondigde scheiding overspannen was. Niet meer goed sliep en vaak trilde gewoon door alle stress van het onbekende wat op me afkwam.
Toen schreef ze temazepam en oxazepam voor en een verwijzing psycholoog.
En daar heb ik pas meer verteld.
En met de psycholoog gekeken of we het samen gingen proberen of bij bijv brijder melden.
Hopelijk heb je hier iets aan.
Jaa doe mn best maar moet zondag en volgende week vroege ochtenden werken..En goed zeg dat is al bijna een week.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."