Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk weet het niet

Ik weet het niet

92 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je nog een week geduld hebt, dan kan ik je zeggen wat de schade na 27 jaar gebruik is.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja speed wel heb morgen weer een afspraak staan ook. Om weer ff te peilen wat we gaan doen in de wachttijd. Maar het drinken wat ik deed doe ik nog steeds niet. Als ik weer mega aan het shaken ben pakte ik eerst de fles nu als uitzondering een diazepam of oxazepam.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
caninus zei:
Als je nog een week geduld hebt, dan kan ik je zeggen wat de schade na 27 jaar gebruik is.
Klik om te vergroten...
Sowieso toch gebitsproblemen veronderstel ik?
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#4
1 was trouwens een verstandskies. Dus slechts 1 kies eruit (dit heeft trouwens niets met mijn speedgebruik te maken)
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hier geen idee eigenlijk denk door speed en door tanden knarsen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ook nog wakker een film aan het kijken
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@Paardenstaart hey hoe is het nu met je?
Nog wat ondernomen of is je gebruik nog beetje hetzelde?
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tijdloos zei:
Ook nog wakker een film aan het kijken
Klik om te vergroten...
aan de speed?
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#9
ikzouhetechtnietweten zei:
aan de speed?
Klik om te vergroten...
Verkeerde topic denk😉
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo heb je tenminste wat aan je dag
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
nee
ikzouhetechtnietweten zei:
aan de speed?
Klik om te vergroten...
aan de 3-h-pcp
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
Paardenstaart zei:
Ik heb na vrijdag geen speed meer gebruikt.
Ik wil wel nogsteeds naar de huisarts maar weet niet wat ik moet zeggen
Klik om te vergroten...
goedzo , volhouden !
P
PaardenstaartLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sniffle88 zei:
@Paardenstaart hey hoe is het nu met je?
Nog wat ondernomen of is je gebruik nog beetje hetzelde?
Klik om te vergroten...
Ik heb na vrijdag geen speed meer gebruikt.
Ik wil wel nogsteeds naar de huisarts maar weet niet wat ik moet zeggen
P
PaardenstaartLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sniffle88 zei:
@Paardenstaart hey hoe is het nu met je?
Nog wat ondernomen of is je gebruik nog beetje hetzelde?
Klik om te vergroten...
Wat super lief dat je het vraagt☺️
Hoe gaat het met jou?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
De meeste mensen die speed leren kennen beginnen met een bescheidener dosis.


+-60mg de eerste maal zou al voldoende zijn. Jij harkt meteen een gram weg en vraagt of dit niet teveel is. 😆😶
P
PaardenstaartLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hee allemaal, als ik eerlijk ben heb ik geen idee hoe ik dit bericht moet opstellen maar ik ga mijn best doen.

De afgelopen maanden heb ik lang in mijn hoofd gezeten dat ik heel graag speed wilde proberen.. er tegen gevochten omdat ik weet dat mijn vriend dat niet fijn vond en ritalin gedaan om te kijken of dat een goed alternatief was (Op basis van wat ik op het internet vond). Uiteindelijk mezelf er toch aan toegegeven om het te proberen en zo doende 5 gram speed besteld. Het was nat dus bleef er 2,4 gram ong. over. Ik vond het een leuke drug, uiteindelijk het tegen mijn vriend gezegd en na zelf 2 avonden te gebruiken (niet in de maten dat ik niet kon slapen behalve de eerste nacht want wist niet dat het echt zo een wakkerhouder was), heb ik het 2 dagen met mijn vriend samen gebruikt Plottwist (nog 2,5 gram gekocht) achteraf nog 2 dagen alleen. Ik heb elke avond gewoon geslapen en heb steeds pas genomen nadat ik had gegeten en at ook terwijl ik onder invloed was. Heb ook tijdens het gebruik uren op deze website gelezen en als ik iets voelde meteen opgezocht bv “speed tintelingen”. Bij elkaar heb ik het dus 6 dagen achter elkaar gedaan en heb niet echt een mentale dip, merk wel dat ik veel gevoeliger ben en sneller huil/boos wordt dan normaal. Lichamelijk heb ik pijn in mijn mond, voelt mijn lichaam heel zwaar als ik loop en heb ik moeite met ademhalen. Er is dus ong 5 gram doorheen gegaan in 6 dagen waarvan 2 dagen een jongen erbij van 190 en 81 kg.

Nu vraag ik mij af of ik gevaarlijk bezig ben? of dat dit te ver gaat of te veel is.
Heb vorig jaar heel veel verschillende drugs gebruikt en geprobeerd en kon toen altijd best wat hebben. Als ik iets doe kan ik het
wel extreem doen.
Bv een gram miauw en 9 xtc pillen erbij in een nacht (was wel met een vriendin gedeeld) opmaken.
Ik zou graag willen weten wat jullie hier over denken ? en hoe jullie met speed om gaan. Het is wel op nu!

( heb mijn best gedaan het fatsoenlijk op te stellen)
IMG_3708.jpeg
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wel een beetje veel ja 🤪 Maar als jij een drug gebruikt, en je krijgt de neiging er een topic over te maken, dan is de kans groot dat je verkeerd bezig bent.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hier wel bij de huisarts geweest heb weer medicatie maar ben wel van de wachtlijst gegooit super suf maar goed.

Wat je kan zeggen jah ik had gebeld voor een dubbele afspraak.
En gezegd dat ik door de aangekondigde scheiding overspannen was. Niet meer goed sliep en vaak trilde gewoon door alle stress van het onbekende wat op me afkwam.

Toen schreef ze temazepam en oxazepam voor en een verwijzing psycholoog.
En daar heb ik pas meer verteld.
En met de psycholoog gekeken of we het samen gingen proberen of bij bijv brijder melden.

Hopelijk heb je hier iets aan.

En goed zeg dat is al bijna een week.
P
PaardenstaartLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sniffle88 zei:
Hier wel bij de huisarts geweest heb weer medicatie maar ben wel van de wachtlijst gegooit super suf maar goed.

Wat je kan zeggen jah ik had gebeld voor een dubbele afspraak.
En gezegd dat ik door de aangekondigde scheiding overspannen was. Niet meer goed sliep en vaak trilde gewoon door alle stress van het onbekende wat op me afkwam.

Toen schreef ze temazepam en oxazepam voor en een verwijzing psycholoog.
En daar heb ik pas meer verteld.
En met de psycholoog gekeken of we het samen gingen proberen of bij bijv brijder melden.

Hopelijk heb je hier iets aan.
Klik om te vergroten...
Denk dat zulke dingen/moeilijkheden waar je doorheen gaat door een huisarts goed te begrijpen zijn. Wist trouwens niet dat een huisarts dat mocht voorschrijven, ik dacht alleen een psychiater. Ik heb t met bepaalde mensen om mij heen het erover gehad dus ik neem volgende week naar de afspraak een vriendin mee als comfort :)
Sniffle88 zei:
En goed zeg dat is al bijna een week.
Klik om te vergroten...
Jaa doe mn best maar moet zondag en volgende week vroege ochtenden werken..
Ben totaal geen ochtend persoon dus dan wordt het een strijd 🥲
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja ze mogen best veel voorschrijven.
Ze weten alleen vaak te weinig van die kant van de zorg. Dus als je lange tijd bijv iets zou kunnen krijgen willen ze wel dat het goed op jou afgestemd is zodat je er ook baat bij hebt. En ze zijn daar niet gespecialiseerd genoeg voor.

Succes nog deze week.
Ik ben ook geen ochtend mens hoor. Ben er wel altijd vroeg uit maar kom moeilijk op gang.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."