Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe Goeie ouwe speed !!

De Goeie ouwe speed !!

72 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
J
JoJo☮️Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mezelf zei:
Nou lijkt me duidelijk want geen woord aan toe te voegen.
Maar hoe dagelijks eigenlijk en voor hoeveel en vaak op een dag?
En je irme? Slaap, sport en dus gezond leven? Speed op lage doseren mits hiervoor genoemde 4 dingen goed zijn en in balans dan miss dat het mogelijk is.
Elke dag in de ochtend tot 20 mg per dag en daar bij houden is anders als die hoeveelheid of meer elke 2 uur bijpakken de gehele dag door.

Al merkte ik ook bij dagelijks 20mg toch achteruitgang in me lichaam en geest. Nu enkele weken niet mischien 1x per week nog eens maar dan merk je toch echt verschil en verbetering en die ene dag werkt het toch beduidend beter dan bij dagelijk. Hou echter rekening met veel vermoeidheid dat echt wel weekje of wat kan aanhouden als je al lang dagelijks gebruikt dus bereid je voor dat je gaat beginnen met dit dagelijkse gebruitk. Want blijft toch niet gezond om te doen zo vaak denk ik en dus just my 2cents als geen hoogeleerd specialist.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik ook dagelijks maar wel met 2 dagen rust. Dus elke week 2 dagen achter elkaar geen pep. 2e dag is altijd moeilijk, soms red ik het nèt met de 2e dag, maar 2 dagen rust is echt verstandig, en nog beter is 2+. Op de 3e dag kun je dan met wat minder mg beginnen. ÈN.... niet te vergeten ~ compenseren ~ : elke dag 2 koppen goeie gemberthee, 2 glazen granaatappel sap met wat water want is wrangig, voldoende vit. C, omega3, magnesium, calcium, D3.... voldoende slapen, en 'helpt' 't niet, dan schaadt het ook niet, echter beter wel te doen, pep is nu eenmaal 'gif', vooral icm alcohol e/o roken... hoe dan ook, koester je lichaam en geest, en anders maar niet. Maar blijf gezond.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
JoJo64 zei:
Ik gebruik ook dagelijks maar wel met 2 dagen rust. Dus elke week 2 dagen achter elkaar geen pep. 2e dag is altijd moeilijk, soms red ik het nèt met de 2e dag, maar 2 dagen rust is echt verstandig, en nog beter is 2+. Op de 3e dag kun je dan met wat minder mg beginnen. ÈN.... niet te vergeten ~ compenseren ~ : elke dag 2 koppen goeie gemberthee, 2 glazen granaatappel sap met wat water want is wrangig, voldoende vit. C, omega3, magnesium, calcium, D3.... voldoende slapen, en 'helpt' 't niet, dan schaadt het ook niet, echter beter wel te doen, pep is nu eenmaal 'gif', vooral icm alcohol e/o roken... hoe dan ook, koester je lichaam en geest, en anders maar niet. Maar blijf gezond.
Klik om te vergroten...
Wat zeg je hier nu eigenlijk dan? Als je 5 dagen per week aan de pep zit dan maakt een kopje gemberthee echt geen flikker uit hoor.
D
Dirkie51Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wollukker zei:
Dit is Chinees voor mij, ik geloof u direct.
Klik om te vergroten...
Dat noemen ze isomeren. Chemische verbindingen met dezelfde molecuulformule, maar een andere structuurformule.
D
Dirkie51Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wollukker zei:
Dit is Chinees voor mij, ik geloof u direct.
Klik om te vergroten...
Dat noemen ze isomeren. Chemische verbindingen met dezelfde molecuulformule, maar een andere structuurformule
Wollukker zei:
Als het maximale aantal amfetamine moleculen maar aan mijn neus gebonden zitten, dan vind ik het al snel goed :wink:
Klik om te vergroten...
Ja precies haha. Je kan het ook altijd even wassen met actn. Een fluitje van een cent.

De kwaliteit is sinds halverwege 2022 behoorlijk minder geworden al zijn de testresultaten gewoon prima in orde. 68% in originele vorm en 73% als die gewassen is zonder mixproducten of bijproducten die lngewenste effecten geven.

Je kunt het ook aan het geurtje herkennen, het geurtje is veranderd wat duid op een niei soort olie.

Gr,
J
JoJo☮️Lid
01-01-2024, 00:00
#5
FredKroket zei:
Wat zeg je hier nu eigenlijk dan? Als je 5 dagen per week aan de pep zit dan maakt een kopje gemberthee echt geen flikker uit hoor.
Klik om te vergroten...
Dat zijn dan in totaal 10 koppen gemberthee met 5 dagen. Gember is een zeer sterk voedingsmiddel dat bloedvatverwijdend is, amfethamine vernauwt de bloedvaten. Ook granaatappel is bloedvatverwijdend, en ook niet mis. Allebei van moeder Natuur.
Daarom zeg ik ook, en je hebt mijn citaat ook nog herhaald met je opmerking "en wat zeg je hier nu dan" : dít zei ik :
"Helpt het niet dan schaadt het ook niet, maar het is beter wel te doen". Wanneer je niet compenseert, is dat op z'n minst onnadenkend, of het kan je niets schelen. Daarmee heb ik alles gezegd, met 'mocht het niet helpen'. En evengoed moet je met een sneer reageren. Typisch, toch ? Nou, dan doe je het niet. Klaar ! Dát zeg ik nu hier, eigenlijk dan.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
JoJo64 zei:
Dat zijn dan in totaal 10 koppen gemberthee met 5 dagen. Gember is een zeer sterk voedingsmiddel dat bloedvatverwijdend is, amfethamine vernauwt de bloedvaten. Ook granaatappel is bloedvatverwijdend, en ook niet mis. Allebei van moeder Natuur.
Daarom zeg ik ook, en je hebt mijn citaat ook nog herhaald met je opmerking "en wat zeg je hier nu dan" : dít zei ik :
"Helpt het niet dan schaadt het ook niet, maar het is beter wel te doen". Wanneer je niet compenseert, is dat op z'n minst onnadenkend, of het kan je niets schelen. Daarmee heb ik alles gezegd, met 'mocht het niet helpen'. En evengoed moet je met een sneer reageren. Typisch, toch ? Nou, dan doe je het niet. Klaar ! Dát zeg ik nu hier, eigenlijk dan.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je the bigger picture mist. Als je zo veel pep gebruikt maken die kopjes gemberthee geen reet uit.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
JoJo64 zei:
"Helpt het niet dan
Klik om te vergroten...
Dan helpt het niet.
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat je the bigger picture mist. Als je zo veel pep gebruikt maken die kopjes gemberthee geen reet uit.
Klik om te vergroten...
Hehehe echt he, was het maar waar :tearsofjoy: elke dag kapot gaan en het gewoon simpel oplossen met een kopje thee.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
JoJo64 zei:
2 dagen rust is echt verstandig, en nog beter is 2+. Op de 3e dag kun je dan met wat minder mg beginnen
Klik om te vergroten...
Doe nou niet alsof dit verstandig en normaal speedgebruik is. Nieuwe forumleden die op zoek zijn naar informatie omtrent speed zouden dit kunnen lezen en verkeerd op kunnen pakken. Dan kun je nog 100 kopjes gemberthee drinken maar elke dag pep door je neus halen met af en toe ene paar dagen "rust" is gewoon een dikke vette verslaving.

JoJo64 zei:
koester je lichaam en geest, en anders maar niet. Maar blijf gezond.
Klik om te vergroten...

Dit lijkt me een beter advies.
D
Dirkie51Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De Laatste Rohikaan zei:
Hehehe echt he, was het maar waar :tearsofjoy: elke dag kapot gaan en het gewoon simpel oplossen met een kopje thee.
Klik om te vergroten...
Hahah nee, dat helpt zeker niet nee. Belangrijk is dat je er goed bij eet, drinkt en slaapt (al is dit voor velen onmogelijk). Natuurlijk ook niet teveel gebruiken. Als je het elke dag zou doen moet je zorgen dat je er doelen mee wilt behalen. Ik snap dat het middel verboden is en dat het voor een groot percentage van de gebruikers moeilijk is om ermee te doen wat je ermee kan doen. Daarom is het ook niet aan te raden.

Gr,
D
Dirkie51Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zelf neem ik het al 10 jaar elke dag en ik heb geen enkele dag overgeslagen. Het helpt mij om me te focussen op dat wat relevant is zodat ik niet blijf hangen in dingen die me in de weg zitten waardoor ik niet verder kan komen.

Zodra je ten prooi bent gevallen aan een narcistische persoonlijkheid (dat kan van jongs afaan door een ouder die jou ziet als een steun en toeverlaat om de eigen narcistische frustraties op af te reageren of later als je een relatie krijgt door een narcistische partner) dan is de kans groot dat je er zelf aan onderdoor gaat en jouw persoonlijkheid zwaar beschadigt.

Ik doe het voor eigen gebruik en het helpt mij.

Alles wat ik erover te vertellen hebt wat betreft werking en vormen komt uit logisch redeneren met de kennis die ik heb over scheikunde. Ik heb deze onderwerpen over isomeren en reactievergelijkingen gehad op de Havo. Het is niet geverifieerd of het daadwerklijk klopt, maar het is wel de meest logische verklaring die ik met eigen bevindigen heb geverifieerd. Ik koop ook vaak van verschillende mesen om te kijken en te vergelijken.

Gr,
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
JoJo64 zei:
Ik gebruik ook dagelijks maar wel met 2 dagen rust. Dus elke week 2 dagen achter elkaar geen pep. 2e dag is altijd moeilijk, soms red ik het nèt met de 2e dag, maar 2 dagen rust is echt verstandig, en nog beter is 2+. Op de 3e dag kun je dan met wat minder mg beginnen. ÈN.... niet te vergeten ~ compenseren ~ : elke dag 2 koppen goeie gemberthee, 2 glazen granaatappel sap met wat water want is wrangig, voldoende vit. C, omega3, magnesium, calcium, D3.... voldoende slapen, en 'helpt' 't niet, dan schaadt het ook niet, echter beter wel te doen, pep is nu eenmaal 'gif', vooral icm alcohol e/o roken... hoe dan ook, koester je lichaam en geest, en anders maar niet. Maar blijf gezond.
Klik om te vergroten...
FOODRINKS!
Beste wat je kan doen als je niet kan eten is gewoon vloeibare drinkmaaltijden die vaak nog veel beter en gezonder uitgebalanceerd zijn dan vele normale gerechten. 4 a 500 calorien per serving die nog lekker is ook en naar smaak te kiezen. Relatief weinig suiker en zout met goed vetten dus niet die verzadigde meuk.. vezels vitamines toegevoegd met omega alles der op en der aan.. plenny food of yfood bijvoorbeeld.

Edit: Dus geen maaltijd vervangers of proteine shakes, maar echt drinkmaaltijden.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mezelf zei:
FOODRINKS!
Beste wat je kan doen als je niet kan eten is gewoon vloeibare drinkmaaltijden die vaak nog veel beter en gezonder uitgebalanceerd zijn dan vele normale gerechten. 4 a 500 calorien per serving die nog lekker is ook en naar smaak te kiezen. Relatief weinig suiker en zout met goed vetten dus niet die verzadigde meuk.. vezels vitamines toegevoegd met omega alles der op en der aan.. plenny food of yfood bijvoorbeeld.

Edit: Dus geen maaltijd vervangers of proteine shakes, maar echt drinkmaaltijden.
Klik om te vergroten...
Probleem is dat ik na +/- 27 jaar dagelijks gebruik geen verzadigd gevoel krijg van vloeibaar voedsel. (Nou scheelt het wel dat ik geen enkel probleem heb met normaal voedsel te eten ook niet wanneer ik er 3 gram geteste zuivere amfetamine verspreid over de dag bij pak. Maar eigenlijk zou je het niet zover moeten laten komen. Want ik ken maar weinig mensen die op een verstandige manier met hun speedgebruik mee om kunnen gaan en de consequenties ervan geaccepteerd hebben)
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#14
caninus zei:
Probleem is dat ik na +/- 27 jaar dagelijks gebruik geen verzadigd gevoel krijg van vloeibaar voedsel. (Nou scheelt het wel dat ik geen enkel probleem heb met normaal voedsel te eten ook niet wanneer ik er 3 gram geteste zuivere amfetamine verspreid over de dag bij pak. Maar eigenlijk zou je het niet zover moeten laten komen. Want ik ken maar weinig mensen die op een verstandige manier met hun speedgebruik mee om kunnen gaan en de consequenties ervan geaccepteerd hebben)
Klik om te vergroten...
Ja had ik ook hoor tot ik deze echt maaltijd drinks ontdekte ipv vervangers, shakes of vla etc wat ik dan wel wegkrijg tijdens
Natuurlijk kan het zo zijn dat het evengoed bij jou niet werkt nee want als ik 3 gr zou pakken ben ik 3 weken wakker
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#15
TrippleT zei:
Dat noemen ze isomeren. Chemische verbindingen met dezelfde molecuulformule, maar een andere structuurformule

Ja precies haha. Je kan het ook altijd even wassen met actn. Een fluitje van een cent.

De kwaliteit is sinds halverwege 2022 behoorlijk minder geworden al zijn de testresultaten gewoon prima in orde. 68% in originele vorm en 73% als die gewassen is zonder mixproducten of bijproducten die lngewenste effecten geven.

Je kunt het ook aan het geurtje herkennen, het geurtje is veranderd wat duid op een niei soort olie.

Gr,
Klik om te vergroten...
Dat komt omdat ze fosfor zijn gaan gebruiken in het productie proces van de A olie, ter vervanging van iets wat niet meer te krijgen was. (Mag hier niet besproken worden). Voor de rest is het productieproces hetzelfde gebleven
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bedankt @caninus en @TrippleT voor de gedetailleerde informatie. Ik weet uit ervaring dat de speed van voor 2008 van betere kwaliteit was dan wat er tegenwoordig in omloop is (er zijn vast uitzonderingen maar dat is wel de algemene trend). Ik gebruikte nooit vaak of veel speed dus het argument van “je zult wel veel tolerantie opgebouwd hebben” gaat voor mij niet op. Zelfs na het zorgvuldig wassen met aceton blijft het huidige product inferieur (ook al test het min of meer zuiver). Ik herinner me nog de tijd dat je van een relatief kleine hoeveelheid pep (100 tot 120 mg, verspreid over een avond) nog wel eens per ongeluk twee nachten wakker was. De laatste jaren valt een lijntje bijna altijd tegen.
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#17
speedygonzala zei:
71% wow ! Serieus, dat is bijna niet te krijgen. Dan zou je wel verwachten dat je iets voelt. Maar ik zou alleen maar in herhaling treden het meeste is al gezegd: ff kalm aandoen.

Misschien zou dexamfetaminefosfaat voor je nog beter werken nu. Daar zit de (geloof ik) linker isomer van pep in. Die werkt dus op andere receptoren, alhoewel vergelijkbaar. Ik vind dex erg prettig. Fosfaat heeft ook fijnere structuur dan sulfaat. Amfetaminesulfaat op de markt is echter 99.9% sulfaat en dus racemisch (5050 links en rechts).


Maar bijvoorbeeld de apotheek dexamfetamine zou mogelijk wat meer effect kunnen hebben op dit moment. Rustig aandoen wel het beste advies.

Groet,

SG
Klik om te vergroten...
ik heb toevallig richting in die buurt is onversneden 2 a 3 x duurder en je hebt er echt niet veel van nodig lijkt ook niet op regular speed de brokken lijken meer op steentjes
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#18
OtherShore zei:
Bedankt @caninus en @TrippleT voor de gedetailleerde informatie. Ik weet uit ervaring dat de speed van voor 2008 van betere kwaliteit was dan wat er tegenwoordig in omloop is (er zijn vast uitzonderingen maar dat is wel de algemene trend). Ik gebruikte nooit vaak of veel speed dus het argument van “je zult wel veel tolerantie opgebouwd hebben” gaat voor mij niet op. Zelfs na het zorgvuldig wassen met aceton blijft het huidige product inferieur (ook al test het min of meer zuiver). Ik herinner me nog de tijd dat je van een relatief kleine hoeveelheid pep (100 tot 120 mg, verspreid over een avond) nog wel eens per ongeluk twee nachten wakker was. De laatste jaren valt een lijntje bijna altijd tegen.
Klik om te vergroten...
Dit ervaar ik dus hetzelfde met mdma. Sinds omstreeks 2016 is de kwaliteit daarvan ook ineens anders. Typische anijslucht is ook verdwenen.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hebbenzekezine? zei:
Dit ervaar ik dus hetzelfde met mdma. Sinds omstreeks 2016 is de kwaliteit daarvan ook ineens anders. Typische anijslucht is ook verdwenen.
Klik om te vergroten...
Ik had dit nog niet eerder gehoord, maar gezien mijn ervaring met speed: dat zou zomaar eens kunnen 😅
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fosse zei:
Hallo iedereen,

Ik vraag me af wat er 20 a 30 jaar geleden waar je met 1 gram speed een gans weekend kon stampen er welke stof inzat dat er nu dus niet meer inzit. Ik neem elke dag speed en met weinig tot geen resultaat van wat ik vroeger ervaarde. Iemand die daar meer informatie over heeft?

Thx, groeten Tom 😉
Klik om te vergroten...
speed van 20 jaar geleden ken ik nog en dat was veel beter Qua werking ook sterker had veel minder nodig nu zitten er andere stoffen in weet alleen niet welke stoffen ze allemaal veranderd hebben

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."