Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Ik vraag me af wat er 20 a 30 jaar geleden waar je met 1 gram speed een gans weekend kon stampen er welke stof inzat dat er nu dus niet meer inzit. Ik neem elke dag speed en met weinig tot geen resultaat van wat ik vroeger ervaarde. Iemand die daar meer informatie over heeft? Thx, groeten Tom 😉"
"Ok mensen, hartelijk bedankt voor alle antwoorden, ik ga het een tijdje proberen kalm aan te doen. Ik voel van mezelf dat ik weinig energie over heb. Ik hoor toch van veel mensen die gebruiken dat het niet meer is zoals vroeger en ik denk dat er toch iets verandert is in de samenstelling van het product en plus mijn dagelijks gebruik kan ik er nog moeilijk kop of staart van maken. Nogmaals ontzettend bedankt voor alle eerlijke replys 😉😊 Groeten Tom"