Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe Goeie ouwe speed !!

De Goeie ouwe speed !!

72 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toen waren de Olympische spelen in china
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
caninus zei:
Omdat 20 jaar geleden de A-olie nog uit China geïmporteerd werd en tegenwoordig (sinds de Olympische spelen in China waren) wordt de olie hier geproduceerd uit apaan of apaa. Dat is trouwens ook het moment waarop de hoeveelheid dumpingen van drugsafval aanzienlijk begon toe te nemen want A-olie uit apaan maken leverde veel meer afval op.
Klik om te vergroten...
In 2006 is de Wet Voorkoming Misbruik Chemicaliën aangescherpt. Daardoor konden precursors van speed en MDMA inderdaad niet meer (rechtsreeks) geïmporteerd worden. Een paar jaar was daardoor MDMA slecht verkrijgbaar in Nederland, en pillen waren regelmatig vervuild met bijvoorbeeld P(M)MA. Dat heeft ertoe geleid dat criminele organisaties pre-precursors zijn gaan importeren, waarbij veel meer drugsafval komt kijken omdat er een extra synthese nodig is voordat de productie kan starten.

https://www.politieenwetenschap.nl/publicatie/politiekunde/2016/elke-dump-is-een-plaats-delict-278

De link met de Olympische Winterspelen in China snap ik alleen niet helemaal. Want die waren vorig jaar pas.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Augustus 2008
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
caninus zei:
Toen waren de Olympische spelen in china
Klik om te vergroten...
Oh, sorry! Dan had ik het fout.
Ik had even gegoogled en ik zag iets over de jaren '80 ofzo dus ik dacht 'huh'.

Ah grappig dat zoiets natuurlijk een aanleiding kan zijn voor strenger beleid.
s
speedygonzalaLid
01-01-2024, 00:00
#5
71% wow ! Serieus, dat is bijna niet te krijgen. Dan zou je wel verwachten dat je iets voelt. Maar ik zou alleen maar in herhaling treden het meeste is al gezegd: ff kalm aandoen.

Misschien zou dexamfetaminefosfaat voor je nog beter werken nu. Daar zit de (geloof ik) linker isomer van pep in. Die werkt dus op andere receptoren, alhoewel vergelijkbaar. Ik vind dex erg prettig. Fosfaat heeft ook fijnere structuur dan sulfaat. Amfetaminesulfaat op de markt is echter 99.9% sulfaat en dus racemisch (5050 links en rechts).


Maar bijvoorbeeld de apotheek dexamfetamine zou mogelijk wat meer effect kunnen hebben op dit moment. Rustig aandoen wel het beste advies.

Groet,

SG
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#6
bottompatjegay zei:
Er wordt veel te veel rommel bij gegooit om Dat er 1 minder binne komt en 2 de kwaliteit ni meer zo heel goed is klimaat is ook na de klote dus ook minder kwaliteit
Klik om te vergroten...
Binnen komt??? Sinds wanneer importeren we hier in Nederland de speed? En blijkbaar importeren we ook nog eens slechte kwaliteit?? Dat zou natuurlijk helemaal dom zijn? En dat allemaal omdat het klimaat ook naar de kloten is??
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Global warming kent vele gevolgen!
Z
ZweefLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je op de Deepweb het topic TheGoodSpeedGuide kunt vinden, dan gaan er hele nieuwe werelden open.

Wat ik wil zeggen, goeie speed bestaat nog zeker wel, maar je zult er ook naar betalen (wie zoekt zal vinden)
k
krijgt_kritiekLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fosse zei:
Hallo iedereen,

Ik vraag me af wat er 20 a 30 jaar geleden waar je met 1 gram speed een gans weekend kon stampen er welke stof inzat dat er nu dus niet meer inzit. Ik neem elke dag speed en met weinig tot geen resultaat van wat ik vroeger ervaarde. Iemand die daar meer informatie over heeft?

Thx, groeten Tom 😉
Klik om te vergroten...
Zou het tolerantie of gewenning zijn? Anders heb je waarschijnlijk verrneden zooi.
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#10
caninus zei:
71% zegt ook niet zoveel over de kwaliteit. Want met de de nieuwe a olie, kunnen ook gewoon percentages van boven de 70% behaald worden, weliswaar dient er dan wat nauwkeuriger gewerkt te worden, maar dan komt de kwaliteit nog steeds niet in de buurt van eindproduct wat je zou krijgen uit de olie van voor 2006. Zelfs niet wanneer deze enigszins versneden zou zijn en een lager percentage zou hebben. Maar tegenwoordig is pure speed eerder de regel dan de uitzondering.
Anders zul je echt een andere dealer moeten zoeken, als je nu speed krijgt die onder de 70% of waar caf bij zit.
Klik om te vergroten...
mee eens onversneden is wel iets te hard en veel sneller lichamelijke klachten
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#11
krijgt_kritiek zei:
Zou het tolerantie of gewenning zijn? Anders heb je waarschijnlijk verrneden zooi.
Jeye zei:
mee eens onversneden is wel iets te hard en veel sneller lichamelijke klachten en geestelijke klachten klein beetje caf erin vindt ik niet zoo erg dealers versnijden altijd is dus vanuit het lab verkocht
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
d
deathwhitezombiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fosse zei:
Hallo iedereen,

Ik vraag me af wat er 20 a 30 jaar geleden waar je met 1 gram speed een gans weekend kon stampen er welke stof inzat dat er nu dus niet meer inzit. Ik neem elke dag speed en met weinig tot geen resultaat van wat ik vroeger ervaarde. Iemand die daar meer informatie over heeft?

Thx, groeten Tom 😉
Klik om te vergroten...
Awel, ik geef u voor 100% gelijk. De geur was anders, de structuur was anders, en je moest het niet eerst een uur laten drogen. Dopamine my *ss, het is troep nu.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#13
deathwhitezombi zei:
Awel, ik geef u voor 100% gelijk. De geur was anders, de structuur was anders, en je moest het niet eerst een uur laten drogen. Dopamine my *ss, het is troep nu.
Klik om te vergroten...
Je bedoelt dat jij troep hebt? Dat wil niet zeggen dat het overal troep is. En het klinkt alsof je uit België komt, dus daar wordt het sowieso al wat lastiger zonder de juiste contacten. 20-30 jaar geleden was het veel lastiger om pure zuivere speed te krijgen en was het merendeel van de samples die ingeleverd werden in meer of mindere mate versneden. Terwijl je nu met een beetje moeite makkelijk 73 % amfetamine kan krijgen. Afgelopen anderhalf jaar is het aantal versneden samples ook weer aan her toenemen, maar dat is met name omdat omdat de olieprijs zo hoog staat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."