#1
Toen waren de Olympische spelen in china
In 2006 is de Wet Voorkoming Misbruik Chemicaliën aangescherpt. Daardoor konden precursors van speed en MDMA inderdaad niet meer (rechtsreeks) geïmporteerd worden. Een paar jaar was daardoor MDMA slecht verkrijgbaar in Nederland, en pillen waren regelmatig vervuild met bijvoorbeeld P(M)MA. Dat heeft ertoe geleid dat criminele organisaties pre-precursors zijn gaan importeren, waarbij veel meer drugsafval komt kijken omdat er een extra synthese nodig is voordat de productie kan starten.Omdat 20 jaar geleden de A-olie nog uit China geïmporteerd werd en tegenwoordig (sinds de Olympische spelen in China waren) wordt de olie hier geproduceerd uit apaan of apaa. Dat is trouwens ook het moment waarop de hoeveelheid dumpingen van drugsafval aanzienlijk begon toe te nemen want A-olie uit apaan maken leverde veel meer afval op.
Oh, sorry! Dan had ik het fout.Toen waren de Olympische spelen in china
Binnen komt??? Sinds wanneer importeren we hier in Nederland de speed? En blijkbaar importeren we ook nog eens slechte kwaliteit?? Dat zou natuurlijk helemaal dom zijn? En dat allemaal omdat het klimaat ook naar de kloten is??Er wordt veel te veel rommel bij gegooit om Dat er 1 minder binne komt en 2 de kwaliteit ni meer zo heel goed is klimaat is ook na de klote dus ook minder kwaliteit
Zou het tolerantie of gewenning zijn? Anders heb je waarschijnlijk verrneden zooi.Hallo iedereen,
Ik vraag me af wat er 20 a 30 jaar geleden waar je met 1 gram speed een gans weekend kon stampen er welke stof inzat dat er nu dus niet meer inzit. Ik neem elke dag speed en met weinig tot geen resultaat van wat ik vroeger ervaarde. Iemand die daar meer informatie over heeft?
Thx, groeten Tom 😉
mee eens onversneden is wel iets te hard en veel sneller lichamelijke klachten71% zegt ook niet zoveel over de kwaliteit. Want met de de nieuwe a olie, kunnen ook gewoon percentages van boven de 70% behaald worden, weliswaar dient er dan wat nauwkeuriger gewerkt te worden, maar dan komt de kwaliteit nog steeds niet in de buurt van eindproduct wat je zou krijgen uit de olie van voor 2006. Zelfs niet wanneer deze enigszins versneden zou zijn en een lager percentage zou hebben. Maar tegenwoordig is pure speed eerder de regel dan de uitzondering.
Anders zul je echt een andere dealer moeten zoeken, als je nu speed krijgt die onder de 70% of waar caf bij zit.
Zou het tolerantie of gewenning zijn? Anders heb je waarschijnlijk verrneden zooi.
mee eens onversneden is wel iets te hard en veel sneller lichamelijke klachten en geestelijke klachten klein beetje caf erin vindt ik niet zoo erg dealers versnijden altijd is dus vanuit het lab verkocht
Awel, ik geef u voor 100% gelijk. De geur was anders, de structuur was anders, en je moest het niet eerst een uur laten drogen. Dopamine my *ss, het is troep nu.Hallo iedereen,
Ik vraag me af wat er 20 a 30 jaar geleden waar je met 1 gram speed een gans weekend kon stampen er welke stof inzat dat er nu dus niet meer inzit. Ik neem elke dag speed en met weinig tot geen resultaat van wat ik vroeger ervaarde. Iemand die daar meer informatie over heeft?
Thx, groeten Tom 😉
Je bedoelt dat jij troep hebt? Dat wil niet zeggen dat het overal troep is. En het klinkt alsof je uit België komt, dus daar wordt het sowieso al wat lastiger zonder de juiste contacten. 20-30 jaar geleden was het veel lastiger om pure zuivere speed te krijgen en was het merendeel van de samples die ingeleverd werden in meer of mindere mate versneden. Terwijl je nu met een beetje moeite makkelijk 73 % amfetamine kan krijgen. Afgelopen anderhalf jaar is het aantal versneden samples ook weer aan her toenemen, maar dat is met name omdat omdat de olieprijs zo hoog staat.Awel, ik geef u voor 100% gelijk. De geur was anders, de structuur was anders, en je moest het niet eerst een uur laten drogen. Dopamine my *ss, het is troep nu.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."