#1
formamide(methanamide) mierenzuur en caustic soda zijn ook belangrijkTenenkaas. Belangrijk ingrediënt. En mn account is weer eens gehackt zie ik aan het bericht hierboven.
formamide(methanamide) mierenzuur en caustic soda zijn ook belangrijkTenenkaas. Belangrijk ingrediënt. En mn account is weer eens gehackt zie ik aan het bericht hierboven.
Methanol is de alcohol waar mensen die verkeerd zelf hebben gestookt dood aan gaan, houtalcohol noemen ze het ook wel. Simpelste kool-waterstof verbinding, moet nog een setje aan vast en dan kun je er domme dingen van doen vrijdags/zaterdags en heet het ethanol Blind kun je er ook van worden, maar dan moet je wel het een en ander gedronken hebben, van methanol dan. En blueszanger, kun je er ook van worden. Maar zoveel snuif je niet zomaar op want anders waren er een heleboel blinde, kale blues gabbers. Fris en gezond is het niet echt nee.
Maar daar gaat een Stanley/afbreek/schilmesje niet van roesten, van een zuur wel want dat oxideert. Of nee tast aan, net als zuurstof want dat is ook zuur? Dus daarom antioxidanten? Ga zo ff mn moeder bellen. Zwavelzuur stinkt stevig, naar rotte eieren dus dat zit er volgens mij niet in, salpeterzuur? In ieder geval iets met een lage ph waarde (niet zo laag als je maagzuur) En dat verdampt wat lastiger dan methanol, dus blijft langer in de spulletje zitten. Bijt vooral, geloof niet dat het in zo'n hoeveelheid giftig is maar een fijn idee is het ook niet.
Echt droge en zuivere ruikt amfetamine inderdaad niet. Caffeine kan bijwerkingen versterken, zijn hardere korrels die krassen onder je pas of wegschieten. Fluffy wolkerig poeder is na goed drogen, zelfs onversneden* nog niet vrij van geur en restanten.
* Bestaat praktisch niet, en toch denk ik dat ik dat nu te drogen heb, verslag volgt maar van eerste lading bijna niets weg gewassen. Van +/- 9gr naar 2,65 uitgedampt en 2,42 na wassen. Ik ga uit van grofweg 1/3, 1/3, 1/3. dan daar nog beetje vanaf dus 2.5 is vrij standaard. Alleen start ik dan meestal met 5,5 ofzo. Nu met 50 gestart, is inmiddels droog. Poeltje maken hoeveel er verdampt is? 1) 3/4 2) 2/3 3) 3/5 4) Lul, je kan niet eens rekenen.
Wat ik heb begrepen van een kok is dat methanol altijd nodig is in het proces, wat de receptuur ook is. Maar die sprak Zweeds en was moeilijk te volgen, rest heb ik niet meegekregen. Beetje minder nat mag het van mij wel, pleuris bende
En zelfs als je zelf gaat lopen pulken en zeven blijft er zut in zitten die je lichaam dan weer moet afbreken en uitscheiden. Tjonge jonge dom volk die gebruikers van levo (links) amfetaminen. Dit in tegenstelling tot gebruikers van de medicinale, (rechtsdraaiende) dex amfetamine. Want dat kun je volgens de fabrikant zonder complicaties heel je leven dagelijks slikken. Maar alleen uit hun fabriek, de apotheker mag het niet maken. Laat staan goedkoper en ambachtelijk bereid met verse ingredienten - ik ga ontbijt maken.
salpeterzuur in pep intressant nooit tegen gekomenMethanol is de alcohol waar mensen die verkeerd zelf hebben gestookt dood aan gaan, houtalcohol noemen ze het ook wel. Simpelste kool-waterstof verbinding, moet nog een setje aan vast en dan kun je er domme dingen van doen vrijdags/zaterdags en heet het ethanol Blind kun je er ook van worden, maar dan moet je wel het een en ander gedronken hebben, van methanol dan. En blueszanger, kun je er ook van worden. Maar zoveel snuif je niet zomaar op want anders waren er een heleboel blinde, kale blues gabbers. Fris en gezond is het niet echt nee.
Maar daar gaat een Stanley/afbreek/schilmesje niet van roesten, van een zuur wel want dat oxideert. Of nee tast aan, net als zuurstof want dat is ook zuur? Dus daarom antioxidanten? Ga zo ff mn moeder bellen. Zwavelzuur stinkt stevig, naar rotte eieren dus dat zit er volgens mij niet in, salpeterzuur? In ieder geval iets met een lage ph waarde (niet zo laag als je maagzuur) En dat verdampt wat lastiger dan methanol, dus blijft langer in de spulletje zitten. Bijt vooral, geloof niet dat het in zo'n hoeveelheid giftig is maar een fijn idee is het ook niet.
Echt droge en zuivere ruikt amfetamine inderdaad niet. Caffeine kan bijwerkingen versterken, zijn hardere korrels die krassen onder je pas of wegschieten. Fluffy wolkerig poeder is na goed drogen, zelfs onversneden* nog niet vrij van geur en restanten.
* Bestaat praktisch niet, en toch denk ik dat ik dat nu te drogen heb, verslag volgt maar van eerste lading bijna niets weg gewassen. Van +/- 9gr naar 2,65 uitgedampt en 2,42 na wassen. Ik ga uit van grofweg 1/3, 1/3, 1/3. dan daar nog beetje vanaf dus 2.5 is vrij standaard. Alleen start ik dan meestal met 5,5 ofzo. Nu met 50 gestart, is inmiddels droog. Poeltje maken hoeveel er verdampt is? 1) 3/4 2) 2/3 3) 3/5 4) Lul, je kan niet eens rekenen.
Wat ik heb begrepen van een kok is dat methanol altijd nodig is in het proces, wat de receptuur ook is. Maar die sprak Zweeds en was moeilijk te volgen, rest heb ik niet meegekregen. Beetje minder nat mag het van mij wel, pleuris bende
En zelfs als je zelf gaat lopen pulken en zeven blijft er zut in zitten die je lichaam dan weer moet afbreken en uitscheiden. Tjonge jonge dom volk die gebruikers van levo (links) amfetaminen. Dit in tegenstelling tot gebruikers van de medicinale, (rechtsdraaiende) dex amfetamine. Want dat kun je volgens de fabrikant zonder complicaties heel je leven dagelijks slikken. Maar alleen uit hun fabriek, de apotheker mag het niet maken. Laat staan goedkoper en ambachtelijk bereid met verse ingredienten - ik ga ontbijt maken.
Zuur is nodig voor de kristallisatie (en voor extracties). Maar als je gaat kristalliseren met salpeterzuur dan zal je met amfetamine-nitraat overblijven, en dat is hoogstwaarschijnlijk hygroscopisch (trekt water aan vanuit de lucht). Dus dan is je pep al helemaal niet meer droog te houden 😂salpeterzuur in pep intressant nooit tegen gekomen
Heb je de zoekfunctie al gebruikt?Hallo iedereen!
Ik weet niet of het conform de regels van dit forum is maar kan iemand me vertellen hoe ik speed kan wassen?
De speed die ik in België kan kopen komt in de verste verte niet in de buurt van het spul wat ik vroeger kon regelen.
Mijn neus is om zeep van jarenlang cocaïnegebruik en als ik deze 'speed' laat drogen en door mijn neus jaag loop ik me een week te ergeren aan de rotzooi die vast zit in mijn neus.
Vandaar dat ik nu bommetje neem. Alleen is een gemiddeld bommetje gevuld met 1.2 gram speed. Als ik dat vroeger zou doen, at of sliep ik de komende week niet. Nu kan ik eten en slapen als ik wil. Ik ben redelijk gefocused zijn, maar waar is dat euforische gevoel, de eindeloze gedachtengang, de grote pupillen, het onaangename gezweet en klamme handjes die toch aangenaam worden als je terug een lijn(tje) neemt.Dit kan toch niet de bedoeling zijn.
Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt!
Aha, dus men kristalliseert met een zuur. Ik wist het niet zeker, maar ik had een vermoeden.Zuur is nodig voor de kristallisatie (en voor extracties).
salpeterzuur
Correct me if I'm wrong, maar is salpeterzuur niet eigenlijk nitreerzuur? Ik had ergens een reactie gelezen waarbij werd verwezen naar nitreerzuur waarbij men zei "ofwel salpeterzuur" maar ik kan het mis hebben. Ik ga niet zeggen met welke stof werd gereageerd want anders gaan mensen gekke dingen doen.amfetamine-nitraat
Aha, dus dan zou je kunnen zeggen hydrofobisch, als in het stoot water af, het verdampt of vervliegt? Kan ik aannemen dan hydro komt van hydrogen (waterstof) uit het latijn hydrogenium?hygroscopisch (trekt water aan vanuit de lucht).
Ja door een zuur bij een oplossing te druppelen. Op zich had je het kunnen weten door bijvoorveeld de HCl achter MDMA. Want dat is dud zoutzuur, maar dan neergeslagen.Aha, dus men kristalliseert met een zuur. Ik wist het niet zeker, maar ik had een vermoeden.
Nitreerzuur is salpeterzuur + zwavelzuur met zo min mogelijk water.Correct me if I'm wrong, maar is salpeterzuur niet eigenlijk nitreerzuur? Ik had ergens een reactie gelezen waarbij werd verwezen naar nitreerzuur waarbij men zei "ofwel salpeterzuur" maar ik kan het mis hebben. Ik ga niet zeggen met welke stof werd gereageerd want anders gaan mensen gekke dingen doen.
Hygroscopisch =/= hydrofoobAha, dus dan zou je kunnen zeggen hydrofobisch, als in het stoot water af, het verdampt of vervliegt? Kan ik aannemen dan hydro komt van hydrogen (waterstof) uit het latijn hydrogenium?
Anders kan je me altijd nog inhuren tegen een uurtarief van 60 euro ex Btw 😄Als jij ooit waagt te vertrekken hier word ik echt boos. Love you're chemistry shit.
Nee, even alle gekheid op een reageerbuisje, vind het oprecht hartstikke leuk en fijn dat je deze informatie deelt want ik vind het enorm interessant. Dank.Ja door een zuur bij een oplossing te druppelen. Op zich had je het kunnen weten door bijvoorveeld de HCl achter MDMA. Want dat is dud zoutzuur, maar dan neergeslagen.
Zie neerslagreacties van zouten:
Nitreerzuur is salpeterzuur + zwavelzuur met zo min mogelijk water.
Hygroscopisch =/= hydrofoob
Hygroscopisch betekent dat een stof water aantrekt, specifiek dat het waterdamp uit de lucht zo sterk aantrekt dat het water condenseert zodat het de hygroscopische stof kan oplossen.
Hydrofoob is waterafstotend (denk aan olijfolie in water), en is dus bijna precies het tegenovergestelde
Anders kan je me altijd nog inhuren tegen een uurtarief van 60 euro ex Btw 😄
Besef we hebben deze nooit gekregenVelen wel idd maar als je wat verkoop wil je de klant toch terug zien? Ik weet wel dat ik niet meer bij die persoon ga halen.
Vandaag de speed gewassen. Van het geheel bleef 36% in gewicht over. Dus het percentage amfetmine is nog lager dan dat!
Nu nog het test raport afwachten 🫣
Ga testen, weltrustenIk had laatst ook in Rotterdam gehaald en heb zelfde probleem als jou ik had denk k iets van die halve zakje van een gram in me neus gestopt tot dat ik er iets van voelde. Kut spul
Geur of smaak is nooit een indicatie om te bepalen of een drug goed is of niet. Vrijwel alle drugs hebben één smaak en alleen maar één smaak: die van vergif. Alle drugs geven je een signaal “dit moet je niet innemen”. Als je gaat oordelen met je zintuigen houd je jezelf voor de gek. Testen is de enige manier.Na mijn weten was de geur goed
Heb ik gedaan 😀 dat doe ik zeker dank je wel!!!Haal even de prijs weg uit je OP, prijzen mogen niet genoemd worden op het forum.
Geniet van je echte speed 🙂
Wist je dat kaliumcyanide, een extreem potent en dodelijk gif, de geur heeft van amandelen? En een pakje shag kan lekker ruiken als je het in de verpakking hebt, maar zodra je het verbrand stinkt het naar teer en koolmonoxide en weet ik veel wat voor andere smerigheid.Dat is zo heb je helemaall gelijk in. Maar als je weet hoe speed ruikt en deze geur van deze troep ruikt dan denk ik dat de gene die dat weet te herkennen ook hetzelfde zal zeggen omdat het niet eens in de buurt komt.
Dank je wel ik ga hem zoiezo laten testen 👍
Dat is zo heb je helemaall gelijk in. Maar als je weet hoe speed ruikt en deze geur van deze troep ruikt dan denk ik dat de gene die dat weet te herkennen ook hetzelfde zal zeggen omdat het niet eens in de buurt komt.Geur of smaak is nooit een indicatie om te bepalen of een drug goed is of niet. Vrijwel alle drugs hebben één smaak en alleen maar één smaak: die van vergif. Alle drugs geven je een signaal “dit moet je niet innemen”. Als je gaat oordelen met je zintuigen houd je jezelf voor de gek. Testen is de enige manier.
Dank je wel voor deze duidelijke uitleg! Dit opent mn ogen weer!Wist je dat kaliumcyanide, een extreem potent en dodelijk gif, de geur heeft van amandelen? En een pakje shag kan lekker ruiken als je het in de verpakking hebt, maar zodra je het verbrand stinkt het naar teer en koolmonoxide en weet ik veel wat voor andere smerigheid.
Speed pasta kan soms een beetje chemisch en zoet ruiken, maar dat is geen indicatie.
Sorry, als het over scheikunde gaat ben ik als een jukebox waar een kwartje in gegooid is. Ik speel het liedje af.Dank je wel voor deze duidelijke uitleg! Dit opent mn ogen weer!
👍
Sorry is niet nodig, een professionele en juiste uitleg hebben wij nodig! Ik weet dat je vaak zulke juiste antwoorden geeft. Ik heb al redelijk wat berichten hier gelezen en dit viel mij duidelijk direct op 🫡Sorry, als het over scheikunde gaat ben ik als een jukebox waar een kwartje in gegooid is. Ik speel het liedje af.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."