Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenavond, Ik heb nu 3x 3cmc en 2cb fly gecombineerd. Ik vind deze combi echt wel lekker. Toevallig gister nog gedaan. MDMA (XTC) Is al een langere tijd geleden voor mij omdat ik een druGsverbod heb jammer genoeg dus vandaar deze combi ivm urine controle,s. Dus bij deze 3cmc slaat niet uit op urine test,s ook niet na veel gebruik of dagen achter elkaar ( heb 3cmc laatst 1 week elke dag gedaan en zo,n 1,5 tot 2 G per dag gemiddeld en ben er nu wel even klaar mee omdat ik behoorlijk vergeetachtig bent op korte termijn gebruik ) Gister kwam het gevoel voor mijn beleving dicht bij MDMA en heb samen met mn vrouwtje een super nacht beleefd. Dit was voor mij totaal 25 mg 2cb fly en ongeveer 1,5 gram 3cmc. Vorig weekend was deze combi wat te heftig... 🤯 dit kwam omdat ik 45 mg 2cb fly had gepakt en een dikke 2 gram 3cmc. Ik sliep de ochtend er na nog niet, om 11,00 uur ben ik pas lichtjes in slaap gevallen. Om 14,00 werd ik wakker en was ik zwaar verrot en voor mijn gevoel nog steeds aan het trippen (niet meer visueel) Dit gevoel heeft de hele dag aangehouden. Met de combi 3mmc en 2cD heb ik geen ervarinng."
"PsyTekz zei: Topicstarter vraagt om info over een bepaald mengsel. Niemand heeft iets aan het delen van jou over de maat doseringen. Beter doe je wat rustig aan. Een week 3-cmc bingen of 1 a 2 gram op een avond. Totaal niet gezond. Klik om te vergroten... Ik geef alleen een voorbeeld en idd het aantal mg er bij aan. Dus niemand heeft er iets aan om de hoeveelheid mg en mijn beleving hier mee was? Nou dan kan er ongeveer zon 75% van alle berichten op het forum over bepaalde middelen gezien worden als nutteloos (waar ik wel heel veel informatie vanaf haal dus vind ik het juist wel nuttig dat mensen het aantal mg en hun ervaring delen). Sorry maar ik dacht een goede vergelijking te tonen. En ja ik weet dat het niet goed is geweest 1 week lang 3cmc... ik ben er ook totaal niet trots op dat het zover gegaan is maar het heeft zo zijn beloop gehad door omstandigheden. Ik dacht laat ik hier een keer op reageren na een aantal maanden al lid te zijn en allen maar te lezen maar dat is ook gelijk de laatste keer geweest als het toch nutteloss is."
"PsyTekz zei: Je ziet mij nergens zeggen dat je reactie nutteloos is. De hoge doseringen die je deelt zijn gewoon niet relevant in dit topic en kunnen voor beginnelingen als normale doseringen aanzien worden. Klik om te vergroten... Daar heb je gelijk in. Ik had daar iets strikter in moeten zijn en te vermelden dat ik een ervaren gebruiker ben en deze hoge doseringen absoluut niet voor beginnelingen zijn!"
"JackAss69 zei: Hey. Ik was 4 a 5 maanden verslaafd aan cocaine en ben hier nu een aantal maanden vanaf, denk nu zo'n 3 a 4 maanden. Vorige week dacht ik, ik haal ff een gram voor oud en nieuw. Toen ik t had gekocht (bij de dealer waar ik het altijd haalde) wou ik natuurlijk even testen. Ik nam 2 sleutel punten en na enkele minuten was mn neus, tandvlees en gehemelte verdoofd. Maar ik vond het effect geen reet aan! 🤣. Kan mij niet beseffen dat ik hieraan verslaafd was. Zo duur voor zo weinig effect. Nu kan ik het vol zelfvertrouwen zeggen: ik koop nooit weer coke😂 Klik om te vergroten... Gister ook na lange tijd (zoiezo 2.5 jaar) weer een x coke gedaan. Ik heb het dan wel gerookt ipv gesnoven. Ik zie dat ook jij het gevoel en de verslaving die je heb gehad totaal niet kon begrijpen. Dit ervaarde ik gister dus precies hetzelfde. Wat eerst hele lange tijd echt mijn ding leek te zijn werd gisteren ontkracht. Zo kort effect, geen chill effect, gewoon weg nutteloos. Ook ik zeg nu ik hoef het niet meer, ik ben er helemaal klaar mee 👍"
"Goedenavond allen, Afgelopen dinsdag heb ik na 2.5 jaar weer een keer speed gekocht. Zoals vaak heb ik deze in Rotje knor gehaald. Toen ik hem in me handen kreeg leek er niks aan de hand. Na mijn weten was de geur goed, en was er niks op aan te merken. Een maal thuis smeerde ik een theelepel vol uit en dat stonk zo erg dat ik alleen al van de geur behoorlijk misselijk werd. Maar niet direct het idee had dat er iets mis mee was. Hij droogt ook niet helemaal op tot poeder. Het blijven meer vlokken wat ik niet gewend bent van speed. Normaal als je speed droogt verminderd de geur behoorlijk. Bij deze is de geur praktisch hetzelfde. Ook bij het uitsmeren zie ik scheiding tussen het vocht (doorzichtig) en het geen wat dan de speed zou moeten zijn. (wit tot licht geel) Dit heb ik nog nooit gezien dat het vocht en de pasta scheiden als je het uitsmeert. De eerste dag (na een aantal jaren geen speed te hebben gedaan) viel dit alles me niet eens op. Wel dat het enorm stonk wanneer het nat en droog was. Wanneer hij droog is (vlokken geen poeder) ruikt hij echt smerig en heel erg muf. Hij brand heel erg in je neus. Ik vind normale speed absoluut niet vies. Ik kreeg wel een effect maar absoluut niet het effect wat ik gewend bent. Geen grote pupillen, geen euforisch gevoel, geen vaagheid, geen tintelingen in mijn hoofd of kippevel momentje. Het enigste wat ik er van voelde is vermoeidheid, misselijk en draaierig als ik op stond uit de bank of bed. Ik heb hem in aceton gespoeld. Hierna bleef er ongeveer 1/2 over van het geheel. De geur die bleef zo vies maar wel ietsjes minder. Maar nadat ik dit gedroogd had en de restjes aceton had uit laten dampen merkte ik niks meer aan gevoel of wat dan ook. Het bleef net zo tegenvallen. Vandaag speed gehaald bij een bekende en ja hoor dit ruikt zoals speed hoort te ruiken. Nu ik de geuren vergelijkt komt die ene absoluut niet in de buurt. Het lijkt wel of er met bepaalde chemicalien de zelfde geur geprobeerd is na te maken en dat op een of andere poeder is gegooid en dit als speed word verkocht. Komende week breng ik een sample langs een test locatie en ben ik zeer benieuwd wat die beste persoon mij verkocht heeft (als hij dit zelf dan wel weet). Als dit afwijkt (wat ik zeker verwacht) zal ik dit ook gaan doorgeven aan de gene die dit mij verkocht heeft! Heb iemand anders dit al eens zo erg mee gemaakt met speed? Geen gevoel, geen grote ogen, enorm stinken, heel erg vies bij het snuiven, misselijk na een bommetje en snuiven, geen poeder maar vlokachtig na drogen, toch na het wassen met aceton een gedeelte overblijven wat geen effect geeft en blijft stinken, gewoonweg dikke vette bagger gekocht wat mij nog nooit is overkomen. Gebeurt dit vaker tegenwoordig? Als ik vokgende week het testresultaat binnen heb zal ik deze hier bij posten! Nu lekker een dikke lijn echte speed nemen wat me wel een super fijn gevoel geeft! Iedereen een fijn weekend toegewenst!"
"Purplext zei: Haal even de prijs weg uit je OP, prijzen mogen niet genoemd worden op het forum. Geniet van je echte speed 🙂 Klik om te vergroten... Heb ik gedaan 😀 dat doe ik zeker dank je wel!!!"
"Dirkjan zei: Geur of smaak is nooit een indicatie om te bepalen of een drug goed is of niet. Vrijwel alle drugs hebben één smaak en alleen maar één smaak: die van vergif. Alle drugs geven je een signaal “dit moet je niet innemen”. Als je gaat oordelen met je zintuigen houd je jezelf voor de gek. Testen is de enige manier. Klik om te vergroten... Dat is zo heb je helemaall gelijk in. Maar als je weet hoe speed ruikt en deze geur van deze troep ruikt dan denk ik dat de gene die dat weet te herkennen ook hetzelfde zal zeggen omdat het niet eens in de buurt komt. Dank je wel ik ga hem zoiezo laten testen 👍"
"Dirkjan zei: Wist je dat kaliumcyanide, een extreem potent en dodelijk gif, de geur heeft van amandelen? En een pakje shag kan lekker ruiken als je het in de verpakking hebt, maar zodra je het verbrand stinkt het naar teer en koolmonoxide en weet ik veel wat voor andere smerigheid. Speed pasta kan soms een beetje chemisch en zoet ruiken, maar dat is geen indicatie. Klik om te vergroten... Dank je wel voor deze duidelijke uitleg! Dit opent mn ogen weer! 👍"
"Dirkjan zei: Sorry, als het over scheikunde gaat ben ik als een jukebox waar een kwartje in gegooid is. Ik speel het liedje af. Klik om te vergroten... Sorry is niet nodig, een professionele en juiste uitleg hebben wij nodig! Ik weet dat je vaak zulke juiste antwoorden geeft. Ik heb al redelijk wat berichten hier gelezen en dit viel mij duidelijk direct op 🫡"
"Neo-Shulginist zei: Zuivere amfetaminesulfaat is wit en geurloos. Dingen die je ruikt zijn oplosmiddelen, overgebleven grondstoffen, versnijdingsmiddelen, en soms de overblijfselen van reacties tussen die vervuilingen. Eigenlijk is het heel gek dat het zo verkocht wordt, want vervuilingen horen er echt niet in te zitten. Maar aangezien het illegaal onder zeer slechte omstandigheden wordt geproduceerd, en de straatprijs heel laag ligt, wordt er nogal mee gerommeld. Het oplosmiddel wat het vaakst in speed zit is methanol. Dat is een schadelijke en brandbare vloeistof waarvan je zelfs blind kan worden als je er te veel van binnenkrijgt. Natte speed daarom ook niet innemen. Het versnijdingsmiddel wat het meest gebruikt wordt is cafeïne. Daarvan kan de speed ook gaan stinken en geel verkleuren. Klik om te vergroten... Dank je wel voor je bericht terug! Heel fijn dat je *Natte speed daarom ook niet innemen* vermeld! Heb hier jaren lang geen idee van gehad en vond het heel normaal natte speed gewoon zo door te slikken. Gevolg: Vaak maag / slokdarm problemen gehad wat nu dagelijks verholpen moet worden met maagtabletten. *Eigenlijk is het heel gek dat het zo verkocht wordt, want vervuilingen horen er echt niet in te zitten* antwoord: Ik begrijp dat mensen er geld mee willen verdienen. Maar een kwaliteit hoog product lijkt mij het beste streven."