Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lezen en leren zei: Ja, zo’n doseerspuitje met zo’n plastic tuutje. Klein beetje water gebruiken, en langzaam kleine beetjes erin, want het heeft natuurlijk de neiging om er boven weer uit te stromen. in de vagina weet ik niet, lijkt me lastig om binnen te houden. Maar ik heb geen vagina, dus dat weet ik niet…. Klik om te vergroten... 😆😆 Geweldig!!"
"Thanks Kippenman! Het ligt over een paar dagen in de bus. Zal je advies in acht nemen!"
"Hoi iedereen, Ik gebruik al sinds mijn veertiende. Dan heb ik het over de gebruikelijke drugs; cocaïne, speed, xtc, mdma, eigenlijk zo goed als alles. Alleen heb ik geen heroïne gedaan en nooit intraveneus gebruikt. Dus oraal of nasaal. Soms zelfs brokken coke anaal. Sinds een tijdje hoor ik meer en meer over research chemicals. Dus ik dacht, waarom niet? Een vriend van me had afgelopen zomer 3cmc gebruikt en vertelde me dat dit wel leuk was. Natuurlijk als de impulsieve idioot die ik ben bestel ik meteen 20 gram van dat spul. Eerlijk gezegd, de grootste rotzooi wat we bestaat. Snuiven is de hel!! Vroeger heb ik wel eens speed genomen die pijn deed maar dit was echter een warme douche op een koude winterdag in vergelijking met het snuiven van 3cmc. Vandaar mijn besluit om er bommetjes en capsules van te maken. Lees wel capsules van ongeveer 250 mg, waar ik er drie van nam. En ik voelde er lichtjes een warm gevoel van, zoals een xtc-pil uit de jaren '00 die op begint te komen. Helaas bleef het hierbij. Dikke shit dus! Ik heb nu 6apb, 2cb, 2fma en 4fma besteld. Heeft iemand ervaring met het snuiven hiervan en de effecten want ik lees heel tegenstrijdige betichten. Alvast bedankt"
"Dus irritatie en hoesten zoals de ochtend na een avondje coke snuiven en de rotzooi die je dan doortrekt?"
"Merci FredKroket! Ga ik doen! 🤘"
"HappyMind zei: Aangezien drie hiervan in de categorie 'research chemical' vallen, denk ik niet dat je 2C-B hebt gekocht? 2C-B is namelijk illegaal. Zou dus nog even goed kijken naar welke je precies bestelt hebt want de eigenschappen kunnen flink van elkaar verschillen. Wellicht bedoel je 2C-B-FLY? Of een andere 2C-variant? Klik om te vergroten... Inderdaad Happymind, Je hebt gelijk! Heb je daar ervaring mee?"
"Dankjewel Happymind, Ik ken de site, was er net mee bezig. Maar goed, ik zal het wel merken. Ik heb blijkbaar pellets besteld. 5×10mg. We zullen zien! In ieder geval bedankt voor je tips!"
"Met de FLY variant?"
"Ja maar wel lang geleden... eerst met paddo's toen je die nog in headshops kon kopen. Mijn laatste ervaring was een postzegel op een festival... uhm ja dat was iets anders😆 Heel wazige anderhalve dag beleefd, maar redelijk positief..."
"Hahahahha, 123, 616 en 777 waren al in gebruik😆"