#1
Ik had laatst ook in Rotterdam gehaald en heb zelfde probleem als jou ik had denk k iets van die halve zakje van een gram in me neus gestopt tot dat ik er iets van voelde. Kut spul
Besef we hebben deze nooit gekregenVelen wel idd maar als je wat verkoop wil je de klant toch terug zien? Ik weet wel dat ik niet meer bij die persoon ga halen.
Vandaag de speed gewassen. Van het geheel bleef 36% in gewicht over. Dus het percentage amfetmine is nog lager dan dat!
Nu nog het test raport afwachten 🫣
Ga testen, weltrustenIk had laatst ook in Rotterdam gehaald en heb zelfde probleem als jou ik had denk k iets van die halve zakje van een gram in me neus gestopt tot dat ik er iets van voelde. Kut spul
Geur of smaak is nooit een indicatie om te bepalen of een drug goed is of niet. Vrijwel alle drugs hebben één smaak en alleen maar één smaak: die van vergif. Alle drugs geven je een signaal “dit moet je niet innemen”. Als je gaat oordelen met je zintuigen houd je jezelf voor de gek. Testen is de enige manier.Na mijn weten was de geur goed
Heb ik gedaan 😀 dat doe ik zeker dank je wel!!!Haal even de prijs weg uit je OP, prijzen mogen niet genoemd worden op het forum.
Geniet van je echte speed 🙂
Wist je dat kaliumcyanide, een extreem potent en dodelijk gif, de geur heeft van amandelen? En een pakje shag kan lekker ruiken als je het in de verpakking hebt, maar zodra je het verbrand stinkt het naar teer en koolmonoxide en weet ik veel wat voor andere smerigheid.Dat is zo heb je helemaall gelijk in. Maar als je weet hoe speed ruikt en deze geur van deze troep ruikt dan denk ik dat de gene die dat weet te herkennen ook hetzelfde zal zeggen omdat het niet eens in de buurt komt.
Dank je wel ik ga hem zoiezo laten testen 👍
Dat is zo heb je helemaall gelijk in. Maar als je weet hoe speed ruikt en deze geur van deze troep ruikt dan denk ik dat de gene die dat weet te herkennen ook hetzelfde zal zeggen omdat het niet eens in de buurt komt.Geur of smaak is nooit een indicatie om te bepalen of een drug goed is of niet. Vrijwel alle drugs hebben één smaak en alleen maar één smaak: die van vergif. Alle drugs geven je een signaal “dit moet je niet innemen”. Als je gaat oordelen met je zintuigen houd je jezelf voor de gek. Testen is de enige manier.
Dank je wel voor deze duidelijke uitleg! Dit opent mn ogen weer!Wist je dat kaliumcyanide, een extreem potent en dodelijk gif, de geur heeft van amandelen? En een pakje shag kan lekker ruiken als je het in de verpakking hebt, maar zodra je het verbrand stinkt het naar teer en koolmonoxide en weet ik veel wat voor andere smerigheid.
Speed pasta kan soms een beetje chemisch en zoet ruiken, maar dat is geen indicatie.
Sorry, als het over scheikunde gaat ben ik als een jukebox waar een kwartje in gegooid is. Ik speel het liedje af.Dank je wel voor deze duidelijke uitleg! Dit opent mn ogen weer!
👍
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."