Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed gekocht die heel erg stinkt en niet het juiste gevoel geeft

Speed gekocht die heel erg stinkt en niet het juiste gevoel geeft

29 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
k
kwelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had laatst ook in Rotterdam gehaald en heb zelfde probleem als jou ik had denk k iets van die halve zakje van een gram in me neus gestopt tot dat ik er iets van voelde. Kut spul
l

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
ljuv
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
baryon zei:
Velen wel idd maar als je wat verkoop wil je de klant toch terug zien? Ik weet wel dat ik niet meer bij die persoon ga halen.

Vandaag de speed gewassen. Van het geheel bleef 36% in gewicht over. Dus het percentage amfetmine is nog lager dan dat!

Nu nog het test raport afwachten 🫣
Klik om te vergroten...
Besef we hebben deze nooit gekregen

kwel zei:
Ik had laatst ook in Rotterdam gehaald en heb zelfde probleem als jou ik had denk k iets van die halve zakje van een gram in me neus gestopt tot dat ik er iets van voelde. Kut spul
Klik om te vergroten...
Ga testen, weltrusten
b
baryonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goedenavond allen,

Afgelopen dinsdag heb ik na 2.5 jaar weer een keer speed gekocht. Zoals vaak heb ik deze in Rotje knor gehaald. Toen ik hem in me handen kreeg leek er niks aan de hand. Na mijn weten was de geur goed, en was er niks op aan te merken.

Een maal thuis smeerde ik een theelepel vol uit en dat stonk zo erg dat ik alleen al van de geur behoorlijk misselijk werd. Maar niet direct het idee had dat er iets mis mee was. Hij droogt ook niet helemaal op tot poeder. Het blijven meer vlokken wat ik niet gewend bent van speed. Normaal als je speed droogt verminderd de geur behoorlijk. Bij deze is de geur praktisch hetzelfde. Ook bij het uitsmeren zie ik scheiding tussen het vocht (doorzichtig) en het geen wat dan de speed zou moeten zijn. (wit tot licht geel) Dit heb ik nog nooit gezien dat het vocht en de pasta scheiden als je het uitsmeert.

De eerste dag (na een aantal jaren geen speed te hebben gedaan) viel dit alles me niet eens op. Wel dat het enorm stonk wanneer het nat en droog was. Wanneer hij droog is (vlokken geen poeder) ruikt hij echt smerig en heel erg muf. Hij brand heel erg in je neus. Ik vind normale speed
absoluut niet vies.

Ik kreeg wel een effect maar absoluut niet het effect wat ik gewend bent. Geen grote pupillen, geen euforisch gevoel, geen vaagheid, geen tintelingen in mijn hoofd of kippevel momentje. Het enigste wat ik er van voelde is vermoeidheid, misselijk en draaierig als ik op stond uit de bank of bed.

Ik heb hem in aceton gespoeld. Hierna bleef er ongeveer 1/2 over van het geheel. De geur die bleef zo vies maar wel ietsjes minder. Maar nadat ik dit gedroogd had en de restjes aceton had uit laten dampen merkte ik niks meer aan gevoel of wat dan ook. Het bleef net zo tegenvallen.

Vandaag speed gehaald bij een bekende en ja hoor dit ruikt zoals speed hoort te ruiken. Nu ik de geuren vergelijkt komt die ene absoluut niet in de buurt. Het lijkt wel of er met bepaalde chemicalien de zelfde geur geprobeerd is na te maken en dat op een of andere poeder is gegooid en dit als speed word verkocht.

Komende week breng ik een sample langs een test locatie en ben ik zeer benieuwd wat die beste persoon mij verkocht heeft (als hij dit zelf dan wel weet). Als dit afwijkt (wat ik zeker verwacht) zal ik dit ook gaan doorgeven aan de gene die dit mij verkocht heeft!
Heb iemand anders dit al eens zo erg mee gemaakt met speed? Geen gevoel, geen grote ogen, enorm stinken, heel erg vies bij het snuiven, misselijk na een bommetje en snuiven, geen poeder maar vlokachtig na drogen, toch na het wassen met aceton een gedeelte overblijven wat geen effect geeft en blijft stinken, gewoonweg dikke vette bagger gekocht wat mij nog nooit is overkomen. Gebeurt dit vaker tegenwoordig?

Als ik vokgende week het testresultaat binnen heb zal ik deze hier bij posten!

Nu lekker een dikke lijn echte speed nemen wat me wel een super fijn gevoel geeft!

Iedereen een fijn weekend toegewenst!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
baryon zei:
Na mijn weten was de geur goed
Klik om te vergroten...
Geur of smaak is nooit een indicatie om te bepalen of een drug goed is of niet. Vrijwel alle drugs hebben één smaak en alleen maar één smaak: die van vergif. Alle drugs geven je een signaal “dit moet je niet innemen”. Als je gaat oordelen met je zintuigen houd je jezelf voor de gek. Testen is de enige manier.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haal even de prijs weg uit je OP, prijzen mogen niet genoemd worden op het forum.


Geniet van je echte speed 🙂
b
baryonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Purplext zei:
Haal even de prijs weg uit je OP, prijzen mogen niet genoemd worden op het forum.


Geniet van je echte speed 🙂
Klik om te vergroten...
Heb ik gedaan 😀 dat doe ik zeker dank je wel!!!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
baryon zei:
Dat is zo heb je helemaall gelijk in. Maar als je weet hoe speed ruikt en deze geur van deze troep ruikt dan denk ik dat de gene die dat weet te herkennen ook hetzelfde zal zeggen omdat het niet eens in de buurt komt.

Dank je wel ik ga hem zoiezo laten testen 👍
Klik om te vergroten...
Wist je dat kaliumcyanide, een extreem potent en dodelijk gif, de geur heeft van amandelen? En een pakje shag kan lekker ruiken als je het in de verpakking hebt, maar zodra je het verbrand stinkt het naar teer en koolmonoxide en weet ik veel wat voor andere smerigheid.

Speed pasta kan soms een beetje chemisch en zoet ruiken, maar dat is geen indicatie.
b
baryonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Geur of smaak is nooit een indicatie om te bepalen of een drug goed is of niet. Vrijwel alle drugs hebben één smaak en alleen maar één smaak: die van vergif. Alle drugs geven je een signaal “dit moet je niet innemen”. Als je gaat oordelen met je zintuigen houd je jezelf voor de gek. Testen is de enige manier.
Klik om te vergroten...
Dat is zo heb je helemaall gelijk in. Maar als je weet hoe speed ruikt en deze geur van deze troep ruikt dan denk ik dat de gene die dat weet te herkennen ook hetzelfde zal zeggen omdat het niet eens in de buurt komt.

Dank je wel ik ga hem zoiezo laten testen 👍
b
baryonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Wist je dat kaliumcyanide, een extreem potent en dodelijk gif, de geur heeft van amandelen? En een pakje shag kan lekker ruiken als je het in de verpakking hebt, maar zodra je het verbrand stinkt het naar teer en koolmonoxide en weet ik veel wat voor andere smerigheid.

Speed pasta kan soms een beetje chemisch en zoet ruiken, maar dat is geen indicatie.
Klik om te vergroten...
Dank je wel voor deze duidelijke uitleg! Dit opent mn ogen weer!

👍
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
baryon zei:
Dank je wel voor deze duidelijke uitleg! Dit opent mn ogen weer!

👍
Klik om te vergroten...
Sorry, als het over scheikunde gaat ben ik als een jukebox waar een kwartje in gegooid is. Ik speel het liedje af.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."