Met mijn rat...voor wie ik aan het naaien ben
Ik begrijp dat dit een soort van open topic is?
Ben nu best hevig aan het hallucineren op speed, wiet en geen slaap voor een aantal uur. Het gekke is, het lijkt alsof ik geen diepte meer zie als ik lang kijk naar iets en dan is het net of de voorwerpen in karton veranderen en 2d worden. Heel raar. Ook slangetjes, patroontjes en andere vage vormpjes zijn te zien zwevend op de witte achtergrond van mijn laptop. Helaas kan ik nog steeds niet slapen. Stiekem vind ik de hallucinaties best plezierig. Niet eens bedreigend of alarmerend maar eerder gewoon vreemd.
Kon helaas niet tippen aan de spannende en filosofische teksten boven
Ik begrijp dat dit een soort van open topic is?
Ben nu best hevig aan het hallucineren op speed, wiet en geen slaap voor een aantal uur. Het gekke is, het lijkt alsof ik geen diepte meer zie als ik lang kijk naar iets en dan is het net of de voorwerpen in karton veranderen en 2d worden. Heel raar. Ook slangetjes, patroontjes en andere vage vormpjes zijn te zien zwevend op de witte achtergrond van mijn laptop. Helaas kan ik nog steeds niet slapen. Stiekem vind ik de hallucinaties best plezierig. Niet eens bedreigend of alarmerend maar eerder gewoon vreemd.
Kon helaas niet tippen aan de spannende en filosofische teksten boven
Klinkt alvast als een boeiende combi. *noteert op to do lijst* Maar dude, hoeveel speed had je genomen dat je nu nog zo wakker bent? Of duurt insomnia na speed bij jou altijd zo lang?
Het heeft de neiging wat langer te duren als bij anderen maar dat valt meestal wel mee. Verder niet veel, 2 bommetjes van gewogen 100mg speed genomen een aantal uur na elkaar. Vanmiddag om een uur of 13:00 ongeveer 1 lijntje gesnoven wat er nog van over was in het zakje (verwaarloosbaar) De exacte tijdstippen weet ik niet meer precies.
Deden allebei goed hun werk, voelde als goede potente speed. Een heldere cleane buzz die ongeveer aan heeft gehouden tot nu, en heel langzamaan mindert. De dealer is mijn meest vertrouwde contactpersonen, en heeft mij nóg nooit opgelicht. Niet getest dus ik kan speculeren tot ik een ons weeg helaas.
Effecten zijn identiek aan eerdere ervaringen met speed, maar vooral de duur is zo tergend lang. Ik sta niet meer compleet strak, maar ben duidelijk onder invloed en kan niet slapen door hartkloppingen en stimulerend gevoel in mijn lichaam. Niet eens zo'n verkeerd gevoel.
Ik moet zeggen, ik vermaak me wel prima. Ondanks dat ik graag wil slapen maar dit niet lukt zijn de hallucinaties best trippy, op een goede manier.
Zitten we dus een klein beetje in hetzelfde schuitje. Hoewel, weet niet wat jij op hebt eigenlijk
Ontdek nu dat ik door hard te staren hallucinaties kan forceren met letters op mijn telefoon. Haha, sick!
Ik had niks op, ben gewoon (de ene periode erger dan de andere) een enorm slechte slaper.Hopelijk heb je je nog vermaakt én nog wat geslapen!
Whaha! HeerlijkKlant : " Mijn toetsenbord doet het niet meer."
Helpdesk : " Weet u zeker dat het ingeplugd zit in de computer ?"
Klant : " Nee. Ik kan niet achter de computer komen."
Helpdesk : " Pak uw toetsenbord op en loop tien meter naar achteren."
Klant : " Oké."
Helpdesk : " Kwam het toetsenbord met u mee ?"
Klant : " Ja."
Helpdesk : " Dat toetsenbord is dus niet ingeplugd. Staat er misschien nog een ander toetsenbord ?"
Klant : " Ja...er staat hier nog eentje. Ah...die doet het wel !"
typen gaat precies beter of pratenWelkom!![]()
typen gaat precies beter of praten![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."