Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

438 antwoorden
160 weergaven
18-5-2026
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
lysergic bink zei:
Heb een goede tip geschreven om een goede pepdealer te herkennen mits ie zelf ook snoept,
Klik om te vergroten...

Ja, het meest ideaal is het als je niet "hoeft" te wassen omdat de speed al 73% zuiver is, maar aangezien dealers niet in de Gouden Gids staan zodat je even overal langs kan gaan en de beste eruit kunt pikken, is het toch handig om je speed te kunnen wassen zolang je "die goede pepdealer" nog niet gevonden en herkend hebt.
Dat die zooi niet in speed thuis hoort is een feit ja maar de Nederlandse testcentra geven aan dat tussen 30% en 50% amfetamine gewoon gemiddeld is in wat zij in de uitslagen zien, dus zuivere speed kunnen krijgen is gewoon niet altijd even gemakkelijk helaas. Het zal best veel kunnen schelen waar je woont, hoe het aanbod is en "wie je kent", maar "ff" goede speed vinden is niet zo vanzelfsprekend altijd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...22
K
KikemoesLid
01-01-2024, 00:00
#2
SanneBanne zei:
De aceton uit het filmpje is van de Gamma, en kost zo'n 9 euro voor een liter. Er zijn echter vele verschillende merken, verpakkingen te vinden als je goed zoekt, zolang het "droge, watervrije of 99% zuivere aceton is, zit je goed. "Bewerkte" aceton zoals nagellak remover kun je niet gebruiken. Andere aceton waar water in zit ook niet, want amfetamine lost op in water en dan verlies je dus buiten je versnijdingsmiddelen, ook een groot deel van je amfetamine.
Klik om te vergroten...
Bedankt, ik zou het de eerst volgende keer proberen :)
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#3
*Heb een kleine update-informatie toegevoegd aan openingsbericht ivm meerdere ervaringen.

Vandaag gram gewassen van de nieuwe speed. Zou 70%+ moeten zijn maar lab uitslag is er (in verband met feestdagen) pas 4 januari. Natuurlijk heb ik het (onverstandig als ik ben) zelf al getest en vond hem erg fijn aanvoelen.
Nat uit de vriezer ruikt hij anijs achtig. Verder witter dan wit, helaas wel bijna 75% gewichtverlies bij het drogen. :fearscream: Ja, ga het morgen nog eens nawegen voor de zekerheid, maar :fearscream:.
Na het drogen blijft hij vlokkerig en plakkerig, ook al is hij echt droog.

Anyway, ook vanavond maar aceton wasje gedaan uit nieuwsgierigheid en daar kwam, voor mij in ieder geval, een verassing uit.

- Gewicht bleef hetzelfde, op paar mg na in verband met achterblijf van speed op koffiefilter en bord na drogen.
- Speed totaal geurloos nu
- Net als voor het wassen, blijft de speed vlokkerig en plakkerig

Maar, wat me opviel is dat de aceton die achterblijft, gelig wazig is. Dus niet kraakhelder zoals normaal of zelfs met bakken opgeloste cafeïne, maar echt gelig met mini stofjes. Dus iets dat klein genoeg is dat het door koffiefilter heen kan, maar blijkbaar niet oplost in cafeïne. Ik ga het laten indampen om te zien of er iets "zichtbaars" van overblijft en hopelijk kan het testcentrum me 4 januari vertellen wat het kan zijn. Al verwacht ik van niet, aangezien ze volgens mij alleen kijken naar de versnijdingsmiddelen.

Nog een andere vraag voor de eventuele kenners. De speed die ik hiervoor had, was in den beginne, voor het wassen niet erg goed 30% amfetamine en een berg cafeïne. Na het wassen, en dus met gewichtsverlies, kwam er uit de lab test rond de 60%. Moet wel eerlijk toegeven dat ik niet iedere batch opnieuw heb laten testen van dezelfde dealer, alleen omdat gewichtsverlies na het wassen zo goed als gelijkwaardig bleef, zag ik daar (stom allicht) geen reden toe.
Nou viel mij de laatste tijd op dat ik die speed "milder" vond. Ik dacht dat dat mijn tolerantie was, maar had op een gezellige avond een lijntje of wat gedeeld met mijn niet-regelmatig speed snuivende ex-buurvrouw, en nog een andere vriend op een andere avond, en beide gaven ze ook aan er erg weinig van te voelen. Pas na best wat lijntjes was het effect niet veel meer dan een toegenomen hartslag. Nu heb ik inmiddels begrepen dat veroudering en dus vermindering van werking, bij amfetamine niet mogelijk zou kunnen zijn. (Dit was mijn eerste gedachte, omdat ik het droog van de dealer kreeg, en het allicht al maanden droog bij die dealer ergens open in de zon ligt te liggen, maar er word gezegd dat amfetamine niet zou kunnen vergaan, hoe je het ook bewaard. Al zijn de meningen er online wel over verdeelt.)

Door verder online te zoeken en lange discussies te hebben, ben ik er inmiddels achter dat amfetamine, bij het maken automatisch start als een 50% Dex, en 50% Levo verhouding (racemisch) (Ik dacht altijd dat het een mengsel was, maar als ik de scheikundige info websites moet geloven Voorbeeld website "ontstaat" het met die verhouding, en word dex-amfetamine onttrokken voor de farmaceutische industrie) Dus, een verklaring blijvende te zoeken, kan het zo zijn dat de speed die milder aanvoelt, gewoon minder Dex bevat? Kan het eruit gehaald zijn? Wat gebeurd er normaal met de rest (Levo-amfetamine) als de farmaceutische bedrijven de Dex eruit gehaald hebben? Word dat stiekem via een achterdeur verkocht?

Allicht veel te ver gezocht, maar ik wil graag de verklaring vinden waarom die andere zo mild is, maar toch als prima uit de test kwam. Van de nieuwe kan ik na 100mg voor geen centimeter meer stilzitten op de bank, bij die oude zat ik op dolle avonden wel eens tegen de 600/700mg aan. Bij de oude krijg ik een snelle hartslag (150bpm), na een halve gram. Bij de nieuwe (net als voorheen bij andere speedjes) vooral een duidelijke hartslag (krachtiger) maar niet idioot snel (90/100bpm) al na 50mg en word niet sneller ook al neem ik 150mg? Ook heb ik het idee dat de nieuwe speed veel euforische is, een warm binnengevoel geeft en gewoon echt anders aanvoelt.

Dex is minder lichamelijk dan racemische. Dus is dat de verklaring? En als nieuwe speed meer toegevoegd dex heeft, waarom zouden ze dat doen? Aangezien dex veel kostbaarder is dan racemische?

Wat zou een andere verklaring kunnen zijn?

Ik vind het allemaal reuze interessant in ieder geval. :grin:
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#4
krannatom zei:
Wat ik Pé dan al afvraag, hoe kom je in godsnaam aan zuivere cafeïne? Wordt dat gewoon verkocht?
Klik om te vergroten...

Jazeker , zelfs in goedkope vorm , via bv bodyenfitshop.nl , ik denk hiermee geen fout te begaan tegen de forumregels daar het over doorverwijzing naar legale verstrekkers van legale stoffen gaat.
Daar had je potjes van 100 caffeinepillen voor om geen prijzen te vernoemen, ommeweggetje, 2.5 euro minder dan pakkie saffen.
En het is nsoort speciale gefabriceerde caffeine(caffeine anhydrous) ook, die ervoor zorgt dat je lichaam tminder snel afbreekt dan een bakje troost.
Ik val er nog slechter van in slaap dan van npaar lijnen pep, redelijk heftig spul en spotgoedkoop. Jammergenoeg dat het nsoort onaangename nerveuze vibratie veroorzaakt, vergelijkbaar met het gekibbel van een modaal gezin over de stapel facturen...en wanneer ie nu godverdomme de bladeren uit de dakgoot gaat halen of dat ze van hem gaat scheiden.
Ja dergelijke opgefokte drukte veroorzaakt het.
Pure squares dialogen praat jer van, en snachts schiet je wakker over een idiote gedachte over nmemo die je niet gemaakt hebt op je werk.
Je reinste orwell horror , 1984 shit. Fuck caffeine.

pS de pepboeren die zulke chemicaliën om pep te maken kunnen bemachtigen via slinkse wegen zullen vast wel ergens in bulk caffeinepoeder kunnen kopen ook,dat lijkt mij nmakkie tov de strikt gecontroleerde grondstoffen die ze moeten scoren.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#5
SanneBanne zei:
Ja, het meest ideaal is het als je niet "hoeft" te wassen omdat de speed al 73% zuiver is, maar aangezien dealers niet in de Gouden Gids staan zodat je even overal langs kan gaan en de beste eruit kunt pikken, is het toch handig om je speed te kunnen wassen zolang je "die goede pepdealer" nog niet gevonden en herkend hebt.
Dat die zooi niet in speed thuis hoort is een feit ja maar de Nederlandse testcentra geven aan dat tussen 30% en 50% amfetamine gewoon gemiddeld is in wat zij in de uitslagen zien, dus zuivere speed kunnen krijgen is gewoon niet altijd even gemakkelijk helaas. Het zal best veel kunnen schelen waar je woont, hoe het aanbod is en "wie je kent", maar "ff" goede speed vinden is niet zo vanzelfsprekend altijd.
Klik om te vergroten...

Pepboeren brouwen hun gifje dan ook niet met de grootste wereldverbeteraarsidealen in hun achterhoofd,
ze lozen hun afval in de natuur, en mediteren ook niet zoals de lsd tovenaars dat de mensen hun spul veilig gebruiken.
Het grootste deel van de speed wordt door de pepboeren zelf al van de helft versneden .
Je bent nog niet zo lang in de scene , dus vind dat je al betere kwaliteit vond dan andere beginners.
Zoektochten naar de source duurt jaren, vertrouwen winnen , loyaal zijn, en vooral je mond houden zelfs al waterboarden ze je bij de flikken tot je spreekt.
Als ze vermoeden dat je kraakt, gaan ze je heus niet bij de grote jongens binnenlaten , tis ngesloten wereldje.
Soms duurt het jaren om de bron van iets te vinden. Maar als jet echt wil, en de beruchte scenes waarin de spilfiguren vertoeven afschuimd.
De nodige pikken pijpt, nee nee , dat laatste is gelul, toch het kan helpen in sommige millieus, dan zal je het summum vinden.
Maar denk tot dat dat je lukt je de speed al lang beu bent.
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoveel weet ik niet over Speed omdat het een drug is waar ik een afkeer van heb en enkel maar eens gebruikte op een party als ik te scheef begon te gaan, maar komt goede speed normaal niet als melk in een zakje doordenkt met aceton en sterk geurend daarnaar, en dient de aceton eruit geêvaporiseerd te worden, of vergis ik me van het product dat moet vervliegen uit vloeibare, verse speed. En geel, betekent dat niet dat de chemische samenstelling toxische elementen bevat die niet aanwezig mogen zijn in speed? Of vergis ik me daar ook in? Iemand die weet waar hij over spreekt, ik zou dankbaar zijn om een antwoord, ik leer ook graag bij! (en het blijft chemie eh!) :) Love chemistry and all sciences the same! Kennis is rijkdom, wijsheid is een waardevolle eigenschap van de intellectuele denker...
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Johnny Snow zei:
Zoveel weet ik niet over Speed omdat het een drug is waar ik een afkeer van heb en enkel maar eens gebruikte op een party als ik te scheef begon te gaan, maar komt goede speed normaal niet als melk in een zakje doordenkt met aceton en sterk geurend daarnaar, en dient de aceton eruit geêvaporiseerd te worden, of vergis ik me van het product dat moet vervliegen uit vloeibare, verse speed. En geel, betekent dat niet dat de chemische samenstelling toxische elementen bevat die niet aanwezig mogen zijn in speed? Of vergis ik me daar ook in? Iemand die weet waar hij over spreekt, ik zou dankbaar zijn om een antwoord, ik leer ook graag bij! (en het blijft chemie eh!) :) Love chemistry and all sciences the same! Kennis is rijkdom, wijsheid is een waardevolle eigenschap van de intellectuele denker...
Klik om te vergroten...

Meest gangbaar is inderdaad speed"paste" maar dat varieert van tandpasta achtige substantie tot bijna vloeibare witte drap. Het is geen aceton. Wel andere chemicaliën die je inderdaad moet laten verdampen, wat een paar uur in beslag kan nemen. Aceton vervliegt, dus na het wassen van de speed, is het binnen enkele minuten al droog. :)
Aceton lost cafeïne uit de speed op (en ook wel "wat" chemicaliën die je kunt missen als kiespijn) , hier eerder in topic staat ook een foto hoe dat eruit ziet nadat de aceton eruit vervlogen is en de cafeïne z'n vaste vorm weer krijgt.
Of de speed wit of geel is, ligt aan de productiewijze en is geen factor waarmee je de kwaliteit kunt aflezen. Zelfde geldt voor de geur/smaak, of het brand in je neus en of het een fijn stoffig poeder is, of een plakkerig, vlokkerig zooitje en of er wel of geen harde klontjes in zitten.
Zegt allemaal niets over de kwaliteit, enkel hoe productie gedaan is en welke chemicaliën gebruikt zijn. Makkelijk gezegd: Speed is nooit aan de buitenkant te beoordelen op kwaliteit en inhoud.
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#8
SanneBanne zei:
Meest gangbaar is inderdaad speed"paste" maar dat varieert van tandpasta achtige substantie tot bijna vloeibare witte drap. Het is geen aceton. Wel andere chemicaliën die je inderdaad moet laten verdampen, wat een paar uur in beslag kan nemen. Aceton vervliegt, dus na het wassen van de speed, is het binnen enkele minuten al droog. :)
Aceton lost cafeïne uit de speed op, hier eerder in topic staat ook een foto hoe dat eruit ziet nadat de aceton eruit vervlogen is en de cafeïne z'n vaste vorm weer krijgt.
Of de speed wit of geel is, ligt aan de productiewijze en is geen factor waarmee je de kwaliteit kunt aflezen. Zelfde geldt voor de geur/smaak, of het brand in je neus en of het een fijn stoffig poeder is, of een plakkerig, vlokkerig zooitje en of er wel of geen harde klontjes in zitten.
Zegt allemaal niets over de kwaliteit, enkel hoe productie gedaan is en welke chemicaliën gebruikt zijn. Makkelijk gezegd: Speed is nooit aan de buitenkant te herkennen.
Klik om te vergroten...

Dank je voor de uitleg, ik heb inderdaad ook al roze en zelf zwarte speed gehad die perfect van kwaliteit was maar die kleur zou verkregen hebben door de kleur van poreus materiaal waarop de vloeibaarheid van de speed deze kleur zou geabsorbeerd hebben, kan dat kloppen of ben ik mis dat dit een plausibele verklaring voor die kleuren kan zijn?
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Whaaa! Wow, ja neem aan dat ze er, indien gewenst, gewoon een kleurstof aan kunnen toevoegen. Enige wat ik nog "herken" van het lezen erover was roze-achtige speed, en groene "appeltjes" speed, wat ook naar appels zou smaken. Als je het wast met aceton, is het gewoon wit en geurloos zoals het normaal is. Is meer een populaire hype gedoe net als al die vormpjes XTC pillen die een bepaalde populariteit krijgen. Terwijl de werkzame stof MDMA het enige is wat matters. Maar ja.
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Johnny Snow zei:
Dank je voor de uitleg, ik heb inderdaad ook al roze en zelf zwarte speed gehad die perfect van kwaliteit was maar die kleur zou verkregen hebben door de kleur van poreus materiaal waarop de vloeibaarheid van de speed deze kleur zou geabsorbeerd hebben, kan dat kloppen of ben ik mis dat dit een plausibele verklaring voor die kleuren kan zijn?
Klik om te vergroten...

SanneBanne zei:
Whaaa! Wow, ja neem aan dat ze er, indien gewenst, gewoon een kleurstof aan kunnen toevoegen. Enige wat ik nog "herken" van het lezen erover was roze-achtige speed, en groene "appeltjes" speed, wat ook naar appels zou smaken. Als je het wast met aceton, is het gewoon wit en geurloos zoals het normaal is. Is meer een populaire hype gedoe net als al die vormpjes XTC pillen die een bepaalde populariteit krijgen. Terwijl de werkzame stof MDMA het enige is wat matters. Maar ja.
Klik om te vergroten...

mdma is goed feesten maar je gaat op een bepaald moment na de derde pil ten laatste gewoon volledig scheef en dan heb ik die speed waar ik zo afkerig van ben wel nodig om niet KO aan de kant van de dansvloer te liggen de rest van nacht, veel te scheef in je hoofd, zeker met die mega hoge dosis pillen van tegenwoordig, eentje doet je ogen al rolllen en je bekken trekken als een mentaal gehandicapte, maar wel lekker gevoeltje voor de rest, maar verleden tijd, best combo, ghb en coke, voor party hardy, naar mijn smaak toch, speed is ook beter te verdragen op ghb en werkt wel langer, maar de illegale parties die ik deed daar kon je gewoon heel openlijk de ene lijn na de andere snuiven, niet constant naar het wc omdat een bouncer van zo'n kut club je anders wel eens kan buiten durft gooien als hij je kop niet kan uitstaan... Maar vooral omdat in clubs gebruik niet is zoals op illegale parties, waar iedereen openbaar gestoord veel drugs doet, fijne tijden waren dat! :)
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#11
SanneBanne zei:
Even offtopic maar ik ben nieuwsgierig :grimacing::innocent:. Waarom heb je zo'n afkeer tegen speed?
Klik om te vergroten...

Het is een harddrug die erg schadelijk is voor het lichaam omdat het je reserves compleet uitput, het geeft je wel een betere stemming maar bijlange geen euforie zoals coke, je staat te strak naar mijn zin en ik heb sowieso al insomnia na speed kan ik niet slapen en kan ik erg nerveus worden, en de volgende dag ben je brak... (Coke is officieel, wat velen niet weten, een softdrug btw, speed dus niet, heroine mag dan een harddrug zijn, maar geeft tenminste een heerlijk effect en is wanneer het geen schadelijke cuts bevat en je enkel snuift onschadelijk voor lichaam en geest, dat is dan de harddrug waar ik voor kies met grote voorkeur...)


ps: na een paar lijntjes heroine heb je zelfs geen dip nadien, pas na enkele weken non stop gebruik begint de verslaving en dus bij het stoppen het ziek zijn, pas na die tijd, en van speed ben ik na enkele lijnen de volgende dag kapot...
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Even offtopic maar ik ben nieuwsgierig :grimacing::innocent:. Waarom heb je zo'n afkeer tegen speed?
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Johnny Snow zei:
(Coke is officieel, wat velen niet weten, een softdrug btw, speed dus niet, heroine mag dan een harddrug zijn, maar geeft tenminste een heerlijk effect en is wanneer het geen schadelijke cuts bevat en je enkel snuift onschadelijk voor lichaam en geest, dat is dan de harddrug waar ik voor kies met grote voorkeur...)
Klik om te vergroten...

Johnny Snow zei:
ps: na een paar lijntjes heroine heb je zelfs geen dip nadien, pas na enkele weken non stop gebruik begint de verslaving en dus bij het stoppen het ziek zijn, pas na die tijd, en van speed ben ik na enkele lijnen de volgende dag kapot...
Klik om te vergroten...

Sorry, maar dit is echt complete onzin. Stop alsjeblieft met dit soort misinformatie te verspreiden op het forum.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
inderdaad, heb net het topic met de maximale percentages doorgenomen. goed uitgelegd, hoor. :)
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#15
BasvanHoven zei:
Sorry, maar dit is echt complete onzin. Stop alsjeblieft met dit soort misinformatie te verspreiden op het forum.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet wat jij denkt dat onzin is, maar dit zijn wetenschappelijke feiten. Over Coke: de definitie van een harddrug is dat die zowel geestelijk als lichamelijk verslaven is en eens je stopt je lichaam heel ziek wordt, Coke is niet lichamelijk verslavend ergo een softdrug, enkel geestelijk verslavend en geen lichamelijke afkick bij stopzetten van verslaving.

Heroine is, net als alle Opioiden, volledig onschadelijk en vernielt zelfs niet een enkel hersencelletje, het gevaarlijke aan heroine is dat als je teveel neemt je ademhaling kan stoppen en je sterft aan een overdosis, witte, geen bruine, zuivere en zonder schadelijke cuts heroine is volledig onschadelijk, zoek maar op, en die kan je perfect snuiven want witte heroine is in hcl vorm zoals coke en bruine heroine is in base vorm zoals crack, echter is het omgekeerde van tel dat in het geval van heroine de hcl versie zuiverder en straffer is dan de base, en bij coke is het omgekeerd.

ps: coke is enkel benoemd als harddrug omwille van het verslavende karakter, dure prijs en megalomanische gevoel dat het geeft, wat het tot een verraderlijke drug maakt die bij verslaafden wel gauw tot sociale overlast kan zorgen.
pps: zelfs de meest zware over the top drug ter wereld, crystal meth is een soft drug (en crack en freebase coke ook trouwens...)!!!

Wat de meeste dan niet beseffen is dat Hasj-olie dan weer wel een harddrug is.

De lijsten van de opiumwet een en twee zijn niet officieel maar slecht officieus in het benoemen van bepaalde drugs als hard of soft en nog een misvatting, soft drugs betekent niet dat ze een soft effect of soft qua schade, risico etc zijn, een soft drug kan heel hard zijn en een harddrug als heroine, wanneer je het snuift, is veel minder intens, veel minder zwaar dan bv. mdma, terwijl de meeste mensen denken dat het effect ervan heel intens moet zijn. Naalden gaan pompen kan je eens een paar keer doen, dan is het intens, maar dat doe je maar enkele keren om het eens gedaan te hebben, enkel mensen die niet nadenken blijven IV gebruiken - dom, want je maakt al je aders kapot, en laat ik nu net zoveel mogelijk aan harm reduction willen doen?...


Check alles maar na, dit is exact totaal correcte info, wat vind jij dan onzin? dan link ik je daarover wel een info page (zo weinig weten mensen dus over drugs).

Je zou beter correct je huiswerk doen en iets weten over drugs voor je uitspraken doet die doen blijken dat je duidelijk nooit info erover hebt opgezocht en niet weet waar je het over hebt, no offense! Grtz!

Edit: Jammer geen antwoord te krijgen...
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waarom is scheikunde zo verdomd lastig? Ik vind het razend interessant, maar elke keer als ik iets te weten kom, lijkt het net alsof het voor mijn ogen extra ingewikkeld wordt gemaakt.
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#17
ps: ik volg al meer dan tien jaar wekelijks wetenschappelijke studies op over de drugs die ik ga gebruik en blijf gebruiken om exact te weten wat alle eigenschappen en dergelijke van een drug zijn, maar ook van de meest relevante landen ter wereld van de drugs waar ik mee bezig ben de cijfers en statistieken van zuiverheden, cuts, aantal fataliteiten, harm reduction, ik ben zelf uit een wetenschappelijke opleiding gekomen en heb aan de univ in avondonderwijs speciaal chemie gevolgd dat interessant is maar meer nog om exact elk proces van het uikoken van coke tot base, het wassen en het weer converteren naar compleet zuivere HCL en exact elk proces dat zich bij het uitvoeren daarvan afspeelt om honderd procent resultaat te bekomen, zelfs het nog veel simpelere minder effectieve wassen met aceton heb ik niemand weten doen zodat uiteindelijk het resultaat perfect was, ook uitkoken en converteren is simpel, maar niemand weet exact wat er zich afspeelt, verder geeft het je ook inzicht in de moleculaire structuren van een drug, wat boeiend is omdat je zo exact weet welke en op welke manier zulk een molecule zich zal gedragen en nog veel meer, zo ken ik drugs van kern tot geheel plaatje,...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
SanneBanne zei:
Dus, een verklaring blijvende te zoeken, kan het zo zijn dat de speed die milder aanvoelt, gewoon minder Dex bevat? Kan het eruit gehaald zijn? Wat gebeurd er normaal met de rest (Levo-amfetamine) als de farmaceutische bedrijven de Dex eruit gehaald hebben? Word dat stiekem via een achterdeur verkocht?
Klik om te vergroten...
Dat is wel heel ver gezocht hoor. Dex uit de racemische mix halen is ontzettend lastig en duur en gebeurd dan ook alleen in de farmaceutische industrie. De farmaceutische industrie gaat de levo vervolgens echt niet via een achterdeur verkopen, aangezien die onder streng toezicht staan. Dat risico zullen ze gewoon nooit nemen, en is gezien de hoge prijs van dex ook niet nodig.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoi Johnny show,

Allereest excuses voor het late reageren. Ik had het druk.

Waarom ik reageerde was om de volgende uitspraak die je deed in het topic "Speed wassen met Aceton":


en is wanneer het geen schadelijke cuts bevat en je enkel snuift onschadelijk voor lichaam en geest)
Klik om te vergroten...

Dit is gewoon niet waar. Hoe kan welke drug dan ook onschadelijk zijn voor lichaam en geest? Dat is de definitie van drugs. Ze veranderen chemische processen in het lichaam. Dat is wat drugs doen. Ze veranderen onze natuurlijke lichaamshuishouding. Drugs zijn slecht voor het lichaam. De meerwaarde in drugs ligt in het effect wat ze hebben, niet in het effect wat ze op ons lichaam hebben. Je lichaam is alleen geintresseerd in overleven en voorplanten, drugs verstoren dit en zijn biologisch gezien indringers,

Ik ben geen moraalridder, daarmee bedoel ik ik ben niet de brave hendrik die nooit drugs gebruikt. Ik heb veel drugs gebruikt in mijn leven, en snap heus wel de meerwaarde van drugsgebruik. Drugs hebben mij meer geleerd over mijn eigen psysche dan school ooit deed. Maar wat jij doet in dit topic is feiten tot in de extreme overdrijven. Je maakt beweringen die niet waar zijn, en bovendien voor de verslaafde zelf ook redelijk kwetsend:

onschadelijk voor lichaam en geest
Klik om te vergroten...

Hoe kan je dit zeggen terwijl je weet dat heroine verslaving voor zoveel ellende zorgt? Daarbij, hoe kan je beweren dat welke drug dan ook "onschadelijk" is voor lichaam en geest"? Dat is wat drugs doen. Dat is de definitie van het woord. Middelen die de chemie in het brein en het lichaam veranderen, dat is wat het betekent.

Ik ben niet tegen drugs, integendeel, maar je bent onzin aan het verspreiden en dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat.
k
krannatomLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat ik Pé dan al afvraag, hoe kom je in godsnaam aan zuivere cafeïne? Wordt dat gewoon verkocht?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."