Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oké dan ga ik het eerst idd alleen gebruiken om uit proberen! Tips hoe te doseren? Ik heb lege capsules thuis en weegschaaltje, maar las ergens ook dat je het kan snuiven? ervaring wat het beste is? Klik om te vergroten... Ik kreeg een hoeveelheid van 500mg deze heb ik met het blote oog over 4 gelijke hoeveelheden verdeeld, aangezien ik geen weegschaal tot 0,001g heb, en in de capsules gedaan. Met behulp van een schuin afgeknipt rietje, een zelfgemaakt trechter kan ook. D'r werd mij verteld dat ik eventueel ook het kon verdelen over 3 caps. Snuiven heb ik geen ervaring mee."
"TwiiisT zei: Doen jullie vaak 1x een X hoeveelheid of 2x een lichtere dosis? Ik vind de 1.5 a 2 uur wel erg kort dus misschien is 2x 75mg een mooie dosis voor mij. Klik om te vergroten... Ik heb voor mijn eerste keer 3x 125 mg, dat was wat vervelend voor het slapen na de tijd . Dus dat zal ik niet weer doen, maar 125 mg x 2 moet naar mijn mening prima te doen zijn. Heb gerekend van ong 1,5 mg per lichaamsgewicht (zit er iets boven). Ik betwijfel of je van 75mg goed effect gaat voelen namelijk. Maar dat is wat ik denk na mn eigen ervaring, ik weet niet hoe anderen dat zien."
"Hier ook We Are Electric aankomend weekend, zin in! Verder liquicity, lowlands en nog een dagje into the woods wss"
"Vaak uppers; xtc/mdma, 3mmc, 6apb en meestal wel bij meer uptempo muziek als drum and bass, maar ook techno. Wss binnenkort nexusflip proberen op een feestje met meerdere elektronische genres."
"Hoi, Ik wilde ook even een ervaring delen, toevoegen aan dit draadje Ik heb afgelopen weekend ook een capsule 4-ho-met gehad. Ik had deze al eerder gevuld en wist niet meer hoeveel er precies in zat, ik gok tussen de 30 en 40mg. Wat mij vooral tegen viel en wat ik niet eerder had is dat ik tot 12 uur na inname nog de effecten ervaarde. Hierbij was het ong 8 uur na inname nog steeds erg druk in m'n hoofd, heftige CEV's inclusief het horen van geluid. Een neondisco, met patronen die zich afwisselen. Icm met snelle gedachten stromen, ik zou het zelf beschrijven als metadenken ofzo. De eerste 6 uur na inname was ik op een feest en was het verder wel goed te handelen. Communiceren deed ik eigenlijk alleen met m'n eigen sociale kring, dat was al pittig genoeg zo nu en dan. Soms wat moeite om uit m'n eigen woorden te komen, voornamelijk tijdens piekmomenten. Eerdere ervaringen met 4-ho-met waren niet zo intens en duurden ook minder lang. Denk wel dat de dosering toen lager lag. Ook ervaring met 1p-lsd en ik ben het wel eens met wat hiervoor gezegd is over de verschillen."
"Casaan zei: 30 tot 40 is redelijk veel, dat je dat goed te handelen vind op een feest verraadt toch wel enige tolerantie. Of een uitstekende mentale rust Klik om te vergroten... Ik ben geen fanatiek gebruiker, laatste keer daarvoor was mei 2021. Ben ook eerder iemand van less is more, wel ervaring met trippen, en weet voor mezelf wel de rust te bewaren. Deels omdat ik van te voren me altijd heb ingelezen, en het belangrijkste is dat je onthoud dat het op gegeven moment wel uitwerkt. Deze keer was het gewoon stom dat ik niet de exacte dosering wist. Als het niet zo lang zou hebben geduurd was het wel fijner geweest."
"Hoi allen, Ik heb binnenkort een hardstyle feestje, en ben van plan lsd 70-75 ug te doen. Misschien in combinatie met bommetje speed (max 80-100mg). Ik heb al ervaring net 25ug op feestje en thuis. Tripte toen niet, maar dr lag verder wel een mooi laag je overal overheen zegmaar. Verder heb ik goede mindset en nooit problemen gehad met psychedelica. Juist om de hardstyle denk ik erover te combineren met speed, ondanks ik vaak lees dat lsd van zichzelf vaak ook wel genoeg energie brengt, maar toch. Verder vraag ik me af of de lsd me kan 'overdonderen' omdat ik er nu wel wat meer (3x) van neemt? Misschien zijn de vragen niet heel duidelijk, maar vraag me af of iemand hier nog advies of tips voor heeft. Thanks alvast!"
"En wat als ik dosis van de lsd zou verlagen? Naar 50ug?"
"Ben naar We Are Electric en Wildeburg geweest, nu onderweg naar Liquicity en Mysteryland staat ook nog op de planning."
"Heeft t zin om 1 gram te wassen, of kan je beter met grotere hoeveelheid doen?"