Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM-april] Minder is meer: wat één paddestoel...

[TvdM-april] Minder is meer: wat één paddestoel...

34 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geweldig report!! Mooi hoe je tot in detail beschrijft wat je ziet. Ik kan me precies voorstellen hoe je behang in die gezichten veranderd, ik had het eens met een lamp, ongeveer zo eentje:


zelfs als ik m nuchter zie snap ik nog goed dat ik erop ging trippen :mrgreen:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#2
zeer vet en goed beschreven reportje en dat maaar van 1 paddestoel :confused: :openmouth: :sunglasses: :P je had er nog een jointje op moeten roken :stoned:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
mooi report, sommige dingen die me echt heel bekend voorkomen maar ik zelf nooit kan uitleggen heb jij heel mooi omschreven :wink:

ben bnieuwd naar je volgende trip :P
A
AcidSunshineLid
01-01-2024, 00:00
#4
klinkt als een mooie trip,
en tekenen is altijd zo fijn!

k ga morgen weer paddo's eten, bij een natuurgebied hier in de buurt,
zoveel zin in :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Minder is meer: wat één paddestoel teweeg kan brengen

Sweet_Shadow zei:
Ik schrik ineens van geluiden op de overloop. Mijn moeder gaat naar het toilet. Ik bedenk me dat ze misschien mijn kamerdeur plotseling open kan doen, omdat mijn licht nog aan is. Een beetje paniekerig besluit ik om mijn licht uit te doen en af te wachten.
Klik om te vergroten...
Dat is zo herkenbaar dat het bijna eng is :mrgreen:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wel jij zag een olifant boos omdat ie onderdrukt werd door mensen...
ik was vrijdag in men trip een hele tijd een olifant... ik stond zo echt te schommelen heen en weer op men benen en mijn hoofd ook mee laten schommelen en als ik men ogen dichtdeed dan had ik ook echt het gevoel dat ik een slurf had. ik voelde me wel niet echt happy maar ook niet echt slecht "ik was gewoon een olifant". heb een aantal weken geleden docu gezien op national geografic channel over indische olifanten (denk aan ganesh) in de musht (worden ze zomaar opeens dol en hebben het dan op mensen voorzien) en ik moest daar maar heel de tijd aan denken en nnog trouwes. het enige dier dat ooit op de olifant joeg was de mens, is het nu tijd voor payback vraag ik me af.
d
dread_headLid
01-01-2024, 00:00
#7
echt een super leul report!
ik herken sommige dingen ook wel,
al vind ik t af entoe in het donker ook wel relaxed :)
gaaf!
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt iedereen, ook nog bedankt voor het stemmen :)

@ De jongen: nou ja of tv slecht is voor iedereen weet ik niet hoor, het is alleen zo dat het op mij niet zo'n positief effect (meer) heeft, omdat ik gewoonweg gek/gefrustreerd/neerslachtig word door de waanzin die tentoongesteld wordt. Ik weet inmiddels dat deze waanzin bestaat, dus waarom zou ik mijzelf er nog extra mee bestoken?
G
GrandeLid
01-01-2024, 00:00
#9
prachtig, normaal zou ik zo'n lang verhaal na 4 regels wegklikken, maar je wist het mooi boeiend te houden. het gevoel dat er "Niets" is achter dat wat je niet ziet is heel erg herkenbaar, kheb zelf (nog) geen paddo's gedaan, maar bij xtc was ik bij een groot meer en een heide, en ik dacht ook dat dat de wereld was, dat er verder niks was. terecht dat het de tripreport van de maand is :wink:
d
donderwezenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een gaaf verhaal en erg leuk omschreven, knap werk. Ik herken er dingen uit die ik zelf mee heb gemaakt. Ik ben al behoorlijk ervaren met paddo's, is ook een van mijn favourite trips. Ik ben zelf bijna een keertje bad gegaan van een zo'n klein wondervruchtje. Onderschat ze nooit.

Ik had die samen met twee vrienden na een heftige capoeira training van 2 uur genomen. Gedroogde mexicaanse. Al binnen 15 min bogon die te werken. En hard ook :wink:

Greetings
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#11
wow en dan te denken dat ik voor de eerste keer een hele portie wou gaan nemen :P neem er denk maar eentje haha mooi report mooi report :beer:
T
TrippyHippieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Intens dat je zoiets kan beleven met 1 paddo..
Ik ga binnenkort voor de eerste keer truffels doen, klopt het dat truffels minder sterk zijn dan paddo's? kan je me misschien een beetje vertellen wat ik kan verwachten van truffels?
P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re:

mattskovic zei:
daarom wil ik dus paddo's proberen :tongueout:

voor die heftige trip :grin:
maar weet niet goed hoe je er in belgie aan kan komen :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ik ben ook van Belgie, maar het is hier helemaal niet zo moeilijk om paddo's te krijgen. Er zijn veel sites waar je gewoon met bankcontact een growkit kunt kopen. Het enige wat je dan nog nodig hebt is een beetje water en wat geduld :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
TrippyHippie zei:
Intens dat je zoiets kan beleven met 1 paddo..
Ik ga binnenkort voor de eerste keer truffels doen, klopt het dat truffels minder sterk zijn dan paddo's? kan je me misschien een beetje vertellen wat ik kan verwachten van truffels?
Klik om te vergroten...
Truffels bevatten exact dezelfde stoffen als Paddo's en zullen dus ook hetzelfde 'sterke' effect opleveren. De dosering truffels in in grammen alleen wat hoger dan de dosering Paddo's.
P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#15
TrippyHippie zei:
Intens dat je zoiets kan beleven met 1 paddo..
Ik ga binnenkort voor de eerste keer truffels doen, klopt het dat truffels minder sterk zijn dan paddo's? kan je me misschien een beetje vertellen wat ik kan verwachten van truffels?
Klik om te vergroten...

Ik zou niet echt zeggen dat truffels minder sterk zijn dan paddo's. Ze kunnen allebei zeer sterk zijn. De effecten zijn praktisch hetzelfde want ze bevatten dezelfde psychoactieve stoffen psilocybine & psilocine. Het ligt er gewoon aan hoeveel je er van neemt. Als ik je een tip mag geven: Start met een kleine portie, wacht een goed uurtje en als je je goed voelt, neem er dan nog wat bij. Zorg dat je wel in een vertrouwde omgeving bent met mensen die je goed kent. Ik hoop dat ik je kunnen helpen heb :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."