Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD, het zesde zintuig: grensoverschrijding en compilatie

LSD, het zesde zintuig: grensoverschrijding en compilatie

82 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rabbithole zei:
Ja dat had ik wel door, gekkerd. Oh ik ben nog vergeten op te schrijven dat ik minutenlang naar je gezicht heb gekeken. :hearteyes: Naar alle adertjes vlak onder je huid die door je huid leken te schijnen en je gezicht dat leek te vervormen, geweldig. Beetje dit effect:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/h9EpnVAl5JA&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/h9EpnVAl5JA&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Supervet!
Klik om te vergroten...
hahaha dat elkaar aan staren is idd tof, keertje met mn vriendin liggend op bed een half uur naar elkaar gezichten gekeken omdat die telkens leken te veranderen :grin:
was dan alleen wel met 2cb op
A
ApparatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk report! Je beschrijving komt voor een groot deel overeen met hoe ik de dag ervaren heb.
Vond het erg gezellig met jullie en we moeten het zeker nog eens herhalen!
Alleen dan neem ik denk ik al om 8 uur 's ochtends, want dan lig ik tenminste niet tot 5 uur 's nachts wakker in bed :wink:

En als er nog iemand interesse heeft in C02 capsules, ik heb er nog 35 in de aanbieding.. :grin:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niiice!
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Dopezilla zei:
Het klinkt als een perfecte eerste keer, en je hebt alles mooi weten te verwoorden.

Ik begin stiekem toch ook weer uit te kijken naar een tripje hierdoor. :P

Olle
Klik om te vergroten...
Plan het! Over drie maanden is het perfect tripweer! Uitbottende bomen, zingende vogeltjes, bloeiende planten. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Ik heb al eens trippend onder een rij bomen vol bloesem gelopen, en dat was denk ik het gelukkigste moment in mijn leven.

Olle
S
Sneaky_UserLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk report! Volgende week is mijn eerste LSD trip. Ik verheugd me er enorm op, vooral na dit verhaal. Ik wilde beginnen met 100 ug maar nu ik dit zo lees denk ik dat ik aan 50 misschien genoeg heb.

Iemand advies?
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sneaky_User zei:
Leuk report! Volgende week is mijn eerste LSD trip. Ik verheugd me er enorm op, vooral na dit verhaal. Ik wilde beginnen met 100 ug maar nu ik dit zo lees denk ik dat ik aan 50 misschien genoeg heb.

Iemand advies?
Klik om te vergroten...

Je kan altijd nog bijnemen na een paar uur als je niet hard genoeg gaat! Zou gewoon beginnen met 50. Heb je veel tripervaring?
S
Sneaky_UserLid
01-01-2024, 00:00
#7
Smulpaapje zei:
Sneaky_User zei:
Leuk report! Volgende week is mijn eerste LSD trip. Ik verheugd me er enorm op, vooral na dit verhaal. Ik wilde beginnen met 100 ug maar nu ik dit zo lees denk ik dat ik aan 50 misschien genoeg heb.

Iemand advies?
Klik om te vergroten...

Je kan altijd nog bijnemen na een paar uur als je niet hard genoeg gaat! Zou gewoon beginnen met 50. Heb je veel tripervaring?
Klik om te vergroten...

Ik heb redelijk veel tripervaring met paddo's en truffels. Niet altijd even positief moet ik zeggen, maar dat is achteraf gezien altijd mijn eigen fout geweest. Verkeerde setting, over problemen blijven praten, overdosering, verkeerd gezelschap, horrorfilm en noem maar op hahahaha. Heb daar mijn lesjes wel uit geleerd. Ik ben zelf tussen de 110 en 120 kg. Als ik 50 neem, hoeveel later zou ik dan het beste weer bijnemen, en hoeveel (ivm tolerantie)?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jezus wat een kunstig report.
Ik vind het zelf altijd verschrikkelijk moeilijk om zo'n avond op een goede manier te beschrijven maar deze is erg leuk om te lezen, props!
Klinkt als een fantastische trip waarop nog velen zullen volgen :P


^^Bijnemen met LSD heb ik altijd als vreemd ervaren, soms werkte het gewoon niet maar heb ook een keer in de comedown 2 zegels gedropt en nog even een volle trip erachteraan gehad.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
iSmokex zei:
Ik heb je report van het begin tot het einde met plezier gelezen, klinkt als een zeer geslaagde trip!
Keep up the good work :grin: & nu ga ik je 2cb reportje lezen. :wink:
Klik om te vergroten...

Haha, leuk dat je na dit gigantische report nog zin hebt om meer van mijn schrijfwerk te lezen.. :wink:

Apparat zei:
Leuk report! Je beschrijving komt voor een groot deel overeen met hoe ik de dag ervaren heb.
Vond het erg gezellig met jullie en we moeten het zeker nog eens herhalen!
Alleen dan neem ik denk ik al om 8 uur 's ochtends, want dan lig ik tenminste niet tot 5 uur 's nachts wakker in bed :wink:

En als er nog iemand interesse heeft in C02 capsules, ik heb er nog 35 in de aanbieding.. :grin:
Klik om te vergroten...

Het was inderdaad een prachtige dag, sowieso vind ik het altijd hilarisch als we met dit groepje gaan trippen, hopelijk wordt het in april weer zo leuk als we gaan truffelen! :grin: Volgende keer kunnen we inderdaad nog eerder beginnen, of gewoon een pilletje droppen als de piek voorbij is natuurlijk.. :wink:

Dopezilla zei:
Drientje zei:
Dopezilla zei:
Het klinkt als een perfecte eerste keer, en je hebt alles mooi weten te verwoorden.

Ik begin stiekem toch ook weer uit te kijken naar een tripje hierdoor. :P

Olle
Klik om te vergroten...
Plan het! Over drie maanden is het perfect tripweer! Uitbottende bomen, zingende vogeltjes, bloeiende planten. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Ik heb al eens trippend onder een rij bomen vol bloesem gelopen, en dat was denk ik het gelukkigste moment in mijn leven.

Olle
Klik om te vergroten...

Wow Olle, dat lijkt me een fantastische ervaring! Die gaat zeker op mijn to do list als ik aan het trippen ben... Kan me voorstellen dat dat adembenemend is! :hearteyes:

Sneaky_User zei:
Smulpaapje zei:
Sneaky_User zei:
Leuk report! Volgende week is mijn eerste LSD trip. Ik verheugd me er enorm op, vooral na dit verhaal. Ik wilde beginnen met 100 ug maar nu ik dit zo lees denk ik dat ik aan 50 misschien genoeg heb.

Iemand advies?
Klik om te vergroten...

Je kan altijd nog bijnemen na een paar uur als je niet hard genoeg gaat! Zou gewoon beginnen met 50. Heb je veel tripervaring?
Klik om te vergroten...

Ik heb redelijk veel tripervaring met paddo's en truffels. Niet altijd even positief moet ik zeggen, maar dat is achteraf gezien altijd mijn eigen fout geweest. Verkeerde setting, over problemen blijven praten, overdosering, verkeerd gezelschap, horrorfilm en noem maar op hahahaha. Heb daar mijn lesjes wel uit geleerd. Ik ben zelf tussen de 110 en 120 kg. Als ik 50 neem, hoeveel later zou ik dan het beste weer bijnemen, en hoeveel (ivm tolerantie)?
Klik om te vergroten...

Ik zou ook absoluut beginnen met 50 µg, de heftigheid ervan overviel ons, en wij hebben ook wel wat tripervaring. Zeker aangezien je nog gewoon kunt bijnemen. Tolerantie treedt niet direct op, je kunt toch ook 3 pillen op een avond droppen? Je moet alleen niet elke week LSD gebruiken, dan kun je het steeds beter verdragen en heb je steeds meer nodig. Maar op 1 dag kun je makkelijk beginnen met 50 µg en later eventueel nog 50 µg bijnemen.
S
Sneaky_UserLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hahaha ik twijfel, ik verander steeds van mening. Eerst wilde ik met 100 beginnen, daarna dacht ik nee ik doe eerst 50 en als het bevalt doe ik een paar uur later 100, dan dacht ik weer nee ik doe 50/70... Pffff ik word moe van mijzelf ken je dat? Ik wil gewoon dat het perfect is. Ik zou balen als het te weinig is en ik zou ook balen als het TE overweldigend zou zijn. Ik denk dat het 70/70 wordt. Voor nu dan :grin:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sneaky_User zei:
Hahaha ik twijfel, ik verander steeds van mening. Eerst wilde ik met 100 beginnen, daarna dacht ik nee ik doe eerst 50 en als het bevalt doe ik een paar uur later 100, dan dacht ik weer nee ik doe 50/70... Pffff ik word moe van mijzelf ken je dat? Ik wil gewoon dat het perfect is. Ik zou balen als het te weinig is en ik zou ook balen als het TE overweldigend zou zijn. Ik denk dat het 70/70 wordt. Voor nu dan :grin:
Klik om te vergroten...

He jij :)

Niet teveel nadenken... Knip 3/4 van je zegel af, (lege maag) wacht een klein uurtje, hard genoeg?
prima :)

En anders bijnemen :wink:

Sorry voor offtopic, was een plezier om lezen!
L
LoodLid
01-01-2024, 00:00
#12
wow ! jullie trippen wel hard op maar 50ug ! De eerste en tot nu toe enige keer dat ik LSD heb gebruikt deed ik rond de 70ug en ik had toen het idee dat het meer spacen was dan echt trippen zoals op een portie paddo's of DMT (logies) dus was een beetje teleurgesteld dat ik zo weinig had genomen. Echter nu ik dit zo lees is het wel verstandig geweest laag te beginnen aangezien sommige mensen blijkbaar erg heftig op t spul reageren.
Mooi reportje btw lekker uitgebreid.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mooi report! Ik keek er al een tijdje naar uit en je hebt er echt een vermakelijk verhaal van gemaakt. Krijg zelf ook wel weer zin in een zegeltje als ik dit lees! Hihihihi, even wachten tot de zomer nog en we de kleine even lekker bij oma en opa kunnen onderbrengen... :wink:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heel mooi report en op sommige stukken heel herkenbaar (al heb ik alleen ervaring met paddo's/truffels en niet met LSD) en grappig omschreven. :grin:

Klinkt als een geweldige eerste keer. Ik hoop dat ik er binnenkort ook voor de eerste keer aan mag gaan geloven :hearteyes:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Thanks mensen! :) Het was inderdaad een prachtige ervaring. De eerste keer is onvergetelijk, en zal niet tegenvallen denk ik... Ik barstte in ieder geval gedurende de hele trip van geluk, voor mijn gevoel. :hearteyes: Ik heb al ontzettend veel zin in de volgende keer!
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#16
Marla Singer zei:
Mooi report! Ik keek er al een tijdje naar uit en je hebt er echt een vermakelijk verhaal van gemaakt. Krijg zelf ook wel weer zin in een zegeltje als ik dit lees! Hihihihi, even wachten tot de zomer nog en we de kleine even lekker bij oma en opa kunnen onderbrengen... :wink:
Klik om te vergroten...

Oh ik hoop dat dit de "lsd-gedachte"-ouder-generatie wordt!

Dan zouden we pas een leuke leefwereld hebben :hearteyes:


Enja, veel mensen reageren heel verschillend op kleine dosissen, opletten...
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#17
leuk verhaal bunny ^^ Maakt me alleen nog maar nieuwsgieriger naar LSD, denk dat ik het in de zomer maar eens ga doen:P

En ofc is Burial gewoon de shiznit :hearteyes:
V
VolginLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maar wat voor mij altijd het ultieme bewijs is dat er geen één werkelijkheid is, is het veranderen van je zintuigen. Als je niet op je zintuigen kunt vertrouwen, op wat dan wel? De hele wereld is alleen maar zoals wij het interpreteren, en zoals wij het zien verschijnen. De wereld verschilt per persoon en per wezen. Een persoon of dier die de wereld bijvoorbeeld alleen maar in grijstinten ziet ervaart alles wellicht heel anders, of iemand met een sterke reukzin ziet alles misschien in geuren... Ik vind dit een fijne conclusie om te hebben getrokken, aangezien ik, als ik me kut voel, altijd kan denken: dit is subjectief, deze gevoelens praat ik mezelf aan en ik kan me hier ook los van maken als ik het wel. It's all in the head...
Klik om te vergroten...

Briljant gast!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Volgin zei:
Maar wat voor mij altijd het ultieme bewijs is dat er geen één werkelijkheid is, is het veranderen van je zintuigen. Als je niet op je zintuigen kunt vertrouwen, op wat dan wel? De hele wereld is alleen maar zoals wij het interpreteren, en zoals wij het zien verschijnen. De wereld verschilt per persoon en per wezen. Een persoon of dier die de wereld bijvoorbeeld alleen maar in grijstinten ziet ervaart alles wellicht heel anders, of iemand met een sterke reukzin ziet alles misschien in geuren... Ik vind dit een fijne conclusie om te hebben getrokken, aangezien ik, als ik me kut voel, altijd kan denken: dit is subjectief, deze gevoelens praat ik mezelf aan en ik kan me hier ook los van maken als ik het wel. It's all in the head...
Klik om te vergroten...

Briljant gast!
Klik om te vergroten...
Rabbithole is een meisje. Ten minste, de laatste keer dat ik haar zag volgens mij wel.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo'n briljant meisje kom je niet vaak tegen in ieder geval. Die vergissing maakte ik aanvankelijk ook. Tot ik die prachtige blauwe ogen met eigen ogen zag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."