#1
Thanks mensen!
Het was inderdaad een prachtige ervaring. De eerste keer is onvergetelijk, en zal niet tegenvallen denk ik... Ik barstte in ieder geval gedurende de hele trip van geluk, voor mijn gevoel.
Ik heb al ontzettend veel zin in de volgende keer!