#1
vet trip report! binnenkort word het mijn eerste keer heb nieuwe albert hoffman 2010 blotters weten te regelen, heb er vet zin in als ik jouw report lees. ![:)]()
Mind_blowing zei:@ de mede-filosofen boven me:
Check voor de lol anders is de film What the bleep do we know.
Daarin word vrij duidelijk aangegeven dat realiteit inderdaad niet bestaat, en ook waarom (quantum physics komen bijv. aan bod, maar ook op de al genoemde emoties word dieper ingegaan).
OT: Ik heb met een waar gevoel van genot je verslag gelezen, vette trip!
Heb zelf nog nooit LSD gedaan, maar ik wil 't zelf binnen niet al te lange tijd voor de eerste keer doen. Zat te denken aan de zomer (als ik dan al 'n bron heb gevonden..) , wat sitters en wat trippers, meeting organiseren ofzo![]()
(ja, 'k weet dat er hier ook over een meeting gedacht werd, maar ik richt me voorlopig ff op m'n vriendenkring.. 'k wil niet m'n eerste keer met vreemden trippen)
Drientje zei:Het is ook te veel zweverig geblaat. Kijk gewoon ditDelcasa88 zei:Ik had What the Bleep afgezet, vond het teveel spacend geblaat...
Misschien nog maar is een kans geven...
2C-G-5 zei:vet trip report! binnenkort word het mijn eerste keer heb nieuwe albert hoffman 2010 blotters weten te regelen, heb er vet zin in als ik jouw report lees.![]()
Maar gelukkig wordt men ouder en wijzer (uhum). Ik denk dat je de film hypercube interessant zou vinden. (ook wel cube2 genoemd). Wel eerst deel 1 kijken anders snap je er geen hol vanRabbithole zei:Ik geloof eigenlijk sowieso in parallelle universums, het is al getheoretiseerd door zoveel briljante wetenschappers en het moet eigenlijk wel waar zijn. Niet dat het voor ons te bevatten is, maar ik denk wel dat het universum op die manier in elkaar steekt.
Pfff, wat een slappe hap die film. Leuk hoor een beetje zeiken met quantum fysica maar het is echt heel slecht uitgewerkt en nog slechter geacteerd.soldiermoney zei:Ik denk dat je de film hypercube interessant zou vinden. (ook wel cube2 genoemd). Wel eerst deel 1 kijken anders snap je er geen hol vanRabbithole zei:Ik geloof eigenlijk sowieso in parallelle universums, het is al getheoretiseerd door zoveel briljante wetenschappers en het moet eigenlijk wel waar zijn. Niet dat het voor ons te bevatten is, maar ik denk wel dat het universum op die manier in elkaar steekt.![]()
)En dat is weer zo'n weet je wat in mijn volgende trip naar boven komt drijven en me helemaal gaat pakken, ik weet het nu al.kapitein-x zei:Gaat echt van de basis (wat is een atoom) naar het quantumgebeuren in de 3e en laatste aflevering.
(interessant weetje: als je alle atomen op deze aarde van hun lege ruimte zou ontdoen [en inelkaar zou drukken], dan hou je een massa over ter grote van een appel - wauw, de rest is allemaal 'ledigheid' )
Rabbithole zei:Cogito ergo sum, lijkt me hier inderdaad een toepasselijke uitspraak.![]()
Haha, ja, dat zijn leuke weetjes. In principe raak je eigenlijk niks aan, als je denkt dat je materie aanraakt.Drientje zei:En dat is weer zo'n weet je wat in mijn volgende trip naar boven komt drijven en me helemaal gaat pakken, ik weet het nu al.kapitein-x zei:Gaat echt van de basis (wat is een atoom) naar het quantumgebeuren in de 3e en laatste aflevering.
(interessant weetje: als je alle atomen op deze aarde van hun lege ruimte zou ontdoen [en inelkaar zou drukken], dan hou je een massa over ter grote van een appel - wauw, de rest is allemaal 'ledigheid' )
Drientje zei:En dat is weer zo'n weet je wat in mijn volgende trip naar boven komt drijven en me helemaal gaat pakken, ik weet het nu al.kapitein-x zei:Gaat echt van de basis (wat is een atoom) naar het quantumgebeuren in de 3e en laatste aflevering.
(interessant weetje: als je alle atomen op deze aarde van hun lege ruimte zou ontdoen [en inelkaar zou drukken], dan hou je een massa over ter grote van een appel - wauw, de rest is allemaal 'ledigheid' )
kapitein-x zei:interessant weetje: als je alle atomen op deze aarde van hun lege ruimte zou ontdoen [en inelkaar zou drukken], dan hou je een massa over ter grote van een appel - wauw, de rest is allemaal 'ledigheid' .
Mind_blowing zei:Niet dat dat lang te bestuderen/bewonderen zou zijn, die dichtheid zou namelijk een zwart gat creëren :P
Rabbithole zei:Drientje zei:En dat is weer zo'n weet je wat in mijn volgende trip naar boven komt drijven en me helemaal gaat pakken, ik weet het nu al.kapitein-x zei:Gaat echt van de basis (wat is een atoom) naar het quantumgebeuren in de 3e en laatste aflevering.
(interessant weetje: als je alle atomen op deze aarde van hun lege ruimte zou ontdoen [en inelkaar zou drukken], dan hou je een massa over ter grote van een appel - wauw, de rest is allemaal 'ledigheid' )
Inderdaad, dat is zeker iets wat in m'n volgende trip in m'n gedachten zou kunnen opkomen.Sowieso zou ik de volgende keer wat meer mindfuck willen hebben om nog wat dieper op bepaalde inzichten in te kunnen gaan.
Ik heb What the bleep do we know dus niet gezien, misschien zijn sommige dingen wat nep maar ik vind de kern van het verhaal dan toch meestal wel interessant. Inderdaad: wat weten we nu eigenlijk? Iets waar ik bij het gebruik van welke willekeurige drug dan ook steeds weer op terugkom...
Wat is er nu eigenlijk zeker, als je het even heel mierenneukerig bekijkt?![]()
kapitein-x zei:interessant weetje: als je alle atomen op deze aarde van hun lege ruimte zou ontdoen [en inelkaar zou drukken], dan hou je een massa over ter grote van een appel - wauw, de rest is allemaal 'ledigheid' .
taurus zei:heb dit weekend geloof ik een reportage over lsd gezien op tv![]()
was echt wel interesant om te zien hoe het ontstaan is enz![]()
lazy zei:prachtig report, ik heb echt genoten tijdens het lezengoed voor je dat je eerste keer zo geweldig was !
taurus zei:heb dit weekend geloof ik een reportage over lsd gezien op tv![]()
was echt wel interesant om te zien hoe het ontstaan is enz![]()
Rabbithole zei:
De ervaring van een bonbon was echter nog duizendmaal heftiger: ik beet een stuk eraf, en direct liep het speeksel me letterlijk in de mond. Het was net of ik de kleuren van de smaken kon zien, en de smaak met al mijn zintuigen kon waarnemen. Wat een ongelooflijk bizarre beleving.
De lijnen en knoesten van het hout vervormden en bewogen zich in spiralen, waardoor er een soort abstract floraal patroon ontstond. Hier heb ik een hele tijd naar liggen kijken, terwijl ik de kleuren van de muziek kon ‘horen’.
Op verdere ontdekkingstocht door de flat haalde ik helemaal verwonderd van de prachtige kleuren het volgende parfumflesje uit de kast van Apparats huisgenoot:
![]()
In een opwelling besloot ik om wat parfum door de kamer te spuiten, en Apparat riep verrukt dat het net was alsof je de geuren kon proeven. Aangezien ik ook de kleuren van het eten en de muziek kon zien, vormde deze grensoverschrijding van zintuigen in mijns inziens de rode draad door mijn trip. Het was alsof we waren gezegend met een soort zesde zintuig, dat het mogelijk maakt om alles op een hele andere en nieuwe manier te ervaren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."