Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoevaak smoken?

Hoevaak smoken?

37 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
S
SpankerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pietman zei:
Eventjes iets wat ik me afvraag.
Hoevaak blowen julie ongeveer?
iedere dag? meerder keren per week?
of alleen op 'feestdagen'?
en waarom heb je dit blowritme?

ikzelf probeer niet elke dag te roken, een paar keer in de week dus
Klik om te vergroten...

elke dag zeker wel stuk of 5, en als me vrienden er zijn dan worden het er meer! :stoned: :stoned:
N
NemanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit topic gaat teveel offtopic, daarom een slotje. Tevens een waarschuwing voor pjotr, gedraag je een beetje aub.
p
pjotrLid
01-01-2024, 00:00
#3
mellowWw zei:
8 tot 12?
WOW... dat lijkt me een beetje erg veel en duur.....
tenzij je zelf een aantal planten hebt.........
zijn er hier eigenlijk veel mensen met planten?
GOEDE planten dan he....
niet uit dat vogelzaad.
Greetzzz... :smoke:
Klik om te vergroten...

yes ik heb 2 santa maria planten... nog even wachten en ik kan weer heeeeel veel blowen!
p
pjotrLid
01-01-2024, 00:00
#4
dood?

het is hier wel erg dood mensen doe er is iets aan! :stoned:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja pjotr, het is hier idd echt dood. vind ik echt jammer maarja...
s
synchemicLid
01-01-2024, 00:00
#6
me too.

Hmm... 't is nu 9.44... ben al nie stoned meer van die joint van vanmorgen voor schooltijd :)

en ik kan 't goed hebben hoor, vind 't heeeeerlijk en school of sociale situaties lijden er niet onder! vette shit mann..
p
pjotrLid
01-01-2024, 00:00
#7
needlefreak zei:
Ja pjotr, het is hier idd echt dood. vind ik echt jammer maarja...
Klik om te vergroten...

doe er iets aan:wink:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#8
doe er iets aan
Klik om te vergroten...

ik heb sinds ik hier kom al het meest gepost van allemaal denk ik maar ik heb ook geen inspiratie meer en vragen over drugs heb ik niet. er zouden meer mensen moeten komen die vragen stellen of hun probleem vertellen zodat we erover kunnen praten.
p
pjotrLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik denk niet dat hier veel mensen hun problemen komen vertellen, of ga jij wel al je problemen in een of anderd drugs forum op tafel leggen??
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik bedoel maar alles rond drugs: vragen, ervaringen,... en ook wel eens problemen. kijk maar naar het verhaal van petra.

ikzelf heb genoeg mensen rond mij in die instelling waar ik zit en ik weet door ervaring zelf genoeg van drugs dat ik geen behoefte heb om m'n problemen hier te posten. maar er zullen wel andere mensen zijn zeker?

ps:openmouth:nrechtstreeks post ik mijn probleem hier wel, als je m'n posts leest dan merk je het wel
p
pjotrLid
01-01-2024, 00:00
#11
needlefreak zei:
ik bedoel maar alles rond drugs: vragen, ervaringen,... en ook wel eens problemen. kijk maar naar het verhaal van petra.

ikzelf heb genoeg mensen rond mij in die instelling waar ik zit en ik weet door ervaring zelf genoeg van drugs dat ik geen behoefte heb om m'n problemen hier te posten. maar er zullen wel andere mensen zijn zeker?

ps:openmouth:nrechtstreeks post ik mijn probleem hier wel, als je m'n posts leest dan merk je het wel
Klik om te vergroten...

ben je mooi zielig als je je problemen op internet probeert op te lossen.

anyway ik ben weg hier....stelletje gekken
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#12
:wave:
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#13
best wel relaxed.......
ga ook maar es 'n coffeeshop beginnen :grin:
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Maar hebben de mensen hier nog zelf planten of haalt iedereen het altijd uit de coffeeshop?

Greetzzz... :smoke:
P
PietmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eventjes iets wat ik me afvraag.
Hoevaak blowen julie ongeveer?
iedere dag? meerder keren per week?
of alleen op 'feestdagen'?
en waarom heb je dit blowritme?

ikzelf probeer niet elke dag te roken, een paar keer in de week dus
]
]x[Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmm blow niet vaak. 1x in de maand en dan bijvoorbeeld ook als er grote feesten zijn en de juiste mensen gaan mee. Meeste blow ik dan heb hardcore feesten en bij trance feesten wat minder. En soms heb je echt van die feesten dan doe je heel de avond nix anders. Dus bij mij is dat zo variable als de tering. Vroeger had ik wel een vast rooster toen woonde me overbuurmeisje hier nog. Toen was het iedere dinsdag avond smoke avond maarja das voorbij :( Maar verschilt dus bij mij
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#16
nog nooit geblowt :openmouth:
N
NemanLid
01-01-2024, 00:00
#17
WOW... dat lijkt me een beetje erg veel en duur.....
Klik om te vergroten...
Hij zegt toch dat 'ie in een shop werkt :wink:.
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Blow dagelijks, omdat ik het kan combineren met m'n dagelijkse leven, als dat niet meer gaat, dan wordt het tijd om te gaan minderen. :( Tot die tijd blijf ik zeker dagelijks blowen. :stoned: Komt waarschijnlijk ook doordat ik van dag tot dag leef, zie wel wat er morgen weer gebeurt.

Zijn er hier nog meer mensen die willen blowen? Ik neem aan van wel
h
hybridLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zo'n 1 a 3 X per dag doordeweeks
en zo'n 4 a 6 in et weekend (laatste tijd)

vin ik wel chill zo :stoned: Maar dat kost wel zo'n beetje al mijn geld maarja.... Zou tog niet weten wat er anders mee te doen
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ben zelf nooit van plan te gaan blowen, ik zie niet in waarom wel, maar vind het altijd leuk om reacties te horen natuurlijjk!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."