Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoevaak smoken?

Hoevaak smoken?

37 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
w
weedmasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
eerst blowde ik elke dag zo'n 5 jonko's maar nu is de lol eraf en nu blow ik een keer in de week of zo. en het is nu ook veel lekkerder en je word beter gaar. :stoned: :smoke:
C
CopelandiaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pietman zei:
Eventjes iets wat ik me afvraag.
Hoevaak blowen julie ongeveer?
iedere dag? meerder keren per week?
of alleen op 'feestdagen'?
en waarom heb je dit blowritme?

ikzelf probeer niet elke dag te roken, een paar keer in de week dus
Klik om te vergroten...

Ik blow een paar keer per week, niet als ik op school zit, maar gewoon thuis of chill met vrienden, of als ik uitga dus..ik vind het wel best zo, zolang mijn schoolresultaten er maar niet onder lijden, daarvoor moet ik wat meer uitkijken..
b
blowkingLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik rookte 3 a 4 gram per dag. tegenwoordig alleen nog maar in weekend en vakanties( net voorbij) in 1 week 25gram hasj en 8gram weed.Maar think it over and over again!!!!
r
rookLid
01-01-2024, 00:00
#4
tjooken

ik rook nu een jaartje of 8 denk ik. het is verandert hoe veel in de loop der jaren meer er zijn tijden geweest dat ik echt op 7 a 8 sticks per dag zat maar de afgelopen tijd (laatste 2jaar) rook ik alleen nog in me bed voor ik ga slapen een stick maar wel elke dag. dit komt omdat ik bijna altijd "out" ga, de laatste tijd dan, dus vroeger kon ik achter elkaar roken zonder me kut te voelen. maar nu gaat dat helaas niet meer. maar toch rook ik nog elke dag en trip ik hard in me bedje maar ik blijf het ontspannen vinden. ik vind het alleen wel jammer dat ik nu niet meer kan roken buiten me eigen kamer. omdat ik dan gewoon te para word. iemand die dit ook heeft? :rolleyes:
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet meer sinds de afgelopen vakantie (weekje geleden)
P
PsychonautLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik blow zelf niet vaak, maar wanneer ik blow blow ik vaak wel heel veel.

Ik blow misschien 3, in de vakantie 5 keer per week en dan door de week 3 of 4 pijpjes cannabis, en in het weekend hou ik de tel niet bij, en drink ik vaak ook nog 2 glazen wietthee of hasjmelk.

Vaker als dit moet ik het ook niet doen, want dan neemt de entheogene werking af, en dat moet niet.

Ik gebruik het puur voor 3 doelen:

1. Om lol te hebben o.a en gesprekken te bevorderen en betere sex.

2. Om de wereld en mezelf beter te begrijpen, en meer liefde en tolerantie te voelen voor de mensheid.

3. Omdat het mijn creativiteit op een goeie manier bevordert.
S
SpankerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pietman zei:
Eventjes iets wat ik me afvraag.
Hoevaak blowen julie ongeveer?
iedere dag? meerder keren per week?
of alleen op 'feestdagen'?
en waarom heb je dit blowritme?

ikzelf probeer niet elke dag te roken, een paar keer in de week dus
Klik om te vergroten...

elke dag zeker wel stuk of 5, en als me vrienden er zijn dan worden het er meer! :stoned: :stoned:
N
NemanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit topic gaat teveel offtopic, daarom een slotje. Tevens een waarschuwing voor pjotr, gedraag je een beetje aub.
p
pjotrLid
01-01-2024, 00:00
#9
mellowWw zei:
8 tot 12?
WOW... dat lijkt me een beetje erg veel en duur.....
tenzij je zelf een aantal planten hebt.........
zijn er hier eigenlijk veel mensen met planten?
GOEDE planten dan he....
niet uit dat vogelzaad.
Greetzzz... :smoke:
Klik om te vergroten...

yes ik heb 2 santa maria planten... nog even wachten en ik kan weer heeeeel veel blowen!
p
pjotrLid
01-01-2024, 00:00
#10
dood?

het is hier wel erg dood mensen doe er is iets aan! :stoned:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja pjotr, het is hier idd echt dood. vind ik echt jammer maarja...
s
synchemicLid
01-01-2024, 00:00
#12
me too.

Hmm... 't is nu 9.44... ben al nie stoned meer van die joint van vanmorgen voor schooltijd :)

en ik kan 't goed hebben hoor, vind 't heeeeerlijk en school of sociale situaties lijden er niet onder! vette shit mann..
p
pjotrLid
01-01-2024, 00:00
#13
needlefreak zei:
Ja pjotr, het is hier idd echt dood. vind ik echt jammer maarja...
Klik om te vergroten...

doe er iets aan:wink:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#14
doe er iets aan
Klik om te vergroten...

ik heb sinds ik hier kom al het meest gepost van allemaal denk ik maar ik heb ook geen inspiratie meer en vragen over drugs heb ik niet. er zouden meer mensen moeten komen die vragen stellen of hun probleem vertellen zodat we erover kunnen praten.
p
pjotrLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik denk niet dat hier veel mensen hun problemen komen vertellen, of ga jij wel al je problemen in een of anderd drugs forum op tafel leggen??
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik bedoel maar alles rond drugs: vragen, ervaringen,... en ook wel eens problemen. kijk maar naar het verhaal van petra.

ikzelf heb genoeg mensen rond mij in die instelling waar ik zit en ik weet door ervaring zelf genoeg van drugs dat ik geen behoefte heb om m'n problemen hier te posten. maar er zullen wel andere mensen zijn zeker?

ps:openmouth:nrechtstreeks post ik mijn probleem hier wel, als je m'n posts leest dan merk je het wel
p
pjotrLid
01-01-2024, 00:00
#17
needlefreak zei:
ik bedoel maar alles rond drugs: vragen, ervaringen,... en ook wel eens problemen. kijk maar naar het verhaal van petra.

ikzelf heb genoeg mensen rond mij in die instelling waar ik zit en ik weet door ervaring zelf genoeg van drugs dat ik geen behoefte heb om m'n problemen hier te posten. maar er zullen wel andere mensen zijn zeker?

ps:openmouth:nrechtstreeks post ik mijn probleem hier wel, als je m'n posts leest dan merk je het wel
Klik om te vergroten...

ben je mooi zielig als je je problemen op internet probeert op te lossen.

anyway ik ben weg hier....stelletje gekken
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#18
:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."