#1
eerst blowde ik elke dag zo'n 5 jonko's maar nu is de lol eraf en nu blow ik een keer in de week of zo. en het is nu ook veel lekkerder en je word beter gaar.



Pietman zei:Eventjes iets wat ik me afvraag.
Hoevaak blowen julie ongeveer?
iedere dag? meerder keren per week?
of alleen op 'feestdagen'?
en waarom heb je dit blowritme?
ikzelf probeer niet elke dag te roken, een paar keer in de week dus

Pietman zei:Eventjes iets wat ik me afvraag.
Hoevaak blowen julie ongeveer?
iedere dag? meerder keren per week?
of alleen op 'feestdagen'?
en waarom heb je dit blowritme?
ikzelf probeer niet elke dag te roken, een paar keer in de week dus

mellowWw zei:8 tot 12?
WOW... dat lijkt me een beetje erg veel en duur.....
tenzij je zelf een aantal planten hebt.........
zijn er hier eigenlijk veel mensen met planten?
GOEDE planten dan he....
niet uit dat vogelzaad.
Greetzzz...![]()

needlefreak zei:Ja pjotr, het is hier idd echt dood. vind ik echt jammer maarja...
doe er iets aan
needlefreak zei:ik bedoel maar alles rond drugs: vragen, ervaringen,... en ook wel eens problemen. kijk maar naar het verhaal van petra.
ikzelf heb genoeg mensen rond mij in die instelling waar ik zit en ik weet door ervaring zelf genoeg van drugs dat ik geen behoefte heb om m'n problemen hier te posten. maar er zullen wel andere mensen zijn zeker?
psnrechtstreeks post ik mijn probleem hier wel, als je m'n posts leest dan merk je het wel

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."