Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik noem het blowen en als ik zeg ik ga naar simon dan weet je dat ik ga blowen.."
"zeker elke dag 4 jointjes.. als ik wakker word, na het ontbijt, in de middag, en 's avonds.. soms wel 5."
"ik probeer me zelf altijd goed in de hand te houden maar wanneer ik een feestje heb (18 juli was ik jarig) ga ik door tot 5 uur en daar komt bier, bacardi, goldstrike, vodkajus en uiteraard wiet in voor.. je hebt die nacht de grootste lol, maar de volgende dag ben je zo suf als een garnaal"
"je weet wel.. gewoon lekker spacen"