Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"K vind speed maar kut troep, als er iets slecht voor je lijf is is het speed wel. Ik heb mezelf dan ook voorgenomen geen speed te gaan gebruiken (ook niet voor 1x)"
"Als je xtc niet te vaak doet vind ik niet dat het veel kwaad kan, natuurlijk moet je niet zover gaan dat je het elke dag gaat gebruiken. 1x in de 3 maanden zou geen kwaad kunnen zegt men, maar zelf overschrijdt ik die grens nogal eens"
"blowen"
"Bijna elke dag..."
"Van paddo's kun je niet fout gaan, zolang je zelf maar positief blijft denken. Je weet dat het gevoel na 3/4 uur weer over is, en er is niks engs of gevaarlijks aan, dus het positief blijven gaat bij mij altijd vanzelf. Het beste kun je paddo's ook buiten gebruiken, in de natuur (bos/park) je voelt je dan zo goed met de natuur om je heen!!! Verslaafd raken aan paddo's is onzin, ik vind paddo's erg leuk, maar zeker niet voor elke dag! Het is iets wat je 1 of 2 keer per maand doet ofzo."