Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoevaak smoken?

Hoevaak smoken?

37 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#1
best wel relaxed.......
ga ook maar es 'n coffeeshop beginnen :grin:
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Maar hebben de mensen hier nog zelf planten of haalt iedereen het altijd uit de coffeeshop?

Greetzzz... :smoke:
P
PietmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eventjes iets wat ik me afvraag.
Hoevaak blowen julie ongeveer?
iedere dag? meerder keren per week?
of alleen op 'feestdagen'?
en waarom heb je dit blowritme?

ikzelf probeer niet elke dag te roken, een paar keer in de week dus
]
]x[Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm blow niet vaak. 1x in de maand en dan bijvoorbeeld ook als er grote feesten zijn en de juiste mensen gaan mee. Meeste blow ik dan heb hardcore feesten en bij trance feesten wat minder. En soms heb je echt van die feesten dan doe je heel de avond nix anders. Dus bij mij is dat zo variable als de tering. Vroeger had ik wel een vast rooster toen woonde me overbuurmeisje hier nog. Toen was het iedere dinsdag avond smoke avond maarja das voorbij :( Maar verschilt dus bij mij
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#4
nog nooit geblowt :openmouth:
N
NemanLid
01-01-2024, 00:00
#5
WOW... dat lijkt me een beetje erg veel en duur.....
Klik om te vergroten...
Hij zegt toch dat 'ie in een shop werkt :wink:.
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blow dagelijks, omdat ik het kan combineren met m'n dagelijkse leven, als dat niet meer gaat, dan wordt het tijd om te gaan minderen. :( Tot die tijd blijf ik zeker dagelijks blowen. :stoned: Komt waarschijnlijk ook doordat ik van dag tot dag leef, zie wel wat er morgen weer gebeurt.

Zijn er hier nog meer mensen die willen blowen? Ik neem aan van wel
h
hybridLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zo'n 1 a 3 X per dag doordeweeks
en zo'n 4 a 6 in et weekend (laatste tijd)

vin ik wel chill zo :stoned: Maar dat kost wel zo'n beetje al mijn geld maarja.... Zou tog niet weten wat er anders mee te doen
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ben zelf nooit van plan te gaan blowen, ik zie niet in waarom wel, maar vind het altijd leuk om reacties te horen natuurlijjk!
n
nielsdwLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik blow momenteel nog vrij veel, zo'n 3-6 keer in de week en dan 1-3 joints, soms ook maar een paar hijsen ofzo. vind het steeds leuker worden, de sfeer eromheen, goeie vrienden erbij, misschien ben ik wel verslaafd, ik weet het niet, valt ook eigenlijk wel mee. soms ben ik wel bang dat me school eronder lijdt maar heb nog niet echt aanwijzingen daarvoor, het gaat nog altijd goed, ik blow nu ruim een jaar (in het begin nog maar heel weinig, 1x/mnd). het is denk ik de meest 'softe' drug ook, nicotine is gewoon veel te verslavend en daardoor bedrijging voor je gezondheid, alcohol heeft ook meer negatieve dan positieve gevolgen (wel 1 hele sterke positieve trouwens :wink:) , harddrugs zijn link, gewoon niet vaker dan 1x in de 3 maanden moet je dat doen, en ook dan gematigd! ik rook trouwens wel peuken zelf :( . kheb 1 capsule mdma met beetje speed denk ik (weet niet precies :confused:) ooit genomen (afgelopen week) WAS ECHT VETTTT!!! maar wel link denk ik idd
m
mewthoLid
01-01-2024, 00:00
#10
blow hele dag vrij veel 8-tot 12.kan het prima combineren met mijn werk en leven werk in een shop.mazzel :stoned:
v
vashLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik blow ook dagelijk meestal 3 a 4 joints op een dag
gewoon dagelijks schema:|
school 3 uur les
in de pauze wiet hale
2 uur les
in de 2 pauze smoke
1 uur les (lekker stoned)
uit
eten
en dan 's avonds nog 1 of 2

dat was et
L
LockeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blowde ook dagelijks ben nu bezig met stoppen ik heb het wel gehad om heel de dag vaag te zijn en me nooit eens normaal voelen ..
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#13
8 tot 12?
WOW... dat lijkt me een beetje erg veel en duur.....
tenzij je zelf een aantal planten hebt.........
zijn er hier eigenlijk veel mensen met planten?
GOEDE planten dan he....
niet uit dat vogelzaad.
Greetzzz... :smoke:
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja dat is waar eheeh niet opgelet
dat is wel relaxed als je in een shop werkt
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

greetzz... :smoke:
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Best kans dat je de wiet tegen inkoopsprijs kan kopen :grin: lijkt me wel relaxd werken daaroh?
:stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :grin: :wave:
j
jacqieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alleen na een feest :) en dan is het ff denken......................TEVEEL....hihihi :flushed: :grin: :grin:
C
CropLid
01-01-2024, 00:00
#17
aantal keer per dag, 3 keer red ik wel, er zijn niet zo heelveel dingen die me nog boeiend behalve blowen, het is gewoon superr :stoned:
O
OnyxLid
01-01-2024, 00:00
#18
zeker elke dag 4 jointjes.. als ik wakker word, na het ontbijt, in de middag, en 's avonds.. soms wel 5. :flushed: :sunglasses: :( :) :openmouth: :angry: :stoned: :smoke: :hearteyes:
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#19
Locke zei:
Blowde ook dagelijks ben nu bezig met stoppen ik heb het wel gehad om heel de dag vaag te zijn en me nooit eens normaal voelen ..
Klik om te vergroten...

En ben je al gestopt? Locke of niet...
:openmouth:


Greetzzz... :stoned:
L
LKMLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bijna elke dag...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."