Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallucineren Van wiet? Het overkwam mij gisteren!

Hallucineren Van wiet? Het overkwam mij gisteren!

74 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm, ik heb wel eens gehad dat ik bijvoorbeeld wist dat de man op het scherm van de tv jules deelder niet was, maar hij leek er wel enorm veel op :P
Of dat de neus van diegene op de tv opeens is uitgesmeerd over het hele scherm :confused: :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
HUHHHHHH?:P

ik wel eens gehad dat ik bleeft kijken naar zo'n telefoon spelletjes snachts! Was echt een gigantisch lekker wijf die dat toen presenteerde! En het was ook niet zo dat ze zelf dom was maar had een gezellige babbel :grin:

Ik was er gewoon even verliefd op :)
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ahaha inderdaad hebbek ook al veel gedaan, maar meestal zijn ze echt olie dom en kramen ze gewoon pure onzin uit, kan me daar echt ziek mee lachen :mrgreen:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja gister keek ik ff en dr was iets kapot met haar oortje die stond veelste hard en je hoorde een andere vrouw gewoon voorzeggen wat ze moest zeggen echt zo ontzettend droog! hahahha

en dan zegt die doos ook nog : 'mn oortje werkt niet ik sta helemaal alleen in de studio , zo weet ik nooit of het bedrag nog hoger word''
en dan 30 seconde later hoor je die vrouw weer "" ZEG DAT HET NIET RADIO IS""

haha ik lach echt dubbel
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#5
haha ze zouden haar beter een pilletje of streepje geven dat ze goed kan babbelen :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
spacekonijn zei:
ja gister keek ik ff en dr was iets kapot met haar oortje die stond veelste hard en je hoorde een andere vrouw gewoon voorzeggen wat ze moest zeggen echt zo ontzettend droog! hahahha

en dan zegt die doos ook nog : 'mn oortje werkt niet ik sta helemaal alleen in de studio , zo weet ik nooit of het bedrag nog hoger word''
en dan 30 seconde later hoor je die vrouw weer "" ZEG DAT HET NIET RADIO IS""

haha ik lach echt dubbel
Klik om te vergroten...



WHEHE! :P

ik snap het echt niet! Wat die lui doen is toch gewoon misbruik maken van de lager sociale mensen en jongens die geilen op die wijfen :rolleyes:

Ik vind het echt te ver gaan wat ze je daar flikken! Ze liegen gewoon! Dat mat toch niet op tv? Naja het gebeurd volgens mij wel vaker :cry:

KLote maatschappij ook eh!
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#7
je hoeft niet te kijken :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
nee, maar dat doen die lagere sociale dus wel! :P

en soms is er gewoon niks anders haha!
p
patrick2Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Jeller zei:
weed is een hallucingene drug dus normaal moet het wel lukken, maar echte hallucinaties heb ik nog nooit echt gehad.. meer 'vlekken' of gezichtsbedrog
Klik om te vergroten...
Ik dacht toch dat alleen paddos en lsd hallucigene middelen waren , IK WIL OOK ZO,N WIET WAT JULLIE ROKEN, is er dan toch eindelijk een nieuwe kruising op de markt????
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmm nee, je moet er gewoon heel erg veel van roken :stoned:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
nee je moet gewoon gek in je bol zijn
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, dat helpt wel ja :P
p
patrick2Lid
01-01-2024, 00:00
#13
mathijs zei:
Hmm nee, je moet er gewoon heel erg veel van roken :stoned:
Klik om te vergroten...
Dat moet niet zo,n probleem zijn , maar dan wil ik wel DIE kruising
p
patrick2Lid
01-01-2024, 00:00
#14
spacekonijn zei:
nee je moet gewoon gek in je bol zijn
Klik om te vergroten...
He wat jammer nou blijk ik toch een heel normale jongen te zijn , zal het zeker niet wrken he ??
p
patrick2Lid
01-01-2024, 00:00
#15
mathijs zei:
Ja, dat helpt wel ja :P
Klik om te vergroten...
Ik zal het nog eeeen keer proberen en als het dan niet werkt word ik GEK
p
patrick2Lid
01-01-2024, 00:00
#16
mathijs zei:
Nouja, je kunt het altijd proberen, het is geen straf :wink:
Klik om te vergroten...
Laat ik mezelf dan maar niet langer straffen he , ik ga me er ff eentje rollen :smoke:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou, bij mij is het vaak zo dat als ik ga hallucineren, dat ik eerst gek wordt, dan heel rustig en dan blow ik nog meer, en dan ga ik op de bank liggen en dan gaan er dingen vervormen :grin:
p
patrick2Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Sorry jongens , ik ben dus best wel een door gerookte wiet kikker om het maar eens zo te benoemen . Maar dit hoor ik dus voor het eerst , en ik lul nu niet ik ben 33 jaar en rook al vanaf mijn 13/14e hash en wiet (plus de rest maar daar gaat het hier nu niet over) ,wiet is dus wat ik momenteel nuttig,maar hallucineren nee!!Dan word het toch paddos of lsd bij mij om dit level te bereiken ""ik verheerlijk hier niets mee "", maar zo gaat dat bij mij
p
patrick2Lid
01-01-2024, 00:00
#19
patrick2 zei:
Sorry jongens , ik ben dus best wel een door gerookte wiet kikker om het maar eens zo te benoemen . Maar dit hoor ik dus voor het eerst , en ik lul nu niet ik ben 33 jaar en rook al vanaf mijn 13/14e hash en wiet (plus de rest maar daar gaat het hier nu niet over) ,wiet is dus wat ik momenteel nuttig,maar hallucineren nee!!Dan word het toch paddos of lsd bij mij om dit level te bereiken ""ik verheerlijk hier niets mee "", maar zo gaat dat bij mij
Klik om te vergroten...
of ik ik ben zo stoned dat ik de joke niet snap of er is toch leven na de dood
p
patrick2Lid
01-01-2024, 00:00
#20
SpacingBen zei:
Hallo vanacht toen ik een beetje moe werd en toch op wou blijven heb ik eens lekker een lange pure stick gerookt. Had al 3 dagen (ja zoveel is dat niet :P) niks geblowd dus dan valt ie altijd wel lekker (is ook wel sterke White widow) en ik was dus behoorlijk knetter! Ik ging toen eens ff lekker in mijn bed liggen en dat was erg relaxed! Plotseling zie ik ineens allemaal kleuren en allerlei beelden schoten door mijn hoofd! Ik dacht echt ff WTF! Het was net een droom (misschien kwam het omdat ik moe was en dan zal er vast een stofje worden aangemaakt die voor de zogenaamde droombeelden zorgt) maar dan met je ogen open! Ik heb echt een tijdje zitten spacen en helemaal toen ik op mijn ogen ging drukken begon ik gigantisch te spacen! Al die gekke kleuren en als ik er mee stopte flikkerende lichtpuntjes!

Was echt een heerlijk uurtje hallicuneren (als ik het zo mag noemen:))

Het is echter maar zelden dat ik echt dingen zie met mijn ogen open, hoe zit dat bij jullie? Kan het zijn dat er dit gedeelte van de wiet meer halucigene stoffen zaten of lag het aan mijn geestelijke gesteldheid?
Klik om te vergroten...
Hoi Ben hier Pet ik dach t dus even dat je zit te ouwehoere, maar je meent dit dus echt ?Ik vraag dat omdat het mij nog nooit is overkomen ,ik ben nl van mening dat wiet een van de weinige kruiden is , die op zijn manier soms best wel positief kan zijn voor de mens maar dat het bij sommige mensen als een halucigeen werkt hoor ik voor het eerst , als er dan al zo,n werking zou moeten komen ,denk ik en verbeter mij als als ik fout zit ,dat het een of aan de persoon zijn geestes-gestelheid van die dag, ligt of dat er nog andere middelen in het spel zijn . Want mijn vraag is hoeveel t.h.c. moet ik dan binnen krijgen om dat effect te behalen Ik snap het niet zo goed eerlijk gezegd ??????Ik zou het wel eens willen meemaken ,dus daar wil ik nix over zeggen , want het lijkt me idd leuk als je een goeie toeter rookt en je denkt ""oh lekker relaxen""en je gaat liggen en op eens ""oeps wat is dit dan nou""
Ik zou zeggen rook ze en tot de vlgd x
gr P+C

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."