Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallucineren Van wiet? Het overkwam mij gisteren!

Hallucineren Van wiet? Het overkwam mij gisteren!

74 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alleen stoned zijn vind je ook wel prettig?

20 euro is wel erg duur! Volgens mij hebben wij geen eens hasj/wiet in deze prijsklasse :confused:
T
TreintrippersLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja dat deed ik ook. Ik zei dat hij de sfeer teveel beïnvloedde en dat op de manier waarop hij praatte ik het idee kreeg dat ik alles op zíjn manier moest zien en dat ik gewoon wilde spacen :stoned:. Dan bleef hij 1 minuut stil en begon daarna weer te brabbelen over wat hij allemaal zag en voelde en blabla (maarja, hij had zo'n effect nog nooit gehad zei hij, dus het was een beetje chaotisch voor 'm), voor mij was dat wel vervelend :P . Maar de hasj die we hadden gekocht was Haze Ice.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
mmm, was het een nog niet zo ervaren blower soms?

Heb het zelf trouwens ook als ik sterke/veel wiet/hasj gerookt heb! Je zit dan lekker in je eigen space en met de meeste mensen heb je dan geen zin om mee te praten :stoned:

Hoe duur is die Haze ice?
T
TreintrippersLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hij is vaak stoned geweest, maar niet high. Of ik veel praat ligt heel erg aan de sfeer en hoe ik me voel..soms praat ik echt heel veel als ik high ben en dan denk ik echt: Waar héb ik het over? :grin:. Dan ben ik ook soms halverwege een zin en dan ben ik al vergeten hoe die begon. Dat vind ik altijd erg leuk. Maar als ik de sfeer niet zo heel leuk vind (zoals gister dus :P), dan wil ik me echt concentreren op alles wat ìk meemaak en me lekker laten gaan daarin. Ik vind het ook superrelaxt om muziek te luisteren en dan lekker stil op de bank te zitten en te eten :wink:.
De hasj was 20 euro per gram.
T
TreintrippersLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het niet zo leuk om in mijn eentje high te zijn, doe ik nooit (bijna nooit dan). Ik vind het wel fijn als er zo een sfeer is met anderen waarin je zelf kan spacen, maar ook met anderen kan praten als iemand dat wil. Gewoon dat je elkaar een beetje aanvoelt wat dat betreft..weet je wel :P

Als ik stoned ben dan maakt het me allemaal wat minder uit, lachkick hier, lame gesprek daar...dat is gewoon anders.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
SpacingBen zei:
Alleen stoned zijn vind je ook wel prettig?

20 euro is wel erg duur! Volgens mij hebben wij geen eens hasj/wiet in deze prijsklasse :confused:
Klik om te vergroten...

ice-o-lator! :grin:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
volgens mij niet
maar kstruin binnenkort wel ff paar shops af met de id van me broer :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
van hasj eten kan je heel hard gaan
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
en ook :kots:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
hardgaan dus e.. is volgens mij vergelijkbaar met spacecake
F
Freaky_SLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had gisteren ook zoiets raars. Ik zat in de tram...na een waterpijp gebruikt te hebben, een paar andere kleine pijpjes en een joint...stoned as hell dus. Het was donker dus als iemand de tram inkwam zag je dat weerspiegeld in het raam. dus toen kwam er opeens iemand binnen met een fiets en ik wilde bijna gaan uitwijken omdat ik dacht dat die fiets op mij afkwam.

Even later dacht ik, hé dit is een lekker rockliedje. Ik hoorde de zanger en het klonk goed...tot ik me opeens realiseerde dat het geen liedje was maar het geluid van de tram :openmouth:. Ik dacht wtf...ik dacht echt dat ik gewoon een stem hoorde, een zanger maar dat bleek niet zo te zijn. En ik vond het liedje nog leuk ook...haha
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja gister keek ik ff en dr was iets kapot met haar oortje die stond veelste hard en je hoorde een andere vrouw gewoon voorzeggen wat ze moest zeggen echt zo ontzettend droog! hahahha

en dan zegt die doos ook nog : 'mn oortje werkt niet ik sta helemaal alleen in de studio , zo weet ik nooit of het bedrag nog hoger word''
en dan 30 seconde later hoor je die vrouw weer "" ZEG DAT HET NIET RADIO IS""

haha ik lach echt dubbel
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#13
haha ze zouden haar beter een pilletje of streepje geven dat ze goed kan babbelen :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
spacekonijn zei:
ja gister keek ik ff en dr was iets kapot met haar oortje die stond veelste hard en je hoorde een andere vrouw gewoon voorzeggen wat ze moest zeggen echt zo ontzettend droog! hahahha

en dan zegt die doos ook nog : 'mn oortje werkt niet ik sta helemaal alleen in de studio , zo weet ik nooit of het bedrag nog hoger word''
en dan 30 seconde later hoor je die vrouw weer "" ZEG DAT HET NIET RADIO IS""

haha ik lach echt dubbel
Klik om te vergroten...



WHEHE! :P

ik snap het echt niet! Wat die lui doen is toch gewoon misbruik maken van de lager sociale mensen en jongens die geilen op die wijfen :rolleyes:

Ik vind het echt te ver gaan wat ze je daar flikken! Ze liegen gewoon! Dat mat toch niet op tv? Naja het gebeurd volgens mij wel vaker :cry:

KLote maatschappij ook eh!
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#15
je hoeft niet te kijken :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
nee, maar dat doen die lagere sociale dus wel! :P

en soms is er gewoon niks anders haha!
p
patrick2Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Jeller zei:
weed is een hallucingene drug dus normaal moet het wel lukken, maar echte hallucinaties heb ik nog nooit echt gehad.. meer 'vlekken' of gezichtsbedrog
Klik om te vergroten...
Ik dacht toch dat alleen paddos en lsd hallucigene middelen waren , IK WIL OOK ZO,N WIET WAT JULLIE ROKEN, is er dan toch eindelijk een nieuwe kruising op de markt????
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hmm nee, je moet er gewoon heel erg veel van roken :stoned:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
nee je moet gewoon gek in je bol zijn
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, dat helpt wel ja :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."