Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallucineren Van wiet? Het overkwam mij gisteren!

Hallucineren Van wiet? Het overkwam mij gisteren!

74 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
patrick2 zei:
SpacingBen zei:
vanavond een dikke vette spacecake van 5 euro opvreten en nog lekker pure sticks erbij, enof ik dingen ga zien die er niet zijn! Maar misschien wel dingen die er eigenlijk ZOUDEN MOETEN ZIJN! :grin:
Klik om te vergroten...
he hans alleen de prijs is anders , tegen overgesteld moet je je het tegenovergestelde voorstellen , stel je voor !!
Klik om te vergroten...

mmm heb het geprobeerd maar nee, is me helaas niet gelukt, gelukt is het niet, zou het mislukt zijn?
p
patrick2Lid
01-01-2024, 00:00
#2
SpacingBen zei:
patrick2 zei:
SpacingBen zei:
vanavond een dikke vette spacecake van 5 euro opvreten en nog lekker pure sticks erbij, enof ik dingen ga zien die er niet zijn! Maar misschien wel dingen die er eigenlijk ZOUDEN MOETEN ZIJN! :grin:
Klik om te vergroten...
he hans alleen de prijs is anders , tegen overgesteld moet je je het tegenovergestelde voorstellen , stel je voor !!
Klik om te vergroten...

mmm heb het geprobeerd maar nee, is me helaas niet gelukt, gelukt is het niet, zou het mislukt zijn?
Klik om te vergroten...
hoi hoi hoi , ik ben er weer .Ouwe hoer hej ik had me toch een stick gerookt drie weken geleden , ik ben er nog ondersteboven van ...........ik bleef dingen zien.Ik denk dat ik me er nog eentje draai?????
Voor de rest gaat het uitstekend met Patrick , ben nu wel zeven dagen in de week aan het werken maar ja dat hoort erbij(in het weekend alternatieve straf aan het doen....utzooi).Dat krijg je als je niet gedraagt tydens die zogenaamde drogenrausch,maar ja dat hebben we gelukkig achter de rug ..... en nee , ik ben niet op hallucugene middelen overgestapt...ik ben gewoon een flappie met een beeldende fantasie.So don,t worry people i,m still clean!!!!!
Groetjes aan iedereeen en clean blijven he!!!!
Patrick en Cindy
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
in het weekend alternatieve straf aan het doen....utzooi).Dat krijg je als je niet gedraagt tydens die zogenaamde drogenrausch,maar ja dat hebben we gelukkig achter de rug
Klik om te vergroten...

kan je dat is toelichten?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
SpacingBen zei:
in het weekend alternatieve straf aan het doen....utzooi).Dat krijg je als je niet gedraagt tydens die zogenaamde drogenrausch,maar ja dat hebben we gelukkig achter de rug
Klik om te vergroten...

kan je dat is toelichten?
Klik om te vergroten...

hij bedoeld dat hij tijdens zn heroine-verslaving strafbare dingen heeft gedaan
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je stoned bent en dan je ogen dicht doen en dr zachtjes op drukken
enof ik dan wel dingen ga zien... al die rare kleurtjes en stipjes (vlakjes) mijn gedachten maken er dan zelf dingen van
kan echt van alles zijn
zou het niet echt hallucinaties durven noemen
laten we het er op houden op iets mindere trip beelden die er wel op lijken :P (pff ,, wat een uitleg weer eens :flushed: )
T
TreintrippersLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gister had ik een waterpijpje met sterke hasj gerookt in een park, 's avonds. Ik merkte na wat flinke trekjes een licht trippend effect. Er reden veel bussen langs, die ik zag als grote rupsen die over het gras zweefden. De autootjes die langsreden zag ik als kevertjes. Verder zag ik patronen tussen alle koplampen. Op een gegeven moment zag ik ook een heel mooie kleurverdeling in vier kleuren: donkerblauw, groen, geel en blauw.
't Was wel grappig, alleen mijn gezelschap kon zijn mond niet houden en daar werd ik chagrijnig van. :rolleyes:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
mmm, cool :)

Kon je daar niet wat van zeggen dan? :P


@ emo, uitleg is uitleg :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heeft de bunker die emo?

Hoe zou het effect zijn als je deze hasj eet?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alleen stoned zijn vind je ook wel prettig?

20 euro is wel erg duur! Volgens mij hebben wij geen eens hasj/wiet in deze prijsklasse :confused:
T
TreintrippersLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja dat deed ik ook. Ik zei dat hij de sfeer teveel beïnvloedde en dat op de manier waarop hij praatte ik het idee kreeg dat ik alles op zíjn manier moest zien en dat ik gewoon wilde spacen :stoned:. Dan bleef hij 1 minuut stil en begon daarna weer te brabbelen over wat hij allemaal zag en voelde en blabla (maarja, hij had zo'n effect nog nooit gehad zei hij, dus het was een beetje chaotisch voor 'm), voor mij was dat wel vervelend :P . Maar de hasj die we hadden gekocht was Haze Ice.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
mmm, was het een nog niet zo ervaren blower soms?

Heb het zelf trouwens ook als ik sterke/veel wiet/hasj gerookt heb! Je zit dan lekker in je eigen space en met de meeste mensen heb je dan geen zin om mee te praten :stoned:

Hoe duur is die Haze ice?
T
TreintrippersLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hij is vaak stoned geweest, maar niet high. Of ik veel praat ligt heel erg aan de sfeer en hoe ik me voel..soms praat ik echt heel veel als ik high ben en dan denk ik echt: Waar héb ik het over? :grin:. Dan ben ik ook soms halverwege een zin en dan ben ik al vergeten hoe die begon. Dat vind ik altijd erg leuk. Maar als ik de sfeer niet zo heel leuk vind (zoals gister dus :P), dan wil ik me echt concentreren op alles wat ìk meemaak en me lekker laten gaan daarin. Ik vind het ook superrelaxt om muziek te luisteren en dan lekker stil op de bank te zitten en te eten :wink:.
De hasj was 20 euro per gram.
T
TreintrippersLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind het niet zo leuk om in mijn eentje high te zijn, doe ik nooit (bijna nooit dan). Ik vind het wel fijn als er zo een sfeer is met anderen waarin je zelf kan spacen, maar ook met anderen kan praten als iemand dat wil. Gewoon dat je elkaar een beetje aanvoelt wat dat betreft..weet je wel :P

Als ik stoned ben dan maakt het me allemaal wat minder uit, lachkick hier, lame gesprek daar...dat is gewoon anders.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
SpacingBen zei:
Alleen stoned zijn vind je ook wel prettig?

20 euro is wel erg duur! Volgens mij hebben wij geen eens hasj/wiet in deze prijsklasse :confused:
Klik om te vergroten...

ice-o-lator! :grin:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
volgens mij niet
maar kstruin binnenkort wel ff paar shops af met de id van me broer :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."