#1
ik slikt 1 pilletje 20 mg paroxetine (merknaam: seroxat) per dag. dat is een normale dosis.
de bijwerkingen die het meest voorkomen zijn:misselijkheid, slaperingheid, transpireren, trillingen, spierzwakte, droge mond, slapeloosheid en seksuele stoornissen (meestal uitgestelde zaadlozing) duizeligheid, obstipatie, verminderde eetlust.
ik ben zelf van mening dat je een depressie alleen te boven kan komen als je in therapie gaat, al dan niet ondersteunt met medicatie.
ik denk dat als je niet in therapie gaat je veel meer kans op een terugval hebt als je stopt/afbouwt met medicatie
de bijwerkingen die het meest voorkomen zijn:misselijkheid, slaperingheid, transpireren, trillingen, spierzwakte, droge mond, slapeloosheid en seksuele stoornissen (meestal uitgestelde zaadlozing) duizeligheid, obstipatie, verminderde eetlust.
ik ben zelf van mening dat je een depressie alleen te boven kan komen als je in therapie gaat, al dan niet ondersteunt met medicatie.
ik denk dat als je niet in therapie gaat je veel meer kans op een terugval hebt als je stopt/afbouwt met medicatie