Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVeranderd door blowen

Veranderd door blowen

48 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik slikt 1 pilletje 20 mg paroxetine (merknaam: seroxat) per dag. dat is een normale dosis.

de bijwerkingen die het meest voorkomen zijn:misselijkheid, slaperingheid, transpireren, trillingen, spierzwakte, droge mond, slapeloosheid en seksuele stoornissen (meestal uitgestelde zaadlozing) duizeligheid, obstipatie, verminderde eetlust.

ik ben zelf van mening dat je een depressie alleen te boven kan komen als je in therapie gaat, al dan niet ondersteunt met medicatie.
ik denk dat als je niet in therapie gaat je veel meer kans op een terugval hebt als je stopt/afbouwt met medicatie
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
ah ok... Maar als je eenmaal aan die medicijnen bent begonnen proberen ze wel je na een tijdje(als het weer wat beter gaat) heel langzaam aan te laten afkicken? Wordt zo'n persoon dan niet prikkelbaar? Het lijkt mij dat iemand die dagelijks iets toegedient krijgt wat je serotonine gehalte verhoogt nogal prikkelbaar is omdat hij of zij zich niet meer zomaar zonder er wat voor te doen weer helemaal lekker voelt.
s
sneeuwvlokjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
blowen

:stoned:
Als ik een weed jointje rook duurf ik niet meer naar buiten en dan krijg ik mensenvrees druuf nix :cry: meer de zeggen echt heel erg vaag :confused:
En met een hasj jointje heb ik dat weet niet :stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mensen hebben wel vaker angst om met anderen te praten als ze knetter zijn, en dan natuurlijk met name de mensen die nuchter zijn.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het heerlijk om naar buiten te gaan stoned :).
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ligt er maar net aan,
- hoe gaar ik ben
- waar ik ben
- met wie ik ben
- welk weer het is
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
True :)
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
lol :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
veel mensen zoals ik zijn nu rond de 18 en zijn waarschijnlijk rond 14 15 16 jaar begonnen met blowen in die periode verander je sowieso heel erg maar blowen heeft denk ik wel een grote rol gespeeld en paddos al helemaal..

blij zijn met wat je hebt meer kunnen genieten van kleine dingen geen stress opzoeken enz

:confused: en ik weet bijna 100% zeker dat ik dit al eens gepost had maar zie t nergens staan :confused: :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
mja volgens mij hebben dat ook wel meer!

Op sites en dergelijke wordt daar niet heel erg goed voor gewaarschuwd!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tsja sommigen krijgen een geheugen van een goudvis :P


blij zijn met wat je hebt meer kunnen genieten van kleine dingen
Klik om te vergroten...

Deze zin ben ik inderdaad al eens van je tegen gekomen
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik ben ook altijd fucking stoned als ik behoefte heb om dit forum te lezen :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha :) Dat is een goed teken denk ik?

Want op dit forum is denk ik heel veel te leren :)
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met blowen, tsja, lichamelijk en geestelijk. Meer lichamelijk eigenlijk, want me conditie is achteruit gegaan en niet zo'n beetje ook.

Als ik 's avonds blow dan blijf ik altijd hangen tot in de late uurtjes, zeker nu het vakantie is. De volgende dag stap ik pas uit me bed rond 2 uur en dan houd ik het verder rustig, nu kan dat nog, maar straks moet ik weer werken..
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb ook een tijdje geblowed, nu allang gekapt, nu trille me hande als de tering wanneer ik iets met me vingers doe, bijvoorbeeld een shaggie draaie. Ik weet niet of het door de wiet/hasj komt maar het is wel heel irritant!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
mmmmz zou best is kunnen volgens mij zijn er best wel een soort van afkickverschijnselen... Alleen bij iedereen anders...
c
caravanbezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#17
tja.. ... ben heel erg vergeetachtig en slordig. Moet ook heel veel hoesten s'ochtends als ik wakker word. En ik ben er emotioneel oppervlakkig van geworden. ik zal niet snel ergens enthousiast van worden.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja door blowen ben ik misschien wel kritischer geworden vind mensen sneller saai minder boeiend en sneller vervelend ,computerspelletjes saai tv saai zulke dingen.

aan de andere kant komt er wel meer interesse voor andere dingen voor terug en leer je dingen toch van een wat natuurlijke manier bekijken .

maargoed dit kan ook gewoon komen doordat je ouder word misschien was het zonder wiet net zo gegaan ik weet het niet.

zolang blowen je ontwikkeling maar niet stopzet is er niet zoveel aan de hand denk ik
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik rook elke dag een paar jointjes en ik merk dat mijn geheugen er veel slechter door is geworden. Ik vergeet echt heel veel. Als ik boodschappen ga doen moet ik echt een lijst maken want anders weet ik niet meer wat ik nodig heb. Soms vergeet ik zelfs delen van een gesprek of zo dat ik gehad heb een dag geleden of zo. Erg vreemd allemaal maar ja. Ik voel met doordat ik blow een stuk relaxter. Vroeger maakte ik me altijd druk om vanalles en nu ben ik een stuk zelfverzekerder geworden.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
spacekonijn zei:
ja door blowen ben ik misschien wel kritischer geworden vind mensen sneller saai minder boeiend en sneller vervelend ,computerspelletjes saai tv saai zulke dingen.

aan de andere kant komt er wel meer interesse voor andere dingen voor terug en leer je dingen toch van een wat natuurlijke manier bekijken .

maargoed dit kan ook gewoon komen doordat je ouder word misschien was het zonder wiet net zo gegaan ik weet het niet.

zolang blowen je ontwikkeling maar niet stopzet is er niet zoveel aan de hand denk ik
Klik om te vergroten...

IDD! ik ben ook veel interesse voor dingen verloren heb voor idd natuurlijke dingen meer interesse gekregen...

op het moment van stoned zijn hou ik ook meer van andere mensen/dieren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."