#1
Ik ben denk ik vooral geestelijk veranderd.
in het begin moest ik niks van drugs hebben, vond roken vies. dus blowen was dat ook. maar dat was dus niet zo.
blowen is gewoon zo relaxt. kunt lekker nadenken als je met mooi weer aan het water zit een jointje te smoken, of gezellig met vrienden zitten. Geeft gewoon een heel ander sfeertje als dat je met vrienden bier aan het drinken bent.
I Love weed en hash, aan de rest kom ik niet. en hard drugs vind ik echt gewoon eng. een pilletje van iemand kopen en niet weten wat er mee gedaan is, neen niks voor mij![:sunglasses:]()
in het begin moest ik niks van drugs hebben, vond roken vies. dus blowen was dat ook. maar dat was dus niet zo.
blowen is gewoon zo relaxt. kunt lekker nadenken als je met mooi weer aan het water zit een jointje te smoken, of gezellig met vrienden zitten. Geeft gewoon een heel ander sfeertje als dat je met vrienden bier aan het drinken bent.
I Love weed en hash, aan de rest kom ik niet. en hard drugs vind ik echt gewoon eng. een pilletje van iemand kopen en niet weten wat er mee gedaan is, neen niks voor mij
En ik kan het gelukkig hebben was hiervoor net een anorexiapatient
)