Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVeranderd door blowen

Veranderd door blowen

48 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
mja volgens mij hebben dat ook wel meer!

Op sites en dergelijke wordt daar niet heel erg goed voor gewaarschuwd!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tsja sommigen krijgen een geheugen van een goudvis :P


blij zijn met wat je hebt meer kunnen genieten van kleine dingen
Klik om te vergroten...

Deze zin ben ik inderdaad al eens van je tegen gekomen
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben ook altijd fucking stoned als ik behoefte heb om dit forum te lezen :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha :) Dat is een goed teken denk ik?

Want op dit forum is denk ik heel veel te leren :)
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met blowen, tsja, lichamelijk en geestelijk. Meer lichamelijk eigenlijk, want me conditie is achteruit gegaan en niet zo'n beetje ook.

Als ik 's avonds blow dan blijf ik altijd hangen tot in de late uurtjes, zeker nu het vakantie is. De volgende dag stap ik pas uit me bed rond 2 uur en dan houd ik het verder rustig, nu kan dat nog, maar straks moet ik weer werken..
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb ook een tijdje geblowed, nu allang gekapt, nu trille me hande als de tering wanneer ik iets met me vingers doe, bijvoorbeeld een shaggie draaie. Ik weet niet of het door de wiet/hasj komt maar het is wel heel irritant!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
mmmmz zou best is kunnen volgens mij zijn er best wel een soort van afkickverschijnselen... Alleen bij iedereen anders...
c
caravanbezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
tja.. ... ben heel erg vergeetachtig en slordig. Moet ook heel veel hoesten s'ochtends als ik wakker word. En ik ben er emotioneel oppervlakkig van geworden. ik zal niet snel ergens enthousiast van worden.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja door blowen ben ik misschien wel kritischer geworden vind mensen sneller saai minder boeiend en sneller vervelend ,computerspelletjes saai tv saai zulke dingen.

aan de andere kant komt er wel meer interesse voor andere dingen voor terug en leer je dingen toch van een wat natuurlijke manier bekijken .

maargoed dit kan ook gewoon komen doordat je ouder word misschien was het zonder wiet net zo gegaan ik weet het niet.

zolang blowen je ontwikkeling maar niet stopzet is er niet zoveel aan de hand denk ik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."