Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoned bij je/iemands ouders?

Stoned bij je/iemands ouders?

44 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Elke keer als ik echt knetter be ga ik gwn naar huis , zit ik er aan tafel te eten met een vette smile op mn gezicht , en lach ik voor niets. Dan vraagt m'n voeder of ik gesmoord heb dan zeg ik doodleuk nee, daarop antwoord ze van jawel ik zie et aan je ogen dan zwijg ik en lach ik :P

Zo erg vidn ze het blijkbaar dus niet xD Maar meestal kan ik ook serieus doen met veel moeite om m'n lach in te houde dan toch :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha dat is relaxed dat je gewoon normaal kan doen met je ouders erbij :)

Vandaag viel het trouwens ook wel mee!

M'n pa kwam vervroegd thuis van vakantie, totaal onverwacht!
Komt mijn broertje boven vertellen dat ie cadeautjes voor ons had gekocht dus ik moest komen :grin: Had daarvoor een dikke pure stick gerookt die ik door het bier nu nog extra goed voel :grin: Naja, en toen zat ik daar dus aardig wazig die cadeautjes uit te pakken, hehe:P Was echt wazig maar ik kon wel normaal blijven en vragen stellen etc. Alles was nog in tact behalve dan dat ik eigenlijk meer in mezelf zat :grin:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja gewoon tegen jezelf zeggen dat het tussen je oren zit dat je niet meer normaal tegen ze kan functioneren en gewoon normaal doen zoals je tegen mensen doet die wel weten dat je smoked naja ietsjes anders natuurlijk.

het vreemdste gedrag komt namelijk voort uit normaal nuchter over proberen te komen.

ik heb altijd dat ik de deur perongeluk keihard dicht sla als ik stoned ben zwaar irritant
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het altijd te kut om stoned te zijn bij mijn ouders, vooral de eerste 10 minuten aan tafel ofzo. Als ze het dan nog niet aan m;n ogen hebben gezien, zien ze het waarschijnlijk ook niet meer. Dan hoef ik me alleen nog maar rustig te gedragen en uit kijken dat ik me niet tevaak verspreek ofzo.
's Avonds stoned thuiskomen als mijn ouders nog wakker zijn is echt hell, ze weten, en gaan er sowieso van uit dat ik dan geblowd heb (ook als ik niet geblowd heb, wat ook wel eens voorkomt...heel af en toe :P ) en ze zijn hier dan echt HELEMAAL niet blij mee. Vooral als ik dan snel naar boven wil omdat ik echt stoned ben (:P) moet ik er "nog even gezellig" bij komen zitten, dan krijg je altijd zo;n kutgevoel dat je iets echt heel erg fouts doet :confused: Dat is volgens mij ook een beetje de bedoeling. En dan krijg je de ochtend daarna nog zo'n preek dat ze zo teleurgsteld zijn omdat ik gister "duidelijk weer gebruikt" heb :(
(ja ik dacht, ik open eens een oud topic :P)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je al eens gepraat met je ouders erover? Waarom ze het zo fout vinden? En dat het jouw keuze is?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, met die gesprekken heb ik in totaal denk ik een dag ofzoiets verspild :P Echt, mijn ouders zijn daarin niet te vermurwen...Ze blijven het zien als slecht. En op de een of andere manier hebben ze ook het idee dat ik echt harddrugs gebruik (wekelijks) omdat ik soms verwilderd door het huis loop...(dat is dan om 11:00 ofzo de enige drug die ik dan opheb is koffie :confused: )
Dus, nee, met mijn ouders is niet over drugs te praten. Ze zullen er altijd tegen blijven en het niet kunnen accepteren :rolleyes:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
En als je dan zegt dat het jouw leven is? Argh, ik kan daar echt niet tegen zeg, mensen die niet luisteren :P

EDIT: ho, dat komt misschien een beetje vaag over, ik bedoel dus dat je ouders niet brijpend luisteren naar je :).
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
nee, begrijp het :P maar zeggen dat het mijn leven is helpt ook niet want ik woon nog thuis...
En nee, ik zie het verband hier ook niet tussen :rolleyes:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Knetter bij je ouders zitten is inderdaad kak.
mijn ouders weten niets over mij (denkik toch). ze hebben wel al alles gevonden enzo.. dus denkik wel dat ze een vermoeden hebben. maar who cares.. kan me ni zoveel schelen. kblijf erbij da ik zelf kies wa ik doe.

wa ik altijd doe ik zo snel mogelijk maken da ik uit hun zicht ben en als ze opmerkingen maken over mijn ogen, negeer ik die. of ze begint zelf te zeggen dat ze ziet datik aan oververmoeidheid leid blabla. men moeder is gwn e beetje dom, en dat heeft wel zn voordelen.

kwas een zo lam datik heel overdreven begon te lachen met een programma op tv. dan zei ze dat het mijn hormonen waren ->waar haalt ze het toch... :P
c
crazyfool_girlLid
01-01-2024, 00:00
#10
hm me ma weet ook dat ik af en toe een blow rook dat heb gezegd, maar ze hoeft me echt stoned tezien, te ergert zich dan dood en ze gaat helemaal los.
me pa mag er al helemaal niks van af weten, maar hij heb nog nooit met blowen enzo temaken gehad en iemand stoned gezien, dus bij mij ziet hij het niet omdat die niet weet hoeje dat ziet :wink:
Ik ga ook niet als ik stoned leker gezellig beneden zitte bij me ouders want ik weet dat ik over elk dingetje hele 'diepe'' gesprekken ga voeren, die nuchtere mensen dan een beetje tediep vinde gaan :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
^ precies hetzelfde :grin:

M'n ouders kunnen wel diepe gesprekken houden, maar zijn liever zo simpel mogelijk :confused:
b
bamischijfLid
01-01-2024, 00:00
#12
mijn ouders wisten het ook niet, en mn moeder heeft net mn wiet gevonden. :( dus ik dacht laat ik alles maar gewoon opbiechten en ze nam het goed op, mn pa trouwens ook :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
^ Dat is ckr :)

Op zich komen er soms ook hele interessante dingen naar boven op weed :)
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
mijn ouders weten wel dat ik af en toe blow
ze vinden het niet leuk maar accepteren het nou eenmaal
knetter zitten bij mijn ouders vind ik ook niet meer zo fijn
vroeger maakte me dat niet uit was ik iedere dag knetters bij ze
maar nu ik niet meer iedere dag blow trek ik het zkr niet :)
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#15
bamischijf zei:
mijn ouders wisten het ook niet, en mn moeder heeft net mn wiet gevonden. :( dus ik dacht laat ik alles maar gewoon opbiechten en ze nam het goed op, mn pa trouwens ook :)
Klik om te vergroten...
relaxt :wave:

mijn ouders weten ook niet dat ik blow maar zit wel vaak gewoon beneden als ik geblowt heb. je ziet het bij mij niet zo goed en m'n ouders vinden het altijd wel interessant als ik over diepe dingen ga praten dus dat is dan alleen maar goed :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
ligt idd ook aan hoe vaak je het doet!

Heb het nog niet bij m'n ouders, maar met andere nuchtere mensen kan ik het best naar m'n zin hebben als k knetter ben!

Het enige kutte vind ik nog, ik weet dat ik een beetje vaag uit m'n ogen kijk als k knetter ben :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
In een grijs verleden heb ik een tijdje in t blijf van mn lijf huis gezeten waar het ten strengste verboden was om drugs dan wel alcohol te nuttigen. Nou je zit daar natuurlijk niet voor je plezier en om dingen te verzachten namen een paar van ons regelmatig een jointje ter consumptie en dan moest je je goed zien te houden tijdens de vage groepstherapieen. pfffft nie makkelijk. eentje is er betrapt en is direct het huis uit gezet zo zonder pardon. Kan je vertellen dat je t dan wel ff spaans benauwd kreeg.
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja dat kan ik wel begrijpen. maar waarom neem je dan toch het risico dat huis uit geschopt te kunnen worden ?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat begrijp je misschien pas als je daar zit. Het is heel moeilijk je daar t hoofd boven water te houden. Je woont er met mensen die je niet zelf hebt uitgekozen, je woont daar omdat je niet meer in je eigen huis veilig bent, r zijn weinig lichtpuntjes. En dan is relaxen met een joint erg welkom, al is t maar tijdelijk
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
ok dat kan ik wel begrijpen opzich. want het lijkt me daar ook niet echt een pretje :).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."