#1
Elke keer als ik echt knetter be ga ik gwn naar huis , zit ik er aan tafel te eten met een vette smile op mn gezicht , en lach ik voor niets. Dan vraagt m'n voeder of ik gesmoord heb dan zeg ik doodleuk nee, daarop antwoord ze van jawel ik zie et aan je ogen dan zwijg ik en lach ik :P
Zo erg vidn ze het blijkbaar dus niet xD Maar meestal kan ik ook serieus doen met veel moeite om m'n lach in te houde dan toch![:grin:]()
Zo erg vidn ze het blijkbaar dus niet xD Maar meestal kan ik ook serieus doen met veel moeite om m'n lach in te houde dan toch
