Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet 'Ik heb zin in een joint!' topic

Het 'Ik heb zin in een joint!' topic

181 antwoorden
57 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
zo nu eerst eenjoint, een dikke wel te verstaan :stoned:
a
axefreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
damn de oogst is op dus ik heb pas weer wiet tot half maart,,, dat wordt me een lange maand ,, :rolleyes:

maar daarvoor heb je vriende om ff ene te smoken nu :stoned: hehehe

mzzl he :grin:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb zin in een joint om 9:30 in de ochtend.... naja, Let's cook them up :grin:
K
KlotejunkieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jaaaaa :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nja gister ook al aan de joint gehangen, kweenie, laatste tijd alleen zin als ik met vrienden samen ben die ook zin hebben om te blowen.
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb wel zin in een blow.. heb al niet meer gerookt sinds euh, 40 uur en 6 minuten
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hempy zei:
ik heb wel zin in een blow.. heb al niet meer gerookt sinds euh, 40 uur en 6 minuten
Klik om te vergroten...

Dan moet je er maar snel eentje opsteken :grin:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#8
geen wiet meer
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hempy zei:
geen wiet meer
Klik om te vergroten...
Als je nou in oss had gewoon had ik men laatste joint met je gedeeld.
K
KlotejunkieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga zo lekker uitgebreid mijn jointje oproken :sunglasses:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
En ik heb zooooooooooooooooooo zin in een lekker puur jointje! Al ff niet meer gehad. (naja, dinsdag nog)

Want die spacecake werkt de soms wel heel lekker en goed. Maar ik kan niet ontkennen dat ie icm met een jointje extra goed inslaat!!! :grin:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb zo meteen wiet :grin: Rookkkeeeennn
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
hehe flex :)

Sinds wanneer zit jij niet meer op de chat? :smoke:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik weet niet, ik zal eens gaan kijken
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga gewoon eens proberen of ik een weekendje zonder kan :) Gisteren om 9 uur 's avonds nog eentje gehad, dus tot zondag 9 uur geen wiet voor mij :) Nog 52 uur en 43 minuten :grin:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#16
nog 24 uur en 46 minuten... denk niet dat het me gaat lukken, maar ik ga het proberen :grin:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Tis niet gelukt, maar wel 48 uur volgehouden, dus goed zat :tongueout: ik ben al bezig met de volgende ^^ en ik heb er behoorlijk zin in :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
woooooooooooow, ik heb me een dikke joint! Net zo groot als een voorgedraaide maar dan helemaal puur! :P :grin:

Dat wordt weer een mooie leerdag in de bieb! :grin:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb net joint nummer 3 naar binnen gewerkt :) lekkerrr
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#20
3 al op... hele joint ? of delen met anderen.?
Ikke nu al 2 op.
Ongeveer 0.2gr totaal.. Ik krijg zo binnenkort een ziekte van LKS. :mrgreen:
:stoned: :stoned: :stoned:
THC is nu onderweg naar de hersenen. Lekkerrrrrrr........knetter!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."