Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet 'Ik heb zin in een joint!' topic

Het 'Ik heb zin in een joint!' topic

181 antwoorden
64 weergaven
18-5-2026
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#1
SpacingBen zei:
cunt zei:
Emo zei:
:cry:
doe mij d'r ook maar 1 :grin:
Klik om te vergroten...
come and get it :wink:
apeldoorn = maar 40min met de bus ofzo :P
Klik om te vergroten...

mmm, waar woon je dan? :P

Ik heb damn zin in een lekkere stick trouwens, pak er nog ff 1...
Klik om te vergroten...
woon in ede ... jij?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ook in Apeldoorn :smoke:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#3
SpacingBen zei:
Ook in Apeldoorn :smoke:
Klik om te vergroten...
chillent hehhe :P
wel leuk uitgaan daar vind ik ..
de gigant enzo :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
:)

Ik vind er juist niet zoveel aan :confused:

Gigant is inderdaad wel lache :) Moet ik toch maar weer is heen gaan misschien :)
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#5
SpacingBen zei:
:)

Ik vind er juist niet zoveel aan :confused:

Gigant is inderdaad wel lache :) Moet ik toch maar weer is heen gaan misschien :)
Klik om te vergroten...
ben dr ook maar 2x uitgeweest .. mischien was het toevallig op leuke avonden ofzo :P
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
hehe denk het wel
caterplein is wel ok opzich maarja
ik ben niet echt zo'n uitgaan iemand
wil wel graag naar grote feesten zoals qlimax en defqon
maarja dat is allemaal pas weer volgend jaar :wink:
ohw dat is het al bijna he :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
daarom maar is ff dat spul bij de smart shop gaan halen :)

Hoe heet het nou? Loetina nee, leotus nee naja gotver :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha, een feest wil ik ook wel een keer naartoe :)

Heb btw ckr zin in een joint, maar dat heb ik altijd 's avonds :grin:

Ook als het geen effect zou hebben, zou ik die joint willen roken!!!
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
alleen maar voor de smaak :grin:
ik weet het
zelfde hierzo :wink:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
wel iets in die richting iig
je bedoelt toch die wiet versterker ?!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja, die bloemen met een analoge werking :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
mmm, ik kan mss gaan krantenlopen zaterdag
:P
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
vrijdag is chris alleen thuis
*uhm uhm* mooie gelegenheid lijkt mij :grin:
zeg ochtendkrant dan wel ff af voor een keertje !
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja maar bij chris kan het tot 3 uur
dus ik weet niet hoor :wink: of je daarna nog trekt om kranten te lopen :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
SpacingBen zei:
daarom maar is ff dat spul bij de smart shop gaan halen :)

Hoe heet het nou? Loetina nee, leotus nee naja gotver :P
Klik om te vergroten...
Blue lotus....
bij veel smartshops kan je dat niet kopen hoor, je kan zeker even gaan kijken. Maar de dingen die ze bij azarius verkopen, verkopen ze niet bij alle smartshops
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
mathijs zei:
SpacingBen zei:
daarom maar is ff dat spul bij de smart shop gaan halen :)

Hoe heet het nou? Loetina nee, leotus nee naja gotver :P
Klik om te vergroten...
Blue lotus....
bij veel smartshops kan je dat niet kopen hoor, je kan zeker even gaan kijken. Maar de dingen die ze bij azarius verkopen, verkopen ze niet bij alle smartshops
Klik om te vergroten...

Dan moet ik regelen dat iemand die 18 is het ff voor me haalt :)

Enneh @ emo, om 3 uur zijn de kranten er wel vaak :) Opzich heb ik geen probleem met snachts te lopen, maja ook niet met daarna naar me bedje toe te gaan :)
E
EnigmatiqueLid
01-01-2024, 00:00
#17
mmm..joint
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
mmm, ok :) En wat is daar de reden van?

Niet te veel zuipen dan he? :P
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#19
ben nu m'n laatste aan het draaien voor de komende weken .. tot oud & nieuw geen drugs (op alcohol en sigaretten na..) voor mij..
K
Kevin_Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Eeey me 1e berichtje :sunglasses:

ik heb een weddenschap met vriend van me
ik blijf vd wiet af tot oud & nieuw en hij vd drank
hij is zwaar addict!

ik ben al sinds 1 dec clean
maar nu heb ik wel trek in jointje....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."