Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet 'Ik heb zin in een joint!' topic

Het 'Ik heb zin in een joint!' topic

181 antwoorden
55 weergaven
18-5-2026
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#1
..

Ik heb nu zooooovveeelllll ( :openmouth: ) zin in een joint he, ti's nu al 3 uur geleden sinds men laatste, ik word nu al gek, en ben nog steeds aant wachten op een vriend... :smilingimp:

Had ik maar een voorraad van een paar kilo :( :grin:
C
CeLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb mezelf beloofd tijdnes de blok en exames niets te roken. Ik ben een week en half bezig en heb nog een maand te gaan. Ik krijg redelijk wel zin.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
jij rookt er dan toch ook wel wat te veel hé..

ik heb de laatste tijd trouwnes minder zin naar weed zelf maar meer naar de gezelligheid enzo er rond

ma nu eb ik vooral zin om eens goe uit te gaan en mijn benen kapot dansen
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
------> nieuwe halen dus!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
cunt zei:
oww kut, heb nog 1 joint tussendoor gerookt 1x, dus een klein beetje gesmokkeld :wink:
Klik om te vergroten...

nou een beetje smokkelen mag wel
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb zin in een joint en ga zo ff langs de shop.
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb ook wel zin in een joint, en heb geen vervoer naar shop :(
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
mmm vorige week nog niet :P
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha of niet tegen jouw

ff ontopic ik ga zo maar eens ff een jointje draaien :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
hehe lekker, heb ik ook wel zin in
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb eigk ook wel zin, maar het stappen gisteren heeft me vandaag een date opgeleverd. Is misschien wel zo leuk voor haar als ik nuchter ben.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
jointje + nieuw meisje gaat niet samen, dan is :beer: toch beter :wink:


Wiet is iets waar je de tijd voor moet hebben en nemen:wink:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
als ik heb geblowed en dr komt een nieuw meisje in de groep whatever
word ik eigenlijk best wel parraa :flushed:
als ik nuchter ben heb ik daar gelukkig geen last van :grin:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#14
zin!

oh ja! kheb ook zo een zin in een joint! niet normaal! :stoned:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
ga zo maar eens ff een peuk roken
heb helaas geen wiet of hasj meer :cry:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb slechts 1 heis genomen en voel m al goed :)
Misschien ga ik dat wel vaker doen hehe, gewoon 1 heis en dan weer ff uurtje wachten :hearteyes:

@ emo

Ik werd niet para toen ik digna voor het eerst zag, maarja had een hele spacecake op en voelde me gewoon goed :) Van spacecake word ik sowieso minder para :)

Digna was eigenlijk best wel leuk om stoned mee te zijn :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maar goed, eventjes weer on-topic...ik heb nu echt wel heel erg veel zin in een joint maar ik heb geen wiet meer :(
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
kben echt zo gelegenheids roker, meestal met meerdere mensjes. Soms rook ik weken niet en dan weer avonden aan een stuk.
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#19
SpacingBen zei:
Ik heb slechts 1 heis genomen en voel m al goed :)
Misschien ga ik dat wel vaker doen hehe, gewoon 1 heis en dan weer ff uurtje wachten :hearteyes:

@ emo

Ik werd niet para toen ik digna voor het eerst zag, maarja had een hele spacecake op en voelde me gewoon goed :) Van spacecake word ik sowieso minder para :)

Digna was eigenlijk best wel leuk om stoned mee te zijn :grin:
Klik om te vergroten...

nja ik heb het heel vaak wel dat ik gewoon parraa word als mensen niet knetter zijn en ik wel en ik ze voor het eerst zie
gelukkig was dat met digna niet het geval :grin:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
met cannabis sta ik soms niet achter mn eigen gedachte wat paraheid betreft.
oftewel , ik heb heel af en toe wel eens een gedachte , die gewoon echt nergens op slaat en nogal para is .
maar bijna direct daarna bedenk ik me dat het nergens opslaat.

toch vreemd spul wiet :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."