Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet 'Ik heb zin in een joint!' topic

Het 'Ik heb zin in een joint!' topic

181 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja , over 2 uurtjes ofzo rook ik er een.
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jaren lang geblowed maar sinds een jaar of anderhalf vind ik het maar niks, geef mij maar een goeie lijn sos.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aangezien ik regelmatig zin heb in een joint (en jullie denk ik ook?) en daar ook vaak verschillende redenen toe zijn dacht ik dat deze topic geen kwaad kon!

Heb nu vanaf vrijdag niet geblowd, en begin echt al weer heel erg zin te krijgen! Wat ik heel gek vind, is dat ik vaak wel heeeeeeeel erg zin heb in een joint maar niet in spacecake. Het lijkt wel alsof het roken van een joint toch iets verslavender is dan het eten van wiet maja...

Owja en als ik zin heb in een joint krijg ik vaak het idee om loze topics als deze te maken!
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Niet echt eigenlijk. Te moe
:wave:
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb al een paar weken zin in een lekkere joint. Probleme is dat k geen geld heb :grin: Anders zat k hier nu lekker chill
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Obsessed zei:
Heb al een paar weken zin in een lekkere joint. Probleme is dat k geen geld heb :grin: Anders zat k hier nu lekker chill
Klik om te vergroten...

Ja dit is altijd een klote reden :(
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Obsessed zei:
Heb al een paar weken zin in een lekkere joint. Probleme is dat k geen geld heb :grin: Anders zat k hier nu lekker chill
Klik om te vergroten...
das toch mooi , blow je tenminste niet zoveel.
hier blowen gewoon teveel mensen om me heen om niet te blowen dat werkt niet ( veel vrienden hebben geoogst)

nouja ik ga een joint roken :stoned:
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha nee ik heb wel genoeg gehad zo..., ik het trouwens een nieuwe ultieme tip voor als je stoned bent:
Je komt thuis, helemaal wappie natuurlijk,
Je moeder zegt gelijk: Wat zien je ogen er raar uit!?
Jij zegt: ja mam ik heb uren gefietst en in de regen begon mijn gel uit te lopen en dat liep in mijn ogen. Ik ben echt zo moe heb een half uur gefietst met tegenwint blablalba en ze geloven het gelijk...,

lutz
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
^ mijn vader niet, maar wel een goede smoes voor ouders die zelf niet blowen/geblowd hebben!

Enneh, ja hoor, ik heb weer zin in een joint!


Heb me gisteren weer ontzettend intelligent gevoeld erdoor! En vandaag ook nog! Alleen, wil ik dat houden, dan moet ik niet weer elke dag gaan blowen! :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
michielxboxer zei:
haha nee ik heb wel genoeg gehad zo..., ik het trouwens een nieuwe ultieme tip voor als je stoned bent:
Je komt thuis, helemaal wappie natuurlijk,
Je moeder zegt gelijk: Wat zien je ogen er raar uit!?
Jij zegt: ja mam ik heb uren gefietst en in de regen begon mijn gel uit te lopen en dat liep in mijn ogen. Ik ben echt zo moe heb een half uur gefietst met tegenwint blablalba en ze geloven het gelijk...,

lutz
Klik om te vergroten...
Oeh, das wel een hele goede, kut alleen dat ik geen gel in mijn haar doe :rolleyes: :(
s
someone_nlLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jazeker, ik lust er nu ook wel een!
i
icftheycallmeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb er aleen zin in als ik al wat gedronken heb en vrienden rollen er opeens een... hohohoho dan vraag ik met plezier "pas me de genots knots eens" :grin: lol
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb alweer zin in een joint haha, gebeurd me echt wel vaak!
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#14
idd, zeker op zo'n lekkere saaie zondag.. ik ga er eentje draaien, dag dag :grin:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
zo ff team america kijken daar moet een jointje bij natuurlijk.

de making of is echt zo vet van TA!!!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is dat op tv? Ik heb d'r toch ook maar weer 1 gerookt :rolleyes:
Moet zeggen dat ik daar erg blij om ben haha

Alleen, je wordt er zo into Mariah Carey van :flushed:
j
jaceyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee dank je! Ben erop uitgekeken!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik rook er ff 1 , de les is al begonnen:(
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha, ik wou dat ik mee gedaan had met je :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik lust er ook nog wel 1!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."