#1
ja , over 2 uurtjes ofzo rook ik er een.

Obsessed zei:Heb al een paar weken zin in een lekkere joint. Probleme is dat k geen geld hebAnders zat k hier nu lekker chill
das toch mooi , blow je tenminste niet zoveel.Obsessed zei:Heb al een paar weken zin in een lekkere joint. Probleme is dat k geen geld hebAnders zat k hier nu lekker chill

Oeh, das wel een hele goede, kut alleen dat ik geen gel in mijn haar doemichielxboxer zei:haha nee ik heb wel genoeg gehad zo..., ik het trouwens een nieuwe ultieme tip voor als je stoned bent:
Je komt thuis, helemaal wappie natuurlijk,
Je moeder zegt gelijk: Wat zien je ogen er raar uit!?
Jij zegt: ja mam ik heb uren gefietst en in de regen begon mijn gel uit te lopen en dat liep in mijn ogen. Ik ben echt zo moe heb een half uur gefietst met tegenwint blablalba en ze geloven het gelijk...,
lutz
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."