Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsklein vraagje pure joint:

klein vraagje pure joint:

47 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sweet_Shadow zei:
Hm lot 't lijkt er een beetje op dat je de pure joint onderschat had. Succes met het stoppen in ieder geval!! :)
Klik om te vergroten...

ja denk het ook.. had verwacht dat het net zo relaxed zou zijn en alles chill zou zijn en me hele wereld lachen enzo.. wat normaal ook al is maar nu iets erger.. maar dat was het niet :(

maar het stoppen gaat me lukken hoor tnx
B
BlaatkipLid
01-01-2024, 00:00
#2
lot zei:
ik weet niet het was dat ik geen controle over mn lichaam had en ook niet over mn gedachten.. ik zat allemaal dingen te bedenken en weetikveel wat.. maar ik kon nog wel bij mezelf bedenken van waar ben ik in hemelsnaam mee bezig?! maar ik kon er niet mee op houden en dan liep ik ergens heen was ik er wist ik niet meer waarvoor ik er kwam.. hele rare ervaring
Klik om te vergroten...

zoiets had een vriend van mij ook, hij shijte in zijn broek en alles en kon er niks aandoen. wel zielig :(
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blaatkip zei:
lot zei:
ik weet niet het was dat ik geen controle over mn lichaam had en ook niet over mn gedachten.. ik zat allemaal dingen te bedenken en weetikveel wat.. maar ik kon nog wel bij mezelf bedenken van waar ben ik in hemelsnaam mee bezig?! maar ik kon er niet mee op houden en dan liep ik ergens heen was ik er wist ik niet meer waarvoor ik er kwam.. hele rare ervaring
Klik om te vergroten...

zoiets had een vriend van mij ook, hij shijte in zijn broek en alles en kon er niks aandoen. wel zielig :(
Klik om te vergroten...

nou zo ver ging het bij mij niet hoor.. het was een hele nare maar rare ervaring :P en een pure joint hoeft van mij ff niet meer hehe
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik had ff een klein vraagje:
morgen ga ik weer ff blowen maar ik wil het deze keer puur doen..
ik weet je joint dan dunner word maar hoeveel gooien jullie er meestal in?...
word ie dan ongeveer zo dik al een shaggie of als een sigaretje?
en is het makkelijker draaien?
alvast tnx
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja je moet er gewoon zoveel indoen zo dik als je de joint wilt..

een hele pure joint heb ik niet nodig , ik draai meestal puur sticky met korte rizla blauw ( rijstevloei) met een half tipje.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik rol nooit een pure joint, als ik jouw was zou ik er gewoon een heeel klein beetje tabak tussen mengen (kwestie van scheef/schuin branden)
als je er een heeeeeel klein beetje tabak in doet en het dan mengt zal je een mooie praktisch pure joint hebben
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#7
o kee
jah dat is ook een idee..
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mr.jiho zei:
ik rol nooit een pure joint, als ik jouw was zou ik er gewoon een heeel klein beetje tabak tussen mengen (kwestie van scheef/schuin branden)
als je er een heeeeeel klein beetje tabak in doet en het dan mengt zal je een mooie praktisch pure joint hebben
Klik om te vergroten...

ik wil geen tabak meer in mn joint omdat ik ga stoppen met roken :) daarom vroeg ik dit ook
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
helemaal puur kan wel hoor , vooral met korte rijste vloeitje gaat t prima , klein plukje shag voor de tip is wel aan te raden zodat het niet in je mond of tip komt , en dan gewoon t laatste stukje niet oproken
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat noemen ze ook wel slecht gedraait.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
in een blunt is het lekker.. keb het met 2 korte blaadjes overlaatst eens gerold en ik vond da nie slecht behalve dat het echt in mijn keel kietelde.. kheb wel wa tabak opt einde gdaan en int begin om hem goed te kunne aansteke
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#12
jup als ik een pure rol doek ook altijd een klein plukje tabak vooraan n aan de filter
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik gooi er altijd 5 euro in...

Dan word je echt zalig knetter en heb je ook gewoon een 'normaal' maar dun jointje :grin:

owwwwwww, zo'n j'tje lust ik ook wel hoor :)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
SpacingBen zei:
Ik gooi er altijd 5 euro in...

Dan word je echt zalig knetter en heb je ook gewoon een 'normaal' maar dun jointje :grin:

owwwwwww, zo'n j'tje lust ik ook wel hoor :)
Klik om te vergroten...

een gram wiet in 1 joint , puur?
lol , herriner me nog hoe trots jij ooit vertelde 5 pure sticks van een gram te draaien :P :mrgreen:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik blow wel graag eens een puure joint maar dan wel als het binnen kan, want buiten krijg je hem moeilijk aan want puur dooft hij vaak en trekt hij veel scheef
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
haha, dat zijn sticks ja :)

dat is voor gebruik in je eentje :wink:

joints draai ik (met wiet uit de shop dan.) alleen in gezelschap eigenlijk!

En dan ga ik echt niet met zo'n ministick aankomen hoor!

en trouwens, in de laatste weken dat ik nog veel blowde, deed ik zeker een gram in een joint, en dan rookt ik er zeker 3...

Zou nu zo weer 10 keer knetter kunnen worden van een 10'tje :)
s
sexdrugsrock&rollLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sowieso kan je beter in een hasjpijpje/waterpijp roken. Bij mij is het effect veel beter en ik vind het zelf lekkerder. Maarja, smaken verschillen :wink:.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Yep, tabak is wel een prettige manier om je joint lekker te laten branden..
Mja ligt er maar een beetje aan wat je van plan bent, als je alleen bent zou ik ook sticky's draaien, maar in gezelschap ook liever gewone joints. Draaien is btw wel een stuk moeilijker...

Mss is een pijpje wel wat voor je?
c
cannabosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Voor het puur roken is veel wiet nodig,met tabac is het beter gedoseerd,
niet dat je met 1 teug je de longen uithoest,gebruik ik zeer lichte
roltabac(beetje vochtig...) en een halve filtersigaret (meestal zéér droog)
en zal zo een betere verbrandingstemperatuur kunnen regenereren.
De jointen zien er dan ook op z'n Jamaïkaans uit . :stoned:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik zag nu op azarius ook wiet zonder thc ofzo...
jaaaa,hennepbladeren zonder thc 100 gram voor 11 euro ofzo, als je adt er gewoon bij pielt heb je en een dikke joint en je rookt alleen wiet en geen tabak... :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."