Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsklein vraagje pure joint:

klein vraagje pure joint:

47 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik rol nooit een pure joint, als ik jouw was zou ik er gewoon een heeel klein beetje tabak tussen mengen (kwestie van scheef/schuin branden)
als je er een heeeeeel klein beetje tabak in doet en het dan mengt zal je een mooie praktisch pure joint hebben
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#2
o kee
jah dat is ook een idee..
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mr.jiho zei:
ik rol nooit een pure joint, als ik jouw was zou ik er gewoon een heeel klein beetje tabak tussen mengen (kwestie van scheef/schuin branden)
als je er een heeeeeel klein beetje tabak in doet en het dan mengt zal je een mooie praktisch pure joint hebben
Klik om te vergroten...

ik wil geen tabak meer in mn joint omdat ik ga stoppen met roken :) daarom vroeg ik dit ook
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
helemaal puur kan wel hoor , vooral met korte rijste vloeitje gaat t prima , klein plukje shag voor de tip is wel aan te raden zodat het niet in je mond of tip komt , en dan gewoon t laatste stukje niet oproken
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat noemen ze ook wel slecht gedraait.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
in een blunt is het lekker.. keb het met 2 korte blaadjes overlaatst eens gerold en ik vond da nie slecht behalve dat het echt in mijn keel kietelde.. kheb wel wa tabak opt einde gdaan en int begin om hem goed te kunne aansteke
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#7
jup als ik een pure rol doek ook altijd een klein plukje tabak vooraan n aan de filter
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik gooi er altijd 5 euro in...

Dan word je echt zalig knetter en heb je ook gewoon een 'normaal' maar dun jointje :grin:

owwwwwww, zo'n j'tje lust ik ook wel hoor :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."