Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Voor het puur roken is veel wiet nodig,met tabac is het beter gedoseerd, niet dat je met 1 teug je de longen uithoest,gebruik ik zeer lichte roltabac(beetje vochtig...) en een halve filtersigaret (meestal zéér droog) en zal zo een betere verbrandingstemperatuur kunnen regenereren. De jointen zien er dan ook op z'n Jamaïkaans uit ."
"Intoxicated zei: ik zag nu op azarius ook wiet zonder thc ofzo... jaaaa,hennepbladeren zonder thc 100 gram voor 11 euro ofzo, als je adt er gewoon bij pielt heb je en een dikke joint en je rookt alleen wiet en geen tabak... Klik om te vergroten... Wil niet de wijsneus uithangen,maar het zijn in de eerste plaats de bloemen die je rookt van de cannabisplant,waar de hars% veel hoger ligt dan op de bladeren. De chlorofyl van het bladgroen,en bladeren in het algemeen,bevatten stoffen zoals de teer...als je puur rookt neem je het best goed geknipte wiet....flowers!"
"Intoxicated zei: uiteraard maar ik bedoel het toch ook tegen mensen die geen tabak willen roken maar wel vulling voor hun joint willen slimmerd Klik om te vergroten... Sorry,was toen héél stoned,mij gedacht!Heb ook zo'n goeie wiet....tralalalalaaaaa."
"SpacingBen zei: stoned zijn vind ik geen excuus. (dan ben je namelijk JUIST bij bewust zijn.) Of naja, ik dan in ieder geval Misschien wordt jij er wel helemaal van de kaart van? Klik om te vergroten... Het is het soortje dat hem het doet,rook nu een high-wiet,je merkt toch het verschil,niet?"
"SpacingBen zei: cannabos zei: SpacingBen zei: stoned zijn vind ik geen excuus. (dan ben je namelijk JUIST bij bewust zijn.) Of naja, ik dan in ieder geval Misschien wordt jij er wel helemaal van de kaart van? Klik om te vergroten... Het is het soortje dat hem het doet,rook nu een high-wiet,je merkt toch het verschil,niet? Klik om te vergroten... \\ hahaha, high wiet=sativa=bij mij ik wordt actiever en intelligenter (zo ervaar ik dat dan eh) downwiet=indica=ik wordt moe lui en dom... Klik om te vergroten... JUST!"
"Jeller zei: kerel er liggen daar genoeg illegale drus voor onderzoek etc.. Voor officiële labos gelden wss wel andere regels dan voor de doorsnee mens.. nog nooit over nagedacht dat er genoeg verdovende middelen bij de arts en veearts liggen zoals ketamine en zo.. denk je nu ech dat ketamine legaal is trouwens het gaat hier over belgië en daar is hasjolie niet (il)legaler dan gewone weed ofzo.. en ten slotte: geef mij een reden waarom die gas er over zou liegen? lieg jij ook tegen je vrienden over zo'n dingen.. nee toch en moest ik er zelf over liegne dan zou ik wel een geloofwaardiger getal opplakken dan 139 liter.. van de meeste mensen zou ik dat ook niet geloven hoor, maar iemand van 25 (die gast dus) die drugs niet stoer vind heeft wel beter dingne te doen volgens mij Klik om te vergroten... Hoi man,je hebt groot gelijk dat je je vriend niet laat uitmaken voor een leugenaar,maar geef toe,'tklinkt wel erg veel die 139 liter....Dit is een aardige inhoud en je vriend zou er zich serieus aan kunnen verrijken.... 139 x 25000€ = ..... Pas op,de stof staat bij de hard-drugs gecatalogeerd en is dus een fantastisch produkt!Laat je vriend maar wat ml. voor je meeritselen,liters genoeg niet?"
"Jeller zei: hasjolie heeft een verdovend effect en kan gebruikt worden voor kankerpatiënten als pijnstiller bijvoorbeeld.. maar kga je niet blijven proberen overtuigen want je gelooft he wss toch sowieso niet. @cannabos, het zou wel uitkomen moest hij dat verkopen hé en dat hij mij een klein beetje zou willen geven was het eerste dat ik hem vroeg hehe, maar hij wou nit want ja zo riskeert hij zijn werk hé + uit de scouts gesmeten worden Klik om te vergroten... Klopt gelijk een hamer op het aambeeld,je job riskeren voor enkele mili- liter moet-ie niet doen,maar als-ie het hele boeltje in 1 keer voorbereid kon verplaatsen van A naar B,moet-ie niet echt meer gaan werken....., je zult in deze maatschappij ook niemand horen roepen van de patiënten dat de OLIE IS VERSCHWUNDEN...hehe.... canna-bos"