Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAanrader qua muziek?

Aanrader qua muziek?

145 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mchammer zei:
en ga zelfs ook wel eens nuchter naar feesten drink dan ook geen alcohol en ga net zo uit me dak als menig spacehead
Klik om te vergroten...
nice,

ken ook veel mensen die dat eerst deden , ik bedoel ook niet dat dat niet _KAN_ ik __DENK__ alleen dat als je eenmaal een paar keer space daar geweest bent het daarna een stuk moeilijker word niks te nemen!
M
MchammerLid
01-01-2024, 00:00
#2
spacekonijn zei:
Mchammer zei:
en ga zelfs ook wel eens nuchter naar feesten drink dan ook geen alcohol en ga net zo uit me dak als menig spacehead
Klik om te vergroten...
nice,

ken ook veel mensen die dat eerst deden , ik bedoel ook niet dat dat niet _KAN_ ik __DENK__ alleen dat als je eenmaal een paar keer space daar geweest bent het daarna een stuk moeilijker word niks te nemen!
Klik om te vergroten...

zal denk ik dan per persoon verschillen :)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
uiteraard.

maar denk je niet dat door de nog steeds groeiende hardcore-scene ( die feesten zijn echt gigantisch)
het drugsgebruik onder jongeren sterk aan het toenemen is?
M
MchammerLid
01-01-2024, 00:00
#4
tja of het toeneemt het gebruik weet ik niet zeker. denk het haast wel. opzich vind ik dat wel jammer dat het zo met drugs word samengebracht. vaak word ook gezegd dat het bij elkaar hoort. daardoor heeft de hardcore scene ook een redelijke slechte naam. wie hardcore zegt zegt drugs. jammer vind ik dat toch wel
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mchammer zei:
Waterpijp zei:
ff ontopic:

Ik geloof niet dat er in de muziek van hardcore ene sfeer zit... of wel, tis muziek wat een "beat" heeft, met dat is alles ook meteen gezegd...
Klik om te vergroten...

denk dat je niet echt weet waar je over praat
Klik om te vergroten...

Weet heel goed waar ik over praat en weet dat het een mening is, maar kom op, in de 60er jaren had je die muziek al en spacete alle hippies op de muziek, en nou vinden jullie het raar dat dat nog steeds het geval is? probeer het een keer, laat het over je heen komen, maar jullie hebben waarschijnlijk nooit dat album waar ik het over heb gehoord, en ik heb zeker meerdere keren hardcore aan moetenhoren en ik MOET zeggen dat ik het herrie vind En zoals hier iemand zegt : op die muziek moet alles kapot, dat is te merken hey, check al die gabbers, nou leuk volk.. NOT! en dan wil ik niet zeggen dat iedereen zo is, maar geloof mij, ik heb ook enig ervaring met mensen...:confused:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mchammer zei:
tja of het toeneemt het gebruik weet ik niet zeker. denk het haast wel. opzich vind ik dat wel jammer dat het zo met drugs word samengebracht. vaak word ook gezegd dat het bij elkaar hoort. daardoor heeft de hardcore scene ook een redelijke slechte naam. wie hardcore zegt zegt drugs. jammer vind ik dat toch wel
Klik om te vergroten...

Wie hardcore zegt zegt drugs, jij weet niet wat je zegt... ik heb zat mensen in me klas zitten die HC 4 life zijn :confused: maar die moeten echt niks van drugs weten... alcohol das het enigste.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
[quote="Waterpijp in de 60er jaren had je die muziek al en spacete alle hippies op de muziek, en nou vinden jullie het raar dat dat nog steeds het geval is? probeer het een keer, laat het over je heen komen, maar jullie hebben waarschijnlijk nooit dat album waar ik het over heb gehoord, [/quote]

Ik neem aan dat je het over bands als Jefferson Airplane hebt...Ik moet zeggen dat ik daar ook een stuk liever naar luister dan naar hardcore. Maar als mensen van deze generatie muziek van 40 jaar geleden niet weten te waarderen is dat misschoen nog wel minder gek dan dat mensen van deze generatie de moderne muziek niet goed genoeg voor zichzelf vinden. Als 1000'en mensen op een bepaalde muziekstijl losgaan zal die stijl toch wel wat hebben lijkt me...
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik had het over pink floyd :rolleyes:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mchammer zei:
Deranged zei:
Ik kan wel betere muziek maken dan hardcore hoor. :rock:
Klik om te vergroten...

ik heb het gevoel dat je niet eens weet wat het nu is. jij denkt aan een constante dreun en dat is het dan. het is veel meer dan dat. de breaks ertussen soms zelfs afkomstig van stukjes uit jouw pink floyd :openmouth: jah zeker dat komt ook voor in hardcore. en het gekke is nog die mensen vinden de breaks geweldig om daarna weer heerlijk te horen dat de bass er weer in knalt en heerlijk uit hun dak gaan.
Klik om te vergroten...

Maar ey, ik had het over stoner muziek eigenlijk.. niet van die pep muziek ..
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waterpijp zei:
Ik had het over pink floyd :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Hmm, valt ook onder "bands als Jefferson Airplane" :P
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bedankt dan, zal ik daar ook es wat van downloaden :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waarschijnlijk ken je wel wat nummers van ze...
Ik hou er trouwens niet echt van hoor...heb het alleen liever dan hardcore :P
Ik zou je eerder bands als velvet underground aanraden. Of Neil Young.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jefferson Airplane hm hebben zij niet dat nr gemaakt wat in Fear and Loathing voorkomt? Echt een geweldig nummer dat :) . Alleen wat die gast zegt over een konijn dat zijn eigen hoofd afbijt, dat kan ik er echt niet uithalen hahaa. Wel iets over Alice in wonderland en mushrooms.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
Don't you want somebody to loveee, doooon't you need somebody to love! Heerlijk :) is idd van hen. En white rabbit hoor je ook in F & L
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
gorillaz heeft toch ook wel leipe beats af en toe
en natuurlijk de standaard rap nr's daar kan ik ook wel lekker op spacen :)
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#16
vind de gorillaz wel tof de laatste tijd. bepaalde rap (geen 50 cent en dat soort figuren) zelfs madonna vind ik goed te doen de laaste tijd :).
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
jefferson airplane heb ik ook een LP van , erg leuk idd :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hmm, ik hou er niet echt van eerlijk gezegd...vind het een beetje overdreven hippiemuziek...Heb toch liever Velvet Underground.
F
Freaky_SLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pink Floyd is ook wel leuk om naar de luisteren. Hiphop & R&B gaat er altijd in.
M
MchammerLid
01-01-2024, 00:00
#20
platypus zei:
ik vind dat er wel degelijk een sfeer van "alles moet kapot" in die muziek zit, in ieder geval ik krijg er zo'n gevoel bij.

en als je daar van geniet onder invloed van je pilletjes en je pep vind je het fantastisch tussen al die andere spacehoofden, maar zoals spacekonijn al zegt is er voor de gemiddelde hardcore head bijna niks aan als ie daar nuchter staat te hakken.
Klik om te vergroten...

ook al ben ik nuchter luister ik er nog naar. ik sta dan te stuiteren achter me pc. ik krijg er geen opgefokt gevoel van in tegendeel ik word er vrolijk van en energie. bij sommige nummers krijg ik kippenvel door een prachtige break en een herrinering aan dat nummer op een geweldig feest. en ga zelfs ook wel eens nuchter naar feesten drink dan ook geen alcohol en ga net zo uit me dak als menig spacehead

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."