#1
als je elektronische muziek per definitie oncreatief en slecht vindt raad ik je toch es aan om naar aphex twin te luisteren, en download ineens heel veel muziek want dien heeft echt totaal uiteenlopende stijlen: ambient, dnb, acid, ...
heerlijke muziek is dat. ze noemen hem niet voor niets de mozart vd elektronische muziek.
shpongle rulet idd
nergens gelijkaardige muziek gevonden.. iemand?
op www.xplodingplastix.com (vette site ook trouwens) > music staat ook wel chille muziek
luister es naar t eerste liedje, en naar treat me mean i need the reputation ![:wink:]()
als je 't op je pc wilt hebben moet je gewoon bij je cache bestanden gaan kijken nadat je t beluisterd hebt
een aanrader !!
heerlijke muziek is dat. ze noemen hem niet voor niets de mozart vd elektronische muziek.
shpongle rulet idd
op www.xplodingplastix.com (vette site ook trouwens) > music staat ook wel chille muziek
als je 't op je pc wilt hebben moet je gewoon bij je cache bestanden gaan kijken nadat je t beluisterd hebt
een aanrader !!