Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAanrader qua muziek?

Aanrader qua muziek?

145 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
J
JamanLid
01-01-2024, 00:00
#1
SpacingBen zei:
Angerfist! Die heet echt zulke spacende nummers! Ging zaterdag espres om 11 uur al naar huis om vroeg te slapen. Maar nee, ik moest nog ff Angerfist luisteren! Heb tot 12 uur staan hakken :stoned:
Klik om te vergroten...

Angerfist is zeker een topper voor als je stauny bent. maar hardcore in het algemeen doet het goed icm met drugs.

of gewoon lekker oldskool bob marley ofzo is ook een aanrader.

smoke 2 joint in the morning, smoke 2 joints at night, smoke 2 joints in the afternoon and it makes me feel alright :wink:
p
pepperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deranged zei:
Het is voor mij ook een feit dat de massa een ongelooflijk slechte smaak heeft. Alles gaat om uiterlijk, de muziek is niet meer belangrijk. Op het moment is voor het grote deal de rotzooi het populairst. Kijk naar 50cent, ik heb uberhaupt een hekel aan rap maar zelfs voor rap is meneer cent een belediging. Simpele deuntjes die ze 'beats' noemen vergezeld van een pratende neger die de meest belachelijke teksten uitkraamt. Als je wil post ik de tekst van candyshop wel ff. Ik haat rap maar kan vanuit een objectief standpunt zeggen dat iemand als 2pac goeie teksten schreef en toch een goede rapper was, misschien wel de beste.
Klik om te vergroten...

daar sluit ik me helemaal op aan mooi verwoord
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Deze plaat moet iedereen gaan beluisteren:



Bitches Brew van Miles Davis. Twee cd's met meer dan twee uur jazz met psychedelic trekjes. Hier heb ik gisteren heerlijk op gestoned.
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#4
wat een mooie cover van de plaat! dat was wel een heel mooi voordeel van platen, er zat een grote hoes bij met meestal ( zeker bij de LSD , wiet muziek ) een vette coole cover op :)
f
fungusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Coco rosie... Heel gevoelige, meeslepende muziek, engelachtige stemmen...
Verder liggen Simon en Garfunkel ook vaak op. En, als je van reggae houdt: israël vibrations.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geef mij maar nog altijd Drum 'n Bass :rock: Het beste om op te chillen!!! of lounge... Vb Lamb is echt heel ontspannend :) :mrgreen: :wink:

We All Love DrumnBass :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
t
teuni663Lid
01-01-2024, 00:00
#7
en how about david bowie, als ziggie stardust
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bitches Brew is inderdaad een fucking goede plaat.
Ik moet trouwens zeggen dat ik de cd van cocorosie waar fungus het over had helemaal niet zo bijzonder vind. Ben sowieso niet zo'n fan van wat die hele commune doet. Anthony and the Johnsons. Dat is wel vreselijk mooi.
En als ik stoned ben luister ik eigenlijk niet zoveel andere muziek dan als ik nuchter ben. Wat DnB of Ska dus..
T
TjofferLid
01-01-2024, 00:00
#9
OPGEZWOLLE (nederlandse rappers uit zwolle)
niet iedereen houdt ervan maar als je er wel van houd weet ik zeker dat deze op je top 10 lijstje komt te staan..
té chill als je spaced van de haze hihi
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Gezonde Snuiver zei:
Heb toch het idee dat de mensen op het Pink Floyd forum meer verstand hebben van muziek als de mensen opt drugsforum. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Hmm, verstand van muziek heb je niet enkel als je van Pink Floyd houdt...ook als je er objectief naar kan luisteren en niet meegaat met de arrogantie van muziekbladen als OOR...(wat ik overigens wel lees :wink: )
ik vind het gewoon kortzichtig om te zeggen dat Pink Floyd zonder meer beter is dan Britney Spears...Simpelweg omdat "kenners" dat zeggen.....
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
spacekonijn zei:
een leuke tekst kan een nr ook weer goed maken vind ik ookal stelt het niet zoveel voor

tom petty - girl on LSD :wink:
Klik om te vergroten...
Ja maar goed, dan gaat het om de tekst niet om de muziek, maar inderdaad een goede tekst is soms erg leuk...
Green Velvet-Lala land :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
mathijs zei:
De Gezonde Snuiver zei:
ik vind het gewoon kortzichtig om te zeggen dat Pink Floyd zonder meer beter is dan Britney Spears...Simpelweg omdat "kenners" dat zeggen.....
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Kortzichtig?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zie je plaatje niet :P
Maar ja, ik vind het kortzichtig, daar moet je zelf gewoon een mening over vormen...het is misschien muzikaal slechter, maar als fenomeen is het wel belangrijk voor de popmuziek en dat moet je niet onderschatten...Iemand als Madonna is zo belangrijk geweest voor de popmuziek....
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb een hele brede muzieksmaak eigenlijk. Van Tom Waits naar Bob Dylan naar Roxy Music zeg maar. Ik ben een verzamelaar van goede muziek en ben niet gebonden aan een enkele band of genre.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
maaruh snuiver.

wat vind je buiten pink floyd nog meer artiesten/groepen die ook onder 'goede muziek beter dan de rest :rolleyes: ' vallen?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
ok.
ik vroeg toch ook welke artiesten/ bands . niet welke genre :P
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#17
mathijs zei:
Waterpijp zei:
Maar Mathijs, wie herrinert er zich over 40 jaar nog britney spiers, dat wil dus zeggen: pink floyd word waarschijnlijk voor altijd gedraait.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat Britney Spears wel wordt onthouden, al was het maar omdat ze veel samenwerkte met Pharrel... Ze is echt ongelofelijk populair he...moet je niet onderschatten
Klik om te vergroten...

Britney spears zou je over 40 jaar niet meer horen, dat hebben zat bands. bach en mozart hoor je ook nog steeds, pink floyd, led zepplin en beatles zouden ook nooit vergeten worden. Dat is omdat zij iets hebben betekend voor de muziek, puur alleen muziek, britney spears betekend alleen maar iets voor de muziekindustrie, dat het verkoopt en dat er geld word verdiend. Dat is alles, en of mensen het leuk vinden zal hun geen biet zijn.. zij zijn toch miljonair?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vond I'm a Slave 4U altijd wel mooie clip, vooral dat buikje. :hearteyes: Jammer dat ze dus echt niet zo lekker is als in die clip lijkt.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmm, er zijn ook nog genoeg mnensen die de dolly dots kennen...waarom zou Britney Spears niet net zo'n status krijgen... Het meisje dat de perfecte tienermeisjes liedjes zong
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Omdat het allang niet meer om de muziek gaat die gemaakt wordt. De muziek die je op commerciele zenders ziet zoals, mtv en tmf. Voor die tv stations is muziek niet iets om te laten horen, puur om alleen maar geld mee te verdienen, en dat is idd te horen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."