Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAanrader qua muziek?

Aanrader qua muziek?

145 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#1
wat ik van camel heb gehoord, aardig, maar te langdradig als je het mij vraagt
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#2
als ik geblowd heb en wil lekker chillen thuis dan leg ik liever wat vette drumnbass op. de melodie en de muziek lijken dan helemaal in me op te gaan. best wel leuk om dan recht te staan en helemaal te gaan freaken! :stoned:
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Waterpijp zei:
wat ik van camel heb gehoord, aardig, maar te langdradig als je het mij vraagt
Klik om te vergroten...

Wat the?! En dat zegt iemand die naar Grobscnitt luisterd?
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Baukereg zei:
Waterpijp zei:
wat ik van camel heb gehoord, aardig, maar te langdradig als je het mij vraagt
Klik om te vergroten...

Wat the?! En dat zegt iemand die naar Grobscnitt luisterd?
Klik om te vergroten...

je weet toch dat ik grobschnit ook vaak te langdradig vind worden, ik vind die versie van me pa dan toch beter :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Baukereg zei:
Waterpijp zei:
wat ik van camel heb gehoord, aardig, maar te langdradig als je het mij vraagt
Klik om te vergroten...

Wat the?! En dat zegt iemand die naar Grobscnitt luisterd?
Klik om te vergroten...
Het is geloof ik ook nog iemand die Ummagumma van Pink Floyd een goed album vindt. :P
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#6
heel goed, maar dat is toch niet langdradig :confused: ik heb het wel over ummagumma live gedeelte :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ahh, kijk daar komt de aap uit de mouw. Het live gedeelte is idd een stuk beter dan de studio disc. :wink:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Vind sowieso al alles beter klinken als ik geblowd heb. Je hoort dingen die je normaal niet hoort. Vooral waar veel verschillende toontje, bliepjes en fonkeltjes inzitten :smoke:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik vind t altijd kut als er snelle muziek aanstaat,
dat kan ik de tijd niet meer bijhouden,
dan gaat alles heel snel voor mn gevoel, maar als ik dan weer even bij mn positieven kom, lijkt het alsof dat gesprek al uuren is geleden, en alsof ik nog uuren zit te lachen om die ene grap

da's heel erg vervelend
doe mij maar lekkere rustige muziek, beetje slappe rock :)
l
live fast die YoungLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bal0n zei:
Don't you want somebody to loveee, doooon't you need somebody to love! Heerlijk :) is idd van hen. En white rabbit hoor je ook in F & L
Klik om te vergroten...

"waar het konijn zn eigen kop afbijt.." :P

wat ik soms trouwens juist niet relaxed vind als ik stoned ben is deep purple ofzo.. dan agat de muziek te veel door me lichaam heen, ik weet het niet..
te hoge geluiden kan ik ook niet uitstaan als ik stoned ben, daar word ik helemaal gek van dan.
bob marley, de perfecte stonersmuziek en the doors.
z
zakkieLid
01-01-2024, 00:00
#11
bob marley

no woman no cry - bob marley
geen zorgen, gewoon chill in je zetel zitten :)
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik schijn bijna alles wel heel goed te gaan vinden als ik gesmoked heb
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
keb alleszins ondervonden dat luchtige house en etienne de crecy goede katermuziek is :)

maar eigenlijk klinkt de muziek die je gewoon leuk vind het best als je stoned zit vind ik
J
JamanLid
01-01-2024, 00:00
#14
SpacingBen zei:
Angerfist! Die heet echt zulke spacende nummers! Ging zaterdag espres om 11 uur al naar huis om vroeg te slapen. Maar nee, ik moest nog ff Angerfist luisteren! Heb tot 12 uur staan hakken :stoned:
Klik om te vergroten...

Angerfist is zeker een topper voor als je stauny bent. maar hardcore in het algemeen doet het goed icm met drugs.

of gewoon lekker oldskool bob marley ofzo is ook een aanrader.

smoke 2 joint in the morning, smoke 2 joints at night, smoke 2 joints in the afternoon and it makes me feel alright :wink:
p
pepperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
Het is voor mij ook een feit dat de massa een ongelooflijk slechte smaak heeft. Alles gaat om uiterlijk, de muziek is niet meer belangrijk. Op het moment is voor het grote deal de rotzooi het populairst. Kijk naar 50cent, ik heb uberhaupt een hekel aan rap maar zelfs voor rap is meneer cent een belediging. Simpele deuntjes die ze 'beats' noemen vergezeld van een pratende neger die de meest belachelijke teksten uitkraamt. Als je wil post ik de tekst van candyshop wel ff. Ik haat rap maar kan vanuit een objectief standpunt zeggen dat iemand als 2pac goeie teksten schreef en toch een goede rapper was, misschien wel de beste.
Klik om te vergroten...

daar sluit ik me helemaal op aan mooi verwoord
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Shpongle !!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
idd shpongle heerst!! goa toestanden he zoals ik al zei..
en over hardcore.. valt best nog te pruimen soms zolang het maar niet marginaal wordt.. zeker hardcore met breakbeats ertussen in en soms breakcore enzo kan i kwle apprecieren, maar niet voor de hele tijd
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mchammer zei:
Deranged zei:
Hardcore is rotzooi die elke idioot kan maken en heeft niks met muziek te maken, het zijn 'geluiden' of 'noise' FEIT.
Klik om te vergroten...

haha stumperd :wave: ik daag je uit maak wat dan. laat maar eens zien of je het kan
Klik om te vergroten...

Iedereen kan hardcore maken dat is waar...

Kwalitatieve Hardcore maken is des te moeilijker! Ik kan zelf redelijk drummen en na ff oefenen kan ik zelfs een heel nummer meespelen op de pian/keyboord! Maar kwalitatieve Hardcore maken!!!?

Hooguit door bestaande hardcoregeluiden te mixen.
M
MchammerLid
01-01-2024, 00:00
#19
bouw maar eens een lekker nummer op met een lekkere break erin. juiste tempo opbouw etc.
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#20
sorry hoor, ik heb best respect voor de mensen die hardcore in elkaar zetten en ze doen het allemaal fantastisch... maar echt, ik zoek in muziek toch wel wat meer dan een computerprogramma met sampletjes en keiharde bassen! ook al is de meeste muziek die ik luister misschien wel gemaakt met exact hetzelfde over een vergelijkbaar programma vind ik hardcore klinklare onzin die de jeugd kapot maakt :wink:

okay dat is onzin, maar toch, als ik kijk naar hoe die mensen op een hardcore feest erbij lopen en kijken schrik ik toch wel van hoeveel agressie er in die muziek zit. maarja ik moet niet zo zeiken.

ieder zijn smaak, daar KAN je niet over discussiëren, zolang iedereen maar geniet van zijn muziek maakt het toch allemaal geen flikker uit? deranged kan zich wel slimmer voelen omdat ie pink floyd luistert maar maakt hem dat intelligenter? nee, dus accepteer elkaars muziek gewoon, neem elkaar bij de hand en huppel door het gras

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."