Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAanrader qua muziek?

Aanrader qua muziek?

145 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
[quote="Waterpijp in de 60er jaren had je die muziek al en spacete alle hippies op de muziek, en nou vinden jullie het raar dat dat nog steeds het geval is? probeer het een keer, laat het over je heen komen, maar jullie hebben waarschijnlijk nooit dat album waar ik het over heb gehoord, [/quote]

Ik neem aan dat je het over bands als Jefferson Airplane hebt...Ik moet zeggen dat ik daar ook een stuk liever naar luister dan naar hardcore. Maar als mensen van deze generatie muziek van 40 jaar geleden niet weten te waarderen is dat misschoen nog wel minder gek dan dat mensen van deze generatie de moderne muziek niet goed genoeg voor zichzelf vinden. Als 1000'en mensen op een bepaalde muziekstijl losgaan zal die stijl toch wel wat hebben lijkt me...
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had het over pink floyd :rolleyes:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mchammer zei:
Deranged zei:
Ik kan wel betere muziek maken dan hardcore hoor. :rock:
Klik om te vergroten...

ik heb het gevoel dat je niet eens weet wat het nu is. jij denkt aan een constante dreun en dat is het dan. het is veel meer dan dat. de breaks ertussen soms zelfs afkomstig van stukjes uit jouw pink floyd :openmouth: jah zeker dat komt ook voor in hardcore. en het gekke is nog die mensen vinden de breaks geweldig om daarna weer heerlijk te horen dat de bass er weer in knalt en heerlijk uit hun dak gaan.
Klik om te vergroten...

Maar ey, ik had het over stoner muziek eigenlijk.. niet van die pep muziek ..
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waterpijp zei:
Ik had het over pink floyd :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Hmm, valt ook onder "bands als Jefferson Airplane" :P
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt dan, zal ik daar ook es wat van downloaden :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarschijnlijk ken je wel wat nummers van ze...
Ik hou er trouwens niet echt van hoor...heb het alleen liever dan hardcore :P
Ik zou je eerder bands als velvet underground aanraden. Of Neil Young.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jefferson Airplane hm hebben zij niet dat nr gemaakt wat in Fear and Loathing voorkomt? Echt een geweldig nummer dat :) . Alleen wat die gast zegt over een konijn dat zijn eigen hoofd afbijt, dat kan ik er echt niet uithalen hahaa. Wel iets over Alice in wonderland en mushrooms.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
Don't you want somebody to loveee, doooon't you need somebody to love! Heerlijk :) is idd van hen. En white rabbit hoor je ook in F & L
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
gorillaz heeft toch ook wel leipe beats af en toe
en natuurlijk de standaard rap nr's daar kan ik ook wel lekker op spacen :)
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#10
vind de gorillaz wel tof de laatste tijd. bepaalde rap (geen 50 cent en dat soort figuren) zelfs madonna vind ik goed te doen de laaste tijd :).
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
jefferson airplane heb ik ook een LP van , erg leuk idd :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm, ik hou er niet echt van eerlijk gezegd...vind het een beetje overdreven hippiemuziek...Heb toch liever Velvet Underground.
F
Freaky_SLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pink Floyd is ook wel leuk om naar de luisteren. Hiphop & R&B gaat er altijd in.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mchammer zei:
tja of het toeneemt het gebruik weet ik niet zeker. denk het haast wel. opzich vind ik dat wel jammer dat het zo met drugs word samengebracht. vaak word ook gezegd dat het bij elkaar hoort. daardoor heeft de hardcore scene ook een redelijke slechte naam. wie hardcore zegt zegt drugs. jammer vind ik dat toch wel
Klik om te vergroten...
goh goa heeft hetzelfde beeld hoor.. Iedereen heeft ook zo'n beeld dat goa allemaal om drugs gaat.. Als je hardcore zegt dan denken ze aan xtc en speed en als je goa zegt denkt iedereen aan LSD en xtc.. ok er wordt daar misschien wat meer drugs gebruikt dan op andere feesten (alhoewel ik op dnb en techno ook vele stuikhoofden zie), maar het gata er em toch echt niet om de drugs maar om de sfeer en de muziek..
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hey hey mensen,

gister naar leeuwarden geweest om te chille in repelsteeltje. Koekjes gekocht bij de os en 2,5 pakjes naar binnengewerkt + die joints en waterpijp in leeuwarden. Ik kom thuis en zet een plaat op: ummagumma van pink floyd, ik had al gehoord dat het perfecte rokers muziek is en ik heb echt vet zitten genieten, ook met 1 of andere duitse band: neu! heet die volgens mij, dat ging echt, damn, wist echt niet wat me overkwam, zo uber, dat muziek zo op je af kan komen. Ik luister veel muziek, maar er zit toch zeker verschil in, die 60, 70 doen het echt. Laat het over je heen komen en zeker wat roken van te voren :stoned: :mrgreen:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#16
neu! is geloof ik een project van Kraftwerk. Grappige muziek dat :)

ja muziek & blowen gaat ook bij mij perfect samen. Echt genieten.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pink Floyd is inderdaad zeer goede smokers muziek. Toch raad ik Ummagumma af, dit is hun allerslechtse plaat. Is zo ongeveer elke Floyd fan het over eens, het live gedeelte krijgt nog wel waardering maar de studio disc is huilen met de pet op.
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#18
dude, ummagumma is nog pink floyd, en die latere albums.. dat is toch meer de pop achtige shit
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Gezonde Snuiver zei:
Pink Floyd is inderdaad zeer goede smokers muziek. Toch raad ik Ummagumma af, dit is hun allerslechtse plaat. Is zo ongeveer elke Floyd fan het over eens, het live gedeelte krijgt nog wel waardering maar de studio disc is huilen met de pet op.
Klik om te vergroten...

Lekker boeiend dat "zowat iedere Pink Floyd fan" het daarover eens is, ieder zijn smaak.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bal0n zei:
De Gezonde Snuiver zei:
Pink Floyd is inderdaad zeer goede smokers muziek. Toch raad ik Ummagumma af, dit is hun allerslechtse plaat. Is zo ongeveer elke Floyd fan het over eens, het live gedeelte krijgt nog wel waardering maar de studio disc is huilen met de pet op.
Klik om te vergroten...

Lekker boeiend dat "zowat iedere Pink Floyd fan" het daarover eens is, ieder zijn smaak.
Klik om te vergroten...
idd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."