Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsonder het werkuren blowen, Doen jullie het ook soms

onder het werkuren blowen, Doen jullie het ook soms

34 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
m
monkey89Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hahaha ik werk in een pizzaria en ik ben bezorger dus als iok dan een bestelling moet weg brnegen dan krijg ik soms wel is de neiging om een blowtjuh te roke :rolleyes:

hahaha t werke is dan wel een stuk leuker alleen gaat de tijd zo langzaam :P
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blowen op het werk schiet niet op. Mijn baas zou me eruit schoppen.

Wel veel op de school gedaan. Begonnen op de mavo. Sommige lessen zijn dan veel leuker. Het is alleen klote als je je moet inhouden en een dikke lachkik hebt.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haze zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
deed het vroeger wel tijdens de middagpauze van school
maar zoals Baukereg zegt, als je daar mee begint ben je niet goed bezig, dus ben ik er maar mee gestopt...
Klik om te vergroten...

Offtopic: jouw ava ownt

Ontopic: Ja, maar ik heb dan ook baantjes die je alleen stoned kunt uithouden(bijv vrachtwagens schoonmaken, betaalt goed en lekker stoned zijn.)
Klik om te vergroten...
idd ik blijf er altijd even naar staren als ik in topics hem tegenkom tijdens het scrollen
ontopic: ik deed het heel soms eens tijdens school, 1 keer zelfs in de les weggegaan om te blowen lol

op mijn werk zou ik nie durven.. kvind het ook maar verspilling
's avonds zou ik er meer aan hebben
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tommetjah zei:
Ik ga nu een examen jaar in dus ik zal wel wat minder blowen als ik nog naar school moet :stoned:
Klik om te vergroten...

niet dus :stoned: :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetaalKonijn zei:
SpacingBen zei:
Als je je school niet kunt afmaken, omdat het blowen je heeft tegengehouden, dan is er blijkbaar een verlangen om jezelf op een andere manier te ontwikkelen :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Wat een onzin weer, dan ben je gewoon te vaak te fucking stoned om iets voor je school uit te voeren.
Klik om te vergroten...

Heb het over de middelbare school eh, lijkt me niet dat je daar stoned veel minder kan/wil uitvoeren dan nodig is om je te ontwikkelen zoals jij wil/nodig is om een diploma te behalen..
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt me toch wel. Veelvuldig blowen heeft wel effect op je cijfers, en je gedrag. Je komt later je nest uit, je gaat uurtjes vrijnemen om d'r 1 te roken, en daarnaast kan je de lesstof de héle les wel interessant vinden, maar na de tijd ben je 't toch veel sneller vergeten dan dat je nuchter zou zijn.

Je gaat me toch niet zeggen dat 't een goed ding is om VMBO te doen, terwijl je ondertussen de HAVO makkelijk kon, om maar een voorbeeld te noemen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben, niet zo lullen.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
MetaalKonijn zei:
Lijkt me toch wel. Veelvuldig blowen heeft wel effect op je cijfers, en je gedrag. Je komt later je nest uit, je gaat uurtjes vrijnemen om d'r 1 te roken, en daarnaast kan je de lesstof de héle les wel interessant vinden, maar na de tijd ben je 't toch veel sneller vergeten dan dat je nuchter zou zijn.

Je gaat me toch niet zeggen dat 't een goed ding is om VMBO te doen, terwijl je ondertussen de HAVO makkelijk kon, om maar een voorbeeld te noemen.
Klik om te vergroten...

Klopt...heb het zelf vaak genoeg gedaan en blowen onder schooltijd is echt absoluut niet goed. Gewoon een feit.
n
neorej_Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Toch wel dagelijks op school...
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#10
Freaky high zei:
doe ik nooit! ik zou niet meer willen werken maar gewoon blijven staan
Klik om te vergroten...

Idem, word er meestal erg sloom van.

Heb het vroeger wel vaak in de pauzes op school gedaan maar ook daar ben ik toen mee gekapt, je wil alleen maar slapen en dat gaat jiet echt op school.
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lekker tijdens de middagpauze een jointje paffen :stoned:
Meestal doe ik het.
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#12
op school en op werk blowen is het kutste wat er is, ik kon dan nooit genieten van de high omdat ik me juist zorgen ging maken.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja ik blow op school en werk.
Al vanaf de brugklas, begon met blowen en zuipen, daarna snuiven tijdens de verplichte uurtjes.

Maar nu enkel nog blowen. Er komt veel meer uit m'n handen als ik heb geblowt, geeft me energie en voldoening.
Ik moet een opstapje hebben op een dag, anders voel ik me volkomen verrot.
R
RoyalFluShLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik doe het nooit meer, heb het mss een paar keer gedaan en ik voel me niet zo op men gemak dan.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
nope

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."