#1
hahaha ik werk in een pizzaria en ik ben bezorger dus als iok dan een bestelling moet weg brnegen dan krijg ik soms wel is de neiging om een blowtjuh te roke
hahaha t werke is dan wel een stuk leuker alleen gaat de tijd zo langzaam :P
hahaha t werke is dan wel een stuk leuker alleen gaat de tijd zo langzaam :P